כותרות אחרונות
Search

"סעודת האבירים" אירוע הקולינריה המוביל בישראל יוצא לדרך. 25/12/2019 | 18:30 מתחם "החמאם", מפרץ שלמה 10, יפו

 

 

"סעודת האבירים" אירוע הקולינריה המוביל בישראל יוצא לדרך.

8 שפים יכינו מאות טעימות של מנות חופש להעלאת המודעות למסורבות גט ועגונות * שף קונדיטור קרן קדוש בשיתוף אורגד רואש מדן גורמה יכינו קרוקומבוש ענק מכאלף פחזניות * יחולקו אותות כבוד לשפים מאיר אדוני, רותי ברודו, קרין גורן ושף יונתן רושפלד על תרומתם לענף הקולינריה * פרס מפעל חיים יוענק לאסטלה מושקוביץ- בלפר * קפה קדוש יזכה באות הקונדיטוריה הטובה ביותר לשנת 2019

25/12/2019   | 18:30  מתחם "החמאם", מפרץ שלמה 10, יפו

 

בעקבות הצלחת "סעודת האבירים" הראשונה, שהתקיימה בספטמבר האחרון, יתקיים בחנוכה אירוע נוסף, למוזמנים בלבד, בסימן "באנו חושך לגרש"- במטרה להעלות את המודעות למסורבות גט ועגונות בשיתוף עמותת יד לאישה הפועלת למען נשים עגונות .

 

באירוע יכינו 8 שפים מובילים בישראל מנות גורמה בקונספט של "מנות חופש". כל שף/ית יחשבו "מהו חופש" עבורם ויכינו 3 מנות ברוח זו. בין המנות שיוצגו באירוע:  סקטיני קרם אגוזי מלך ורוטב בשר שתכין השפית עמר פיפרנו, רביולי קולורבי שיכין שף ליאור בר, עטייף פתוח שיכין שף יותם בן בשט, ברולה כבד אווז קרם סלק גריסיני ואבקת זהב שיכין שף תמיר חכים, מיני סיניה במילוי של בשר טלה עם טחינה לימונית וסילאן שיכין שף עמוס יוסף, מושו דאק שיכין שף ערן לנקרי,  ו-מז׳וז׳ים שתכין שף גלי בן שמעון.

 

על הקינוח הופקדה שף קונדיטור קרן קדוש, השף ובעלים של קפה קדוש שתכין יחד עם שף קונדיטור אורגד רואש ותלמידים מבית הספר "אורט דן גורמה" קרוקומבוש ענק מאלף פחזניות שירכיבו מול הקהל.

 

שף קונדיטור קרן קדוש מספרת על הקינוח שעומדת להכין עם צוות אורט דן גורמה, בו היא גם מעבירה סדנאות אורח " המיצג הינו גולם שמדמה את המציאות הנפשית של אשה מסורבת גט, אשה שנמצאת במצב בו אינה יכולה להתפתח ולחיות כמו שצריך. מהגולם יוצאים פרפרים לבנים שמדמים את הפריחה והחופש של האשה וההתחלה החדשה ברגע קבלת הגט". ומוסיפה קדוש "הפניה של עמותת יד לאשה נגעה לי מאד וזו השנה השנייה שאני מתנדבת עבורם, מטרה נעלה מבחינתי".

 

כנס "סעודת האבירים" נחשב לאירוע קולינרי אקסקלוסיבי והכניסה לאירוע למוזמנים בלבד. השנה צפויים להגיע לארוע מאות מסעדנים, שפים מובילים, מנכ"לים של החברות המובילות במשק, אנשי עסקים ומובילי דעת קהל בתחום הקולינריה.

 

בכנס יחולקו אותות כבוד לשפים  מאיר אדוני, רותי ברודו, קרין גורן ויונתן רושפלד על תרומתם לענף הקולינריה ופרס מפעל חיים יוענק לאסטלה מושקוביץ- בלפר. בנוסף לאותות , יחולק גם אות המסעדה הטובה ביותר לשנת 2019 ל"לה רג'נס" של השף דודו ביטון, אות הקונדיטוריה הטובה ביותר לשנת 2019 ל"קפה קדוש" של איציק וקרן קדוש ואות השף המבטיח לשנת 2019 לשפית עמר פיפרנו.

 

בנוסף לזוכים, לאירוע יגיעו בכירי המסעדנים בישראל ביניהם חיים כהן, אבי לוי, יהודה עמר, פרנק אזולאי ועוד…

 

פנינה עומר, מנכ"לית יד לאישה מבית אור תורה סטון: ״בעיית הסרבנות והעגינות היא חושך גדול. העובדה שסעודת האבירים בחרה לקיים את הערב תחת נושא זה, היא עבור עמותת יד לאישה ועבור נשים רבות, אור גדול. אוכל הוא נושא המדבר לכולם, ואנחנו מודות לשפים שבחרו להעביר דרכו מסר של חופש. לכל אישה ואיש מגיע לחיות בחירות, עמותת יד לאישה ששחררה עד היום כאלף נשים, פועלת למען אלו שעדיין נאבקות על כך".

 

לשפים באירוע ניתנו חסויות של החברות המובילות במשק  ביניהן HUAWEI; נעמן צוקר; ‏GLOBAL; ‏ZAGA ; ‏TAVOR; ‏CAMPARI; ‏Tanqueray; Ketel One; ‏Cocktail Car; ‏Cookie cream; י.שנאור יזמות ובנייה בע״מ.