כותרות אחרונות
Search

עושים שמח בצלחת ! עינת שרוף תוביל את הקמפיין החדש של "עוף טוב" !

עושים שמח בצלחת !

עינת שרוף תוביל את הקמפיין החדש של "עוף טוב"

ההשקעה בקמפיין נאמדת ב- 4 מיליון ₪

קבוצת עוף טוב עולה בקמפיין חדש ורחב היקף במרכזו יעמוד הסלוגן: שמים את ה-FUN על השולחן.

 

∨ הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן , תומך באסטרטגיה של 'עוף טוב' השמה במרכז את הטעם הנפלא של מוצרי השניצל המביאים את הכיף והשמחה לשולחן האוכל.

∨ בקמפיין חושפת החברה את המוצר החדש בסדרה – שניצל בטאץ' מתובל, לצד ערכי המותג המוכרים של עוף טוב: מוצרים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים.

∨ בקמפיין יבואו לידי ביטוי גם האריזות החדשות שהשיקה 'עוף טוב' לאחרונה/

 

צילום ליאור נורדמ

 

הקמפיין תומך באסטרטגיה של 'עוף טוב' השמה במרכז את הטעם הנפלא של מוצרי השניצל המוכנים לאכילה, המביאים את הכיף והשמחה לצלחת, בכל ארוחה.

 

את הקמפיין שהיקפו נאמד ב-4 מיליון ₪, תוביל עינת שרוף שנבחרה לתפקיד בשל הערכים המזוהים איתה – שמחה, כיף, ישראליות ומשפחתיות.

 

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יקדם את מוצרי השניצל המוכנים של "עוף טוב" ויבליט את המוצר החדש בסדרה– שניצל בטאץ' מתובל, תחת המסר המרכזי – להביא את הכיף והשמחה לצלחת.

 

צילום עמנואל קדוש

 

עוד ידגיש הקמפיין את הערכים והיתרונות עליהם מבוססים מוצרי "עוף טוב": מוצרים שעשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים.

 

בקמפיין יבואו לידי ביטוי גם האריזות החדשות, הירוקות, שהשיקה "עוף טוב" לאחרונה לכל מוצרי השניצל שלה.

 

הקמפיין יעלה  למשך שבועיים במעטפת רחבה הכוללת פריים טיים בטלוויזיה, שילוט חוצות בפריסה ארצית, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, מהלך לידרים באינסטגרם ותקשור בנקודות המכירה.

 

קרדיטים: משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, מנכ"ל: זיו קורן, סמנכ"לית לקוחות: שירי הייסר בן גור, מנהל קריאייטיב ראשי: איתי גרונר, סמנכ"ל ארט: רועי גוטמן, מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי, מנהלת אסטרטגיה: הילה רום, ארט דיירקטור: ינון יוסף, תקציבאית: מעין רום, מנהלת הפקה: אדוה נבון, מפיקה: צליל צרפתי, מנהל מחלקת דיגיטל: גיא קמחי, מנהלת מדיה דיגיטל: יערה גילת, מנהלת רשתות חברתיות: קורל כהן, חברת הפקה: ראבל, מפיקת פוסט: לימור הר לב, במאי: יונתן גרופינקל, צלם: מנו קדוש, סטייליסט מזון: עמית פרבר, פוסט וסאונד: פוסט אופיס, הלחנה ועיבוד מוזיקלי: ארז רוסו ודידי ארז, יחסי ציבור: יוניק.

 

קבוצת "עוף טוב", שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963, מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת עבור השוק הקמעונאי מוצרי עוף בכמה קטגוריות, בהן: שניצלים וקציצות קפואים מוכנים לאכילה , פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים ארוזים וגם  קפואים. השנה השיקה קבוצת עוף טוב מותג חדש 'דג טוב' הכולל מוצרי דג קפואים מוכנים לאכילה.

 

בין מוצרי הדגל של 'עוף טוב',  נמנית משפחת מוצרי השניצלים המוכנים לאכילה עמם מביאה החברה לצרכנים בישראל את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי..

 

 מוצרי עוף טוב מאפשרים לכל המשפחה ליהנות ממזון איכותי, מגוון וטעים  באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב אודות, ההיסטוריה, תחומי הפעילות ומגוון המוצרים של החברה.