כותרות אחרונות
Search

עיטור המלונאות יוענק השנה לרשת מלונות "אסטרל"!

מלון "מלכת שבא" מרשת מלונות "אסטרל" – צילום: רשת "אסטרל"

 

עיטור המלונאות יוענק השנה לרשת מלונות "אסטרל"!

מר בני זרח ומר אשר גבאי, מקימי רשת מלונות "אסטרל" יקבלו את עיטור המלונאות על מעשיהם לקידומה של תעשיית המלונאות והתיירות בישראל.

את הפרס יעניקו יעניקו להם נשיא התאחדות המלונות, מר אבי ניסנקורן וועדת העיטורים.

 

אמש (ב') מר בני זרח ומר אשר גבאי מקימי רשת מלונות "אסטרל", המונים שבעה מלונות באילת: "מלכת שבא", "אריאה", "ויליג'", "פאלמה", "מאריס", "נירוונה קלאב" ו"נירוונה סוויטס", קיבלו מכתב רשמי המודיע להם כי ועדת העיטורים של התאחדות המלונות, החליטה להעניק להם את עיטור המלונאות, על תרומתם לקידום ענף התיירות בישראל.

 

אירוע הענקת הפרס יתקיים בוועידת ישראל למלונאות ותיירות, במעמד שר התיירות ביום שלישי 24.5.2022 במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

 

מימין: אשר גבאי ובני זרח מקימי רשת מלונות "אסטרל" – צילום: יח"צ

 

בני זרח מקים רשת מלונות אסטרל: "אשר שותפי ואנוכי נרגשים לקבלת הפרס המשמעותי הזה. הפרס אשר יוענק לנו, מגיע אחרי תקופה ארוכה לא פשוטה שענף התיירות כולו ובפרט העיר אילת, חווה טלטלה עזה ונאלץ להתמודד עם הפסדים קשים והתמודדויות יום יומיות. אנו שמחים  שצלחנו את התקופה הזאת ויצאנו מחוזקים ממנה ומקווים שתיירות הפנים והחוץ תגיע לאילת, כי יש לנו בהחלט במה להתגאות עם הנופים, האוכל, השירות והאווירה הטובה, עליה אנחנו מקפידים שנים במלונות הרשת שלנו".

 

 

אודות רשת מלונות "אסטרל":

רשת מלונות "אסטרל" מונה שבעה מלונות באילת: "מלכת שבא", "אריאה", "ויליג'", "פאלמה", "מאריס", "נירוונה קלאב" ו"נירוונה סוויטס". הרשת חרטה על דגלה לספק לאורחיה שירות חם ואדיב בהקפדה ובחינת הפרטים המרכיבים את החופשה. רשת אסטרל מאפשרת לכם לבחור בין חופשה זוגית רגועה לחוויית נופש משפחתית פעילה, כל אורח על פי העדפותיו. אופיו הייחודי של כל אחד  ממלונות הרשת באילת, מבטיח התאמה אישית לסוג החופשה אותה אתם מחפשים.

 

מלון אריאה מרשת "אסטרל" – צילום: "אסטרל"

 

רשת "אסטרל" מתחייבת שכל אורח יקבל שירות מלא, מקצועי, אדיב וחם. בכל יום אתר הרשת מתעדכן במבצעים חמים שמאפשרים לכם להנות מהנחות משמעותיות. הזמנת חדרים במלונות הרשת מתאפשרת לכל בגיר (מעל גיל 18).

 

מלון "מלכת שבא" מרשת מלונות "אסטרל" – צילום: רשת "אסטרל"