כותרות אחרונות
Search

סקר שיזמה חברת "RED" קובע: ספקי שירותי תקשורת מפסידים כסף בגלל משך הזמן שלוקח להם לחבר לקוחות עסקיים לרשת.

 

 

סקר קובע: ספקי שירותי תקשורת מפסידים כסף בגלל  משך הזמן שלוקח להם לחבר לקוחות עסקיים לרשת.

 בחברת  "RAD" שיזמה את הסקר אומרים: "הסקר החדש בחן את השינויים שחלו אצל ספקי שירותי תקשורת ברחבי העולם בעקבות מגיפת הקורונה. הזמן שמתבזבז עד לחיבור סניפי עסקים ונטישת לקוחות שלא מוכנים לחכות לשירות, הוא נושא אמיתי וכאוב – במיוחד בשוק תחרותי מאוד".

 

סקר שנערך לאחרונה בקרב 100 ספקי שירותי תקשורת CSP) ) ברחבי העולם מגלה כי הבעיה המרכזית שמציקה לתעשיית הטלקום כיום היא משך הזמן הארוך שלוקח לספקים לחבר לרשת סניף חדש של לקוח עסקי. לדברי 56% מהנשאלים, נדרשים 60 יום או יותר מרגע ההזמנה כדי לעמוד במשימה. במשך זמן זה, כמובן, הם אינם גובים את דמי שירות. יתר על כן, בשל ההמתנה הארוכה כל כך, הספקים מסתכנים בנטישת הלקוחות שעלולים לעבור למתחרים.

 

את הסקר, שנערך על ידי Global Surveyz  יזמה חברת RAD, מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום.

 

המשתתפים – מנהלי מחלקות שונות בחברות תקשורת – שיתפו את הסוקרים באתגרים הניצבים בפניהם ובהערכותיהם לגבי המגמות תעשיית הטלקום בכל הנוגע לשירותי (Layer 2 (L2 לעסקים.

 

מגמה מרכזית נוספת שעלתה מהסקר היא ששירותי 100G L2 עסקיים הפכו למיינסטרים. רוב המשיבים אמרו כי הם רואים שירותים כאלה זמינים באופן מסחרי היום  (64%) או שהם מצפים להשקתם בתוך 12 עד 24 חודשים (34%). הסיבה לכך ברורה כשלוקחים בחשבון שעסקים דורשים כיום יותר גישה לשירותי ענן ותקשורת ברוחב פס גבוה במיוחד. מה שהיה שמור בעבר לשירותי carier-to-carier גדולים הוא כיום חלק מסל השירותים בשוק התקשורת העסקי.

 

אילן טבת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- RAD – צילום: דיויד גארב

 

"הסקר הזה מסמן באופן ברור את הלך הרוחות בקרב ספקי התקשורת ברחבי העולם״, אומר אילן טבת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- RAD . ״הזמן שמתבזבז עד שהספקים זוכים לרשום הכנסות ונטישת לקוחות שלא מוכנים לחכות לשירות, הוא נושא כאוב עבור הספקים, במיוחד בשוק תחרותי מאוד. בנוסף, הספקים זקוקים לגמישות מירבית כדי לתמוך בביקוש הגובר לרוחב הפס."

 

"הפעילות המתמשכת שלנו מול ספקי תקשורת מהמובילים בעולם מעידה על עניין גובר בפרויקטים של ׳מודרניזציה׳ של WAN (רשת תקשורת אזורית רחבה) כולל שדרוג קישוריות L2 תוך כדי הבטחת איכות השירות", אומר רוי צ'ואה, אנליסט ראשי ב- AvidThink. ״תוצאות הסקר של RAD מדגימות את הדרישות הגוברות לרוחב הפס מצד ארגונים ועניין הגובר בגישה אלחוטית קבועה, הן ב- 4G LTE והן ב- 5G. כלי אוטומציה להקמת שירות מרחוק, המתוגברים באמצעות הסלולר בהחלט עוזרים בכל הקשור ל-time to value, הן לארגונים והן לספקי השירות שלהם ״.

 

"הסקר מאשר באופן ברור את ההתאמה הגדולה של קו מוצרי ה- EAD העשיר של RAD לצרכי ספקי  התקשורת״, מסכם טבת. "אנחנו מספקים קצב שירות מהיר במיוחד, התקנה אוטומטית, קישוריות בפס רחב של LTE, ובנוסף, שדרוגים מרחוק מ -1G ועד ל-100G שמספקים את הגמישות שכל כך נחוצה."

 

להורדת הסקר המלא:

 

אודות "RAD":

כיצרנית גלובלית של פתרונות גישה לטלקום, RAD מחויבת לאפשר לספקי שירותים ומפעילי תשתית קריטית להעביר כל שירות על גבי כל רשת. באמצעות טכנולוגיות חלוציות ופיתוח חדשנות משותפת עם לקוחות החברה, RAD שואפת לסייע למפעילי שירותי תקשורת להתקדם בשרשרת הערך בקצב המתאים להם,  בין אם מדובר בווירטואליזציה של קצה הרשת וב-vCPE, ב- IoT תעשייתי, או ב-5G xHaul.  עם 40 שנות חדשנות, נוכחות עולמית משמעותית ביותר מ -150 מדינות והתקנות של מעל 16 מיליון מוצרים, ל- RAD ניסיון מוכח של מתן ערך וטיפול בצרכי הלקוחות.

 

RAD היא חברה בקבוצת RAD המייצגת הכנסות שנתיות של 1.5 מיליארד דולר ומובילה עולמית בתחום פתרונות תקשורת.