כותרות אחרונות
Search

עיצוב חדרי שירותים ואמבטיה עם חברת "נירלט"

עיצוב אסתטי של חדרי אמבטיה ושירותים בדירות מגורים, זוכה לאחרונה לתשומת לב רבה, והוא לא פחות מהתכנון הפונקציונאלי. כיום בחלקן הגדול של דירות מגורים, בעיקר בבנייה הפרטית, קיימים מספר חדרי אמבטיה ושירותים

עיצוב חדרי אמבטיה ושירותים, הוא לעיתים קרובות פינוק שאנחנו מרשים לעצמנו גם ללא חידוש / עיצוב כל הבית. חדרי אמבטיה ושירותים המתוכננים ומעוצבים כראוי,  נותנים במהלך היום הרגשה של רוגע ושלווה ברגעים שלנו לנו עם עצמנו.

הדס כהן, מנהלת תחום אדריכלים והשראה בנירלט: "את חדר האמבטיה והשירותים אפשר להפוך למקום מהנה, על-ידי הקצאת שטח גדול יותר ושימוש בחומרים שונים ליצירת אווירה מתאימה. אולם, גם בחלל מוגבל בגודלו ניתן, על-ידי תכנון מתאים של חומרים וצבעים ליצור אווירת מרחב ונינוחות"………….."גם בחלל האמבטיה והשירותים, תכנון מראש יקבע את הצלחת החלל. חשוב מאוד לבדוק מה הצרכים שלנו מהחדר ורק לאחר מכן להתחיל בעיצוב".

צילומים: דן לב

nirlat 8

אז מה אפשר לעשות כדי לשדרג את עיצוב חדרי האמבטיה והשירותים:
שימוש בטייחים מינרליים וטקסטורות במקום אריחי קרמיקה מסורתיים – חדר האמבטיה והשירותים הינו אחד החדרים האינטימיים בבית, בו היינו רוצים לקבל הרגשה רכה ושלווה. את הטייחים המינרליים, כדוגמת טיח הווגה, ניתן ליישם במקום קרמיקה ולקבל תחושה טבעית וחמה. בנוסף למראה הייחודי של הטיח המינרלי, למוצר יתרון בולט בכך שהוא מונע הצטברות לחות בקירות. את טיח הווגה ניתן ליישום במגוון טקסטורות המקנות לחדר האמבטיה והשירותים מראה טבעי בעל ערך עיצובי גבוה. את הטיח המינרלי, יש ליישם על הקירות שאינם באים במגע ישיר עם מים.

ביישום בחדרי רחצה ושירותים מומלץ לבצע טקסטורה שאינה גסה עם מראה מעודן. את טיח הווגה ניתן לבחור במגוון גוונים ייחודיים וטבעיים. בבחירת הגוון ואופן יישום נכון, ניתן אף לקבל קירות במראה בטון, טרנד מוביל כיום בעולם העיצוב.

nirlat 9

את הטקסטורה המעודנת ניתן לקבל גם באמצעות שליכט אקרילי במראה מינרלי, כדוגמת שליכט צבעוני EXTRA נטורה. מדובר בשליכט אקרילי מוכן לשימוש, קל ליישום, המדמה מראה של טיח מינרלי. יתרונו של השליכט הוא בגמישותו הרבה, אך מומלץ ליישמו בחללים מאווררים.

שימוש בצבע – עיצוב באמצעות צבע הוא קל, מהיר ולא יקר והתוצאות מאוד משמעותיות ומרעננות. בשימוש בצבע, חשוב שיהיה זה צבע המותאם לחללים בהם יש לחות ורטיבות. צבע אקרילי כדוגמת נירוקריל EXTRA לאמבט, מכיל תוספים מיוחדים, המעכבים הופעת עובש ופטריות. וניתן לקבלו בגוון לבן או גווני פסטל. ניתן להוסיף צבעוניות בגוונים פסטלים רכים ונעימים לדוגמא  פסטלים קרים כמו תכלת וירקרק או גווני שמנת עדינים על בסיס צהבהב, בז' או אפור ועוד.

nirlat 10

מחיר :

נירוקריל EXTRA לאמבט באריזת 1 ליטר: 76.90 ₪

שליכט נטורה G1 בסיס A: 219 ₪ , אריזת 24 קג.

טיח ווגה: 239 ₪ , אריזת 30 קג.

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק