כותרות אחרונות
Search

סיגל קדם, מאפרת ומורה לאיפור במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה מביאה לכם 6 טיפים שכדאי לדעת לקראת איפור תחפושות לפורים !

 לקראת פורים !

אוהבים לשלב איפור פנים כשאתם מתחפשים ?

סיגל קדם, מאפרת ומורה לאיפור במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה  מביאה לכם 6 טיפים שכדאי לדעת לקראת איפור התחפושות !

 

חג התחפושות מתקרב אלינו בצעדי ענק,  ובשנים האחרונות אף עלה מדרגה בכך שהמון משלבים גם איפור פנים מלא או חלקי, המוסיף מאוד לרוח התחפושת ומשלים את אווירת החג. עם זאת, כדאי לדעת כיצד  ניתן להגן על עור הפנים באיפור התחפושת, מאילו חומרים מומלץ להימנע והאם ניתן להסיר "איפר עקשן". קבלו 6 טיפים באדיבות סיגל קדם, מאפרת ומורה לאיפור במרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה:

 

צילומים: סיגל קדם

 

  1. על יבשיש לשים לב כי איפור פורימי על בסיס מים/ שמן ייתפס בצורה טובה יותר על עור פנים נקי ויבש ללא מריחת לחות בטרם האיפור.

 

  1. באיזה מייק-אפ לבחור ?

אם בחרתם בתחפושת המצריכה מייק-אפ, מומלץ להעדיף תכשיר על בסיס מים הניתן לאיפור ולהסרה בקלות בעיקר לילדים וגם לבוגרים. את המייק אפ על בסיס מים ניתן להסיר באמצעות שטיפת פנים עם מים וסבון עם לחות ברמת PH5.5. (לילדים קטנים מומלץ לשטוף עם סבון תינוקות).    

 

  1. השתמשו במסיר איפור דו פאזי!
    אם עשיתם שימוש במייק-אפ על בסיס שמן, ניתן להסירו באמצעות מסיר איפור דו פאזי הידוע בזכות כושר המסה גבוה ויעילות בניקוי מייק אפים בעלי מרקם סמיך יותר.

 

  1. אתם בעלי עור רגיש ? מומלץ לבצע עיסוי קל עם חלב פנים.

איפור מאסיבי עלול ליצור תגובות ואלרגיות בקרב בעלי עור רגיש במיוחד, אחת השיטות לרענן את העור ולשמור על מראה בריא היא לערוך ניקוי יסודי לפנים באמצעות עיסוי קל עם חלב פנים וניקויו באמצעות צמר גפן סחוט במים או עם מגבונים ייעודיים להסרת איפור.

 

  1. הימנעו משינה עם איפור !

רבים מאתנו נוהגים לישון עם איפור או לאחר הסרה חלקית בלבד, הרגל זה מזיק לעור הפנים ועלול לגרור מצב של יובש ופצעים, לכן, גם אם חזרתם ממסיבת פורים מוקדם בבוקר,  מומלץ בכל סיטואציה להקפיד לאחר 12 שעות עם איפור לערוך ניקוי יסודי לעור הפנים.  

 

  1. ניקיתם את הפנים? הזינו את העור באמצעות קרם לחות.

איפור הפנים לתחפושות יוצר לא פעם תגובות של יובש וסדקים בעור הפנים, לכן לבני נוער ולבוגרים מומלץ על שימור בקרם לחות ו/או מזין ע"פ סוג. עבור ילדים קטנים יש להשתמש בקרם מותאם.

 

צילום: סיגל קדם

 

המרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה, ממוקם ברחוב שוהם 2 ברמת גן ומעניק הכשרה עיונית ומעשית במגוון מקצועות הקוסמטיקה והטכנולוגיה האסתטית במקום אחד. בית הספר מנוהל על ידי צוות מומחים עתיר ניסיון כשבראשותו עומד הבעלים נמרוד זניר, המוכר בתעשיית הקוסמטיקה ועפרה לירם, מנהלת בית הספר ומורה בעלת רקורד עשיר, אשר לימדה והכשירה קוסמטיקאיות רבות ומצליחות ומנהלת את התחום האקדמי במרכז. השילוב בין הוותק בענף לניסיון העשיר בשטח מעניק יתרון יחסי לתלמידות ואחוזי השמה ושילוב תעסוקתי גבוהים בתחום.