כותרות אחרונות
Search

עונה שנייה לתכנית הסאטירה האהובה היהודים (שוב) באים של הערוץ הראשון

סדרת המערכונים בכיכובם של מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, עידו מוסרי ויניב ביטון חוזר לעונה שנייה בימי שישי בערב.

היהודים באים – העונה השנייה

ימי שישי לאחר היומן בשעה 21:30 בערוץ הראשון וב-HD

2 הפרקים הראשונים ביום שישי 19.2

baim 2

היהודים באים – צילום רפי דלויה

הסדרה שחוזרת לרגעים הגדולים (והקטנים) של העם היהודי, ומעירה לחיים את הדמויות ההיסטוריות החשובות (והפחות חשובות) בתולדות עם ישראל, חוזרת בעונה חדשה, מצחיקה ונושכת.

מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, עידו מוסרי ויניב ביטון יגלמו בעונה החדשה מגוון דמויות, חלקן מוכרות וחלקן חדשות, ביניהן: בן גוריון, בגין, יוסף, משה רבנו, גולדה מאיר, פרויד והרצל. ננסה לגלות איך שרדנו במדבר ארבעים שנה, איך נראו החיים במעברות ולמה לעזאזל, אנחנו לא מצליחים לעלות למונדיאל.

יוצרי הסדרה, אסף בייזר ונטלי מרכוס: "העונה החדשה תעסוק בנושאים הבוערים בלב כולנו, ביניהם הסכסוך היהודי-ערבי, הסכסוך האשכנזי-מזרחי, הסכסוך הנשי-גברי, הסכסוך הימני-שמאלני, ועוד מגוון סכסוכים ככל שיותיר הזמן".

מוני מושונוב: "כמו בעונה הקודמת, התכנית מורכבת מתקופות שונות בהיסטוריה שלנו. זו תכנית בידור סאטירית כשהעונה יש התייחסות בולטת לעוולות וחטאי העבר והמחיר שמשלמים עליהם היום, ואף אחד לא מקבל הנחות".

baim 1

היהודים באים – צילום רפי דלויה

יוסי מרשק: "אחרי שלא האמנו שתעלה העונה הראשונה, עולה העונה השנייה. אנחנו מאוד שמחים וגאים ואם יעבור לצופים אפילו חצי מהכיף שהיה לנו לעשות את העונה השנייה, אז אנחנו יכולים להיות מאוד מרוצים".

יעל שרוני: "אני גאה להיות חלק מ'היהודים באים'. העונה החדשה מגוונת, מדויקת, מושחזת והכי חשוב מצחיקה ומעוררת מחשבה. אני מאוד מתרגשת לקראת העלייה לאוויר ומקווה שגם העונה הזו תתקבל בחיבוק גדול כמו הראשונה".

עידו מוסרי: "אני נרגש ושמח להיכנס לדמויות מוכרות כמו דוד בן גוריון, ולדמויות חדשות כמו הרצל וקזבלן. אם בבית יצחקו כמו שאנחנו צחקנו על הסט, אז כנראה שעשינו משהו טוב".

במאי: קובי חביה.

יוצרים: אסף בייזר, נטלי מרכוס ויואב גרוס.

מפיק: יואב גרוס.