כותרות אחרונות
Search

סקר "CITE" שנערך עבור "דאסו סיסטמס" מגלה….מיומנויות בתחום AI מייצרת הזדמנות עבור עסקים קטנים יותר.

 

 

סקר "CITE" שנערך עבור "דאסו סיסטמס" מגלה….
מיומנויות בתחומים AI, אבטחת מידע ופלטפורמות דיגיטליות מייצרות הזדמנות עבור עסקים קטנים יותר.

*  סקר שהקיף 1000 מועסקים בארה"ב ובאירופה מגלה מגמות באינטליגנציה מלאכותית, פערי יכולת וטרנספורמציה דיגיטלית.

* הממצאים מצביעים על הזדמנויות שעסקים קטנים יותר יכולים לממש על ידי יכולות AI שטרם מוצו, ועל ידי שימוש ביכולות הנכונות ובפלטפורמות דיגיטליות.

* AI, חוסר וודאות בנושאי אבטחת מידע ועלויות טרנספורמציה דיגיטלית מובילות את הרשימה, בנוסף לפערי יכולת המשפיעים על time-to-marke, הכנסות ועוד…

 

"דאסו סיסטמס" פרסמה את המגמות המגלמות בתוכן הזדמנות עבור סטרטאפים ועסקים בסדר גודל קטן ובינוני לעקוף חברות גדולות יותר, הפועלות תחת אילוצים של תהליכים ומבנים ארגוניים קשיחים.

 

יכולות אינטליגנציה מלאכותית שטרם מוצו, מיומנויות IT ואבטחת סייבר וקלות השימוש בפלטפורמות דיגיטליות  הן חלק מהנושאים שעלו בסקר, שהקיף 1,000 מועסקים ברחבי הסקטור הטכנולוגי בארה"ב, אנגליה, צרפת גרמניה ואיטליה שבחן מגמות ב-AI, פערי יכולות וטרנספורמציה דיגיטלית. הסקר נוהל על ידי מכון מחקרי השוק "Research  CITE".   

 

הנבדקים נשאלו אודות תפיסותיהם לגבי כלים של AI בסביבת העבודה, נושאים המעסיקים אותם בתחום אבטחת מידע, ההשלכות של פערי יכולות ב-IT  ובסייבר, רמת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון ועוד… ממצאים בולטים:

* האינטליגנציה המלאכותית עומדת לשנות באופן רדיקלי את החברה האנושית ואת התעשייה, אך החמצת הזדמנויות וחוסר הבנה של הפוטנציאל המלא מעניקים יתרון לסטרטאפים ולעסקים בקנה מידה קטן ובינוני, אם ישתמשו ביכולות המחשוב הרלוונטיות.

* 84% מהעסקים משתמשים ב-AI ו-68% כבר עשו שימוש בצ'טבוט, אך יכולות אחרות, בעלות השפעה מרחיקת לכת יותר כמו עיצוב בסיוע מכונה, אינטגרציות ולמידת מכונה הם בעלי פוטנציאל לשפר משמעותית את היעילות בקרב המשתמשים.

* 64% מהנשאלים מסכימים שאיתור עובדים בעלי הכישורים הדרושים לשמר תחרותיות, הופך למשימה מאתגרת יותר ויותר. 73% מוטרדים מעניינים שונים הקשורים באבטחת המידע, אך רק ל-40% יש כח אדם עם הכישורים הדרושים כדי לתת להם מענה.  

*בין ההשלכות של פערי יכולת בתחום אבטחת המידע – עלויות גבוהות יותר של מוצרים ושירותים, אתגרי אבטחה, time-to-market איטי יותר, והכנסות נמוכות יותר. כל אלה חושפים תחומים בהם עסקים קטנים יותר יכולים להשתפר בהם באמצעות הכישורים הנכונים.

* 87% מהארגונים יכולים להרחיב את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. יותר משליש מהחברות הגדולות רואות בעלויות ההטמעה וכישורי הניהול הדרושים לטרנספורמציה דיגיטלית חסמים, מה שמייצר עבור

* עסקים קטנים הזדמנויות משמעותיות בפלטפורמות דיגיטליות.

 

ג'אן פאולו באסי, סגן נשיא בכיר 3DEXPERIECE בדאסו סיסטמס: "רצינו לבחון נושאים רלוונטיים, בעלי פוטנציאל להשפיע על קהילות SOLIDWORKS ו- 3DEXPERIENCE Works שלנו. המגמות שעולות מן הסקר הזה מצביעות על היתרונות הייחודיים, שעסקים בקנה מידה קטן יותר משיגים כשהם הופכים להיות גמישים יותר, יצירתיים יותר, עצמאיים ושיתופיים יותר. יישומי SOLIDWORKS שלנו, במסגרת 3DEXPERIENCE Works על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE מאפשרים לקהילה הזו לרתום את הכוח של טכנולוגיית התאומים הוירטואלים כדי ליהנות מיתרונות אלה ולהצליח בכל האספקטים של העסקים שלהם".

 

הממצאים שעלו בסקר קיבלו ביטוי במהלך 4 ימים של דיונים, נטוורקינג וסדנאות במסגרת 3DEXPERIENCE World.

 

האירוע השנתי של "דאסו סיסטמס "המוקדש לקהילת 3DEXPERIENCE Works ו- SOLIDWORKS,  התקיים השנה בדאלאס, 11-14 בפברואר.