כותרות אחרונות
Search

סקר "HCMA" מעלה כי: 6 מתוך 10 מנהלי משאבי אנוש חושבים כי סגנון הניהול הוא המחסום העיקרי בפני שינוי התרבות הארגונית.!

 

 סקר "HCMA" מעלה כי:

 6 מתוך 10 מנהלי משאבי אנוש חושבים כי סגנון הניהול  הוא המחסום העיקרי בפני שינוי התרבות הארגונית.!

 

סקר חדש שערכה קבוצת The Human Capital Media Advisory (HCMA), המתמחה בתחום משאבי האנוש, מגלה כי בשעה שחברות נאלצות להתמודד יומיום עם עולם העבודה הדינאמי, הצורך לשמר עובדים, להעמיק את המחוברות שלהם לארגון (engagement), לחזק את שיתופי הפעולה ולעודד את החדשנות – אחד הגורמים שבולמים שינוי הוא דווקא המנהלים עצמם.

המחקר מעלה כי כ-60% מהמרואיינים, כולם אנשי משאבי אנוש בכירים, אומרים כי סגנון הניהול הוא המחסום העיקרי בפני שינויים נדרשים בתרבות הארגונית. ״מפתיע היה לגלות כי דווקא אותם מנהלים שדורשים את השינוי, הם אלה שבאמת צריכים להשתנות בפועל״, אומרים הסוקרים.

 

הסקר שגם בחן את הדרך בה טכנולוגיה ושימוש בכלי אנליטיקס יכולים לתמוך ולהניע תהליכי שינוי, מציין כי רק בשליש מהארגונים משתמשים כיום במערכות ניהול HR המשולבות כלים לניהול טאלנטים. עם זאת מציין הסקר כי מרבית הארגונים מתכוונים בשנים הקרובות להשקיע בכלי גיוס חדשים, כלים לניהול הלמידה ומערכות לניהול טאלנטים. 30% אף הצהירו כי בשנה הקרובה הם מתכוונים לרכוש שירותי תוכנה מבוססי ענן לייעול ניהול המשאב האנושי בארגונם. ״המניע להחלפת מערכות HR קיימות נובע מהצורך לשפר הליכי קבלת החלטות״, אומרים החוקרים. ״46% מהמשתתפים ציינו כי הם לא מרגישים שהטכנולוגיה הנוכחית שברשותם מאפשרת להם לקבל החלטות מושכלות, ובמיוחד בתחום ניהול טאלנטים״.

 

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות צילום: יח"צ סינרון

 

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות, מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון: ״אין צורך להשליך את כל כלי המדידה המסורתיים בהם משתמשים כיום בארגונים, אבל חייבים להכיר בחסרונות של חלקם ובעובדה שלעתים פג תוקפם״,  ״מנהלים חייבים להבין כי בעולם דינאמי אי אפשר להסתמך על כלי מדידה ואנליטיקות בהם השתמשו במשך שנים, או למדוד הצלחה באמצעות כלים שהתיישנו. אין זה אומר שמטריקות ישנות אינן רלוונטיות יותר, אבל יש צורך בכלים חדשים שמותאמים לעידן בו קצב השינויים רק גובר והולך.

כדי לשפר את מחוברות העובדים ולהניע שינויים בתרבות הארגונית, חייבים להכניס לשימוש טכנולוגיות עדכניות, שיטות עבודה מבוססות נתונים וכלים אנליטיים חכמים. כאן באה לידי ביטוי חבילת Synerion Success המשלבת בין תיק העובד של סינריון לפתרונות לניהול ההון האנושי מבית SAP SuccessFactors״. לדברי מימון, הטכנולוגיה אינה יכולה לתקן תהליך שגוי או ליישם שינוי תרבותי. עם זאת היא מאפשרת לזהות את מוקדי הבעיות, בכדי שניתן יהיה לטפל במה שדורש שינוי.

 

אודות סינריון:

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, חישוב שכר, בקרת כניסה וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון באמצעות פתרונות מבית SAP SuccessFactors. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני.

 

למידע נוסף : www.synerion.co.il