כותרות אחרונות
Search

עמותת קהילת שבט הנובה ומיזם LifeCloud במיזם הנצחה דיגיטלי מרגש למשפחות השכולות.

מארז משפחות שכולות עמותת שבט הנובה – צילום:  נועם ברטל

 

מהלב לדיגיטל – עמודי זיכרון שישמרו את סיפור הנרצחים לנצח.

עמותת קהילת שבט הנובה ומיזם LifeCloud במיזם הנצחה דיגיטלי מרגש למשפחות השכולות.

 

לקראת החגים ושנת הזיכרון הראשונה לנרצחי המסיבות, 'עמותת קהילת שבט הנובה' יצאה בשיתוף פעולה ייחודי ומרגש עם מיזם LifeCloud במסגרתו יוענק מארז תה, דבש ונר נשמה ל-410 משפחות נרצחי המסיבות ואת האפשרות לכל אחד להקים עמוד זיכרון דיגיטלי לבני משפחותיהם שנרצחו, באמצעות סריקת ברקוד   QR הנמצא במארז.

 

מיזם LifeCloud הוא שירות חדשני, המהווה פריצת דרך בעולם ההנצחה הדיגיטלית, המאפשר לכל משפחה ליצור "קפסולת זיכרון דיגיטלית", להקים עמוד זיכרון וחוויות אישיות של אנשים שאינם איתנו, להעלות תמונות, סרטונים  וטקסטים, תוך שמירה והנחלתם לדורות הבאים בצורה פשוטה ונגישה. השירות עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שמבוססות על אבטחת מידע ברמה גבוהה. כך, כל משתמש יכול להרגיש בטוח שהרגעים החשובים ביותר בחייו נשמרים בצורה נגישה ואמינה.

 

כל משפחה תקבל שני קודי  QR: אחד להצבה על המצבה בבית העלמין, והשני לשימוש פרטי המאפשר לשתף את הסיפור עם קרובים וחברים. ע"י סריקת קוד ה-QR, המבקרים יכולים לצפות בסיפור חייו של הנפטר, להדליק נרות וירטואליים, להניח פרחים דיגיטליים ולשתף זיכרונות ואף להצטרף כחבר לקהילת ההנצחה.

 

מארז משפחות שכולות עמותת שבט הנובה – צילום:  נועם ברטל

 

כל פעולה שמתבצעת בעמוד הזיכרון – כמו ביקור או הדלקת נר, מעודכנת אצל המשפחה שמקבלת התראה על כך בזמן אמת, וכך נשמר הקשר עם הקהילה הדיגיטלית שנבנתה סביב זכרו של היקיר. לוח הזיכרון יכול להיות לוח פרטי ואישי למשפחה בלבד.

 

מיזם זה מהווה הזדמנות מרגשת למשפחות להנציח את זכר יקיריהם בצורה מודרנית ומכבדת, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שיבטיחו שהזיכרונות יישארו חיים לנצח.

 

גל שמחה, מבעלי LifeCloud: "בשיתוף פעולה זה עם עמותת קהילת שבט הנובה, אנחנו יוצרים פלטפורמה דיגיטלית פורצת דרך שתהפוך את זיכרון יקירינו לנגיש ומכובד בכל רגע ובכל מקום. במשך כחצי שנה יצרנו תבנית בסיסית בלבד עבור עמודי הזיכרון, כדי להקל על המשפחות את תחילתו של תהליך בניית הזיכרון האישי שלהן. המיזם נועד לחבר בין אנשים ולהנציח את סיפוריהם בצורה חדשנית, פשוטה ובטוחה, ואני מאמין שבעתיד הקרוב הוא יהפוך לרשת חברתית ייחודית שתפרוץ גבולות, הן בארץ והן בעולם."

 

ריף פרץ, יו"ר עמותת קהילת שבט הנובה: "אנו שואפים להעניק תמיכה משמעותית ועמוקה למשפחות הנרצחים והפרויקט הייחודי הוא חלק מרכזי מהמחויבות שלנו לשימור זיכרון יקיריהם. לצד כל פעילויות התמיכה והשיקום שאנו מקיימים, אני מאמין שהפרויקט הזה יסייע למשפחות לשמור את הקשר עם הקהילה, ויעזור להן בתהליך ההנצחה וההחלמה."

 

לאתר של Life cloud :

https://www.lifecloud-qr.com

 לינק לתרומות לעמותת קהילת שבט הנובה:

https://www.peach-in.com/cmp/XLNm8x2szi