כותרות אחרונות
Search

"סלייט לייט" – הטרנד החם מגרמניה עכשיו בדלתות "רשפים" !

קרדיט לסרטון: Slate Lite

 

"סלייט לייט" – הטרנד החם מגרמניה עכשיו בדלתות "רשפים" !

המהפכה החדשה בתחום חיפוי וציפוי דלתות מגיעה ל'רשפים'

 

חברת 'רשפים' מביאה את הטרנד החדש בעולם הדלתות: ציפוי 'סלייט-לייט'  – אריחים גמישים ודקיקים המופקים מאבן טבעית, ומשמשים לחיפוי ייחודי שמוסיף טאץ' עיצובי חדשני לכל בית.

 

בחברת "רשפים", המספקת דלתות חוץ תוצרת הארץ כבר 35 שנה, מציעים פטנט חדש וייחודי- ציפוי "סלייט-לייט": אריחים גמישים ודקיקים המופקים מאבן טבעית שמשמשים לחיפוי דלתות, כל דלת הופכת ליחידה במינה במרקם ובטקסטורה. האריחים כולם עמידים ואטומים למים, והם בעלי חומר פולימורי שמגן עליהם לאורך זמן. ישנם שישה סוגים שונים של אבן, שמגיעים ב-46 סוגי גוונים שונים.

 

ציפוי סלייט לייט על דלתות רשפים צילום איתי סלהוב

 

"הסלייט-לייט" מגיע אלינו מגרמניה, ומשווק ב-35 מדינות. הטרנד תפס בכל העולם, ועכשיו גם בישראל מתחילים לעצב דלתות כמו בחו"ל. בגלל הגמישות של האריחים ניתן ליישמם בקלות על כל דלת כניסה והחידוש גם על דלתות קו 0 ולהשיג מראה עשיר לכל חזית של דלת.

 

ציפוי האריחים הייחודי מתאים לכל דלת בבית, ומוסיף מראה מודרני במיוחד לדלתות בקו אפס. מדובר בדלתות כניסה מעוררות השראה ויוצאות דופן, אשר מקנות מראה נקי ומיוחד, מכיוון שהן מותקנות ללא משקוף וללא צירים הנראים לעין. מכלול הדלת מיושר לקיר בו הוא מותקן, בהתקנה שטוחה, המאפשרת עיצוב חלל ומפתח כניסה גדול במיוחד.

 

דלתות בקו 0 מיוצרות בהתאמה אישית ולכן רשפים מעניקה ייעוץ לתכנון ולעיצוב הדלת.  ניתן ליישם את הציפוי סלייט לייט במגוון רחב של גימורים, חומרים וסגנונות המותאמים לכל חזית.

 

"אנחנו נחשבים לפורצי דרך בייצור דלתות חוץ ובתחום דלתות הביטחון מעל ל-35 שנה. אנו מקפידים להתעדכן ולהביא את הטרנדים והחידושים האחרונים בתחום, טכנולוגיות חדישות וחומרים איכותיים ביותר. מסביר רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל 'רשפים'. "אנו מעסיקים הון אנושי יוצא דופן ומספקים מקומות עבודה לכ-200 עובדים תושבי הדרום." מוסיף סלהוב.

 

אהוד אביטבול, מיכל נוף ורפי סלהוב, צילום- רונן מחלב

 

מיכל נוף, מנהלת שיווק בחברת 'רשפים' מספרת: "בתחום הדלתות אנחנו לא נשארים אדישים, ומביאים תמיד את החדשנות והטרנדים החמים בתחום הדלתות הישר אל תוך הבית. אנו דואגים לשלב את החדשנות הצבעים האופנתיים בדלת הכניסה הראשית של הבית, וכך להפוך את הבית כולו לטרנדי ואופנתי כמעט ללא מאמץ.

 

בנוסף, לצד הטרנדים הרבים ניתן לראות קולקציות של דלתות עליהם ניתן לשלב את ציפוי האריחים החדש ולקבל חזית מפוארת:

 

דלתות כניסה במראה מודרני – מראה הקורטן והברזל הוא מראה המתחבר עם הסגנון המודרני. אם אתם מחובבי הז'אנר דלת במראה חלוד או במראה מתכתי, גס, תעשה עבורכם עבודה נפלאה. החיבור בין הקירות החיצוניים לבין פריטים חלודים הוא חיבור שמדגיש את הסגנון המודרני. במקרה הזה, חשוב מאוד לשמור על חלקה החיצוני של מבואת הכניסה חף מתוספות דקורטיביות ולתת לדלת הכניסה את הבמה הראויה לה. ה"D.Black" מייצר מראה המתאים לסגנון המתכת התעשייתי, ומחדד את המודרניות של הבית.

 

ציפוי סלייט לייט על דלתות רשפים צילום איתי סלהוב

 

דלתות כניסה כפריות – מראה מאסיבי, גס באופן יחסי, חם וביתי מאוד. לצד המראה הכפרי הגס, קיים מראה כפרי מעודן יותר, במראה טוסקני. לרוב יתקבל כתוצאה משילוב של מראה עץ לא מהוקצע וברזל, " "Rainbowהוא חיפוי בעל מראה טבעי של עץ הנותן תחושה של טבע ויופי.

 

דלתות כניסה במראה יפני – דלתות בעלות קווים מעודנים, מינימליסטיים, אך בעלי נוכחות מרשימה. במקרים רבים חיפוי הדלת יזכיר מראה של במבוק, עץ או נצרים וישתלב היטב עם צמחיה ירוקה. "סלייט-לייט" מציעים את ה"Teak Wood"  שיכול להתאים בצורה מושלמת לסגנון המראה היפני.

 

ציפוי סלייט לייט על דלתות רשפים צילום איתי סלהוב

 

רגע לפני שבוחרים דלת, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

  1. וודאו שדלת הכניסה מאובזרת בסף אקטיבי שאינו שורט את הרצפה ואינו גורר לכלוך. סף אקטיבי איכותי הוא סף עשוי סיליקון המציע רמת שחיקה נמוכה ועמידות לאורך זמן רב.
  2. וודאו כי מגן הצילינדר שלכם עשוי נירוסטה. הנירוסטה תשמור על תקינות ועמידות הצילינדר לאורך שנים ארוכות מאוד.
  3. על דלת בטיחותית להיות דלת בעלת גוף פלדה עם חיזוקים תואמים. חשוב לוודא נתון זה ולא להסתפק רק ברושם שמייצר המראה החיצוני.
  4. בין גוף הפלדה לחיפוי שתבחרו יש לוודא הימצאותה של שכבת צמר סלעים. שכבה זו היא שכבה המייצרת רמה אקוסטית גבוהה והיא חשובה בסיוע ליצירת מרקם אקוסטי איכותי בחלל.