כותרות אחרונות
Search

ספטמבר 2019 בערוצי "ויאקום" ערוץ טין ניק: אפיק 94 ב-yes ערוץ 81 ב- HOT

ספטמבר 2019 בערוצי "ויאקום"

    ערוץ טין ניק: אפיק 94 ב-yes  ערוץ 81 ב- HOT

 

 

נעלמים 3 עונה חדשה

ערוץ טין ניק- נעלמים 3 – ימי ראשון – חמישי, החל מ-1 בספטמבר בשעה 15:30

עונה חדשה לסדרת המסתורין המצליחה. כזכור, בעונות הקודמות נחשפו התאומים אמה (גאיה גור אריה) ואלון (דניאל ליטמן) למערבולת קנוניות וסודות מתחת לפני השטח הרוגעים של אשמורת, עיירה צפונית מנומנמת. בעונה הנוכחית, תעלומת המתח הגדולה של אשמורת מגיעה לשיאים חדשים עם גילויים דרמטיים ומפתיעים ותסתיים בסגירת כל המעגלים וקצוות החוטים שהתחילו עוד בעונה הראשונה.

 

רחוב האנטר 3 עונה חדשה

ערוץ טין ניק – רחוב האנטר- ימי ראשון- חמישי, החל מ- 1 בספטמבר בשעה 15:05

עונה חדשה לסדרת ההרפתקאות. ילדי משפחת האנטר ניצבים בפני תעלומה חדשה כאשר ביום הולדתה של אניקה היא מקבלת מתנה מסתורית: פירמידה מיניאטורית עטופה במפת אוצר קרועה. אחיה, סאם, מגלה שהמתנה קשורה למטמון אצטקי אבוד ולקללה עתיקה.

 

דוד פרפקט  סדרה  חדשה

ערוץ טין ניק- דוד פרפקט – ימי ראשון – חמישי, החל מ-1 בספטמבר בשעה 15:55

"דוד פרפקט" היא קבוצת ספורט ובידור המונה את התאומים קובי וקורי קולטון, גארת' הילברט וטיילר טוני. החבורה זכתה לתהילת יוטיוב גלובלית כשהחלה לעלות סרטונים קצביים ובהם תיעוד של תרגילי ספורט אתגריים, פעלולים היתוליים ותחרויות הומוריסטיות. סרטוני היוטיוב של הקבוצה זכו עד כה לשמונה מיליארד צפיות וערוץ הדגל שלהם מחזיק ביותר מ-44 מיליון מנויים.

תכנית הטלוויזיה בכיכובם של האלילים הוויראליים תשלב בין תעלולים פורצי דרך, תוכן קומי ומבט מאחורי הקלעים אל החבורה שהפכה לתופעה תקשורתית.

 

 

ערוץ ניקלודיאון: אפיק 91 ב-yes ערוץ 84 ב-HOT

חתולת קשת פרפר וחד קרן  פרקים חדשים

ימי ראשון-חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 16:30

פרקים חדשים לסדרת האנימציה בכיכובה של פליסטי, חתולה מיוחדת שהיא בחלקה גם קשת בענן, חד קרן ופרפר. ביכולתה של פליסיטי לבחור בין כוחות הקסם של הקשת בענן, חד הקרן והפרפר ולצאת להרפתקאות עם חבריה: מיגל הצ'ייוואווה, אתנה הינשופית החכמה, ויאנה אשת השלג הקפריזית.

כל פרק בסדרה מוקדש לחגיגה של העצמה נשית, אינדיבידואליות וביטחון עצמי.

 

בקוגן פרקים חדשים

ימי ראשון – חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 16:50

המשך הרפתקאותיהם של דן קוזו וחבריו הטובים ביותר: הילדים הראשונים בעולם שחברו לגזע היצורים המסתוריים הקרוי "בקוגן". כשהבקוגן מגיחים מקרום כדור הארץ  על דן וחבריו ללמוד כיצד לשתף עמם פעולה במאבק על שימור הפלנטה.

 

ערוץ ניק ג'וניור: אפיק 85 ב-yes ערוץ 85 ב-HOT  

אני גדול 3 עונה חדשה לצופי יס

ימי ראשון – חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 16:30

עונה חדשה ל – 'אני גדול', התכנית האהובה שעונה על השאלה נצחית: "אבא ואימא, מה אתם עושים כל היום בעבודה?"

גם הפעם ילכו הילדים אל מקום העבודה של הוריהם, יחשפו אל רזי המקצועות השונים, יתנסו בעולמם של המבוגרים וחשוב מכל, יזכו בזמן איכות מיוחד עם אבא ואימא. 

העונה הנוכחית תפגיש את הילדים, ואותנו, עם עולמם של האתגרי של העוסקים במקצועות ההצלה – נהגת אמבולנס של מד"א, פקח שמורות טבע וגנים ושוטר ימי – כמו גם עם שגרת היומיום המפעימה של אלו הצוללים למחייתם עם כרישים, או לחלופין, מקדישים את עצמם ליצירה בשוקולד. 

 

"אני גדול" תתלווה אל הילדים מתוך נאמנות לנקודת המבט הייחודית שלהם, בעוד אנחנו הצופים ניחשף אל העולם המוזר והמרתק של המבוגרים כפי שהוא נגלה מבעד לעיניהם.  

 

אבי האטצ'ר פרקים חדשים

ימי ראשון-חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 16:05

פרקים חדשים לסדרת האנימציה. אבי היא ילדה אנרגטית ואינטליגנטית בת 7 המתחברת עם זן משונה של יצורים בשם הפאזליס. כל אימת שהיצורים מסתבכים בצרות, או גורמים להן, אבי נחלצת לעזרתם עם תכנית פעולה חדשה.

 

ערוץ MTV SHOW HD: ערוץ 88 ב-HOT

קאטפיש 7 פרקים חדשים

ימי ראשון-חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 20:00

פרקים חדשים לסדרה המבוססת על סרט הדוקומנטרי המצליח בעל אותו השם. "קאטפיש" הוא כינוי לאדם היוצר פרופיל מזויף באינטרנט ומשתמש בתמונותיו של אחר כדי ליצור לעצמו זהות בדויה. אנשים אלו משתמשים באתרים חברתיים כמו פייסבוק וטוויטר על מנת לגרום לאנשים, או לאדם ספציפי, להתאהב בהם. ערוץ  MTV שלח את מפיקי הסרט "קאטפיש"  לזוגות שמעולם לא נפגשו במציאות הקונקרטית, במטרה לגלות אם מושא ההתאהבות הוא הדבר האמיתי או "קאטפיש".