כותרות אחרונות
Search

ענקית הביטוח האמריקאית, Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies, יצאה בפיילוט עם חברת Safe Drive Systems להתקנת מערכות רדאר למניעת תאונות דרכים

ענקית הביטוח האמריקאית, Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies, יצאה בפיילוט עם חברת Safe Drive Systems להתקנת מערכות רדאר למניעת תאונות דרכים,  RD-140 המשווקת על ידי AWACS הישראלית, בצי הרכב של מבוטחי החברה.

במסגרת שיתוף הפעולה, הותקנו מערכות התראה למניעת תאונות דרכים, ברכביהם של לקוחות נבחרים, במטרה לבחון את השפעתן בצמצום אחוז וחומרת תאונות הדרכים של המבוטחים שלה.

 

 

ענקית הביטוח האמריקאית, Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies, החלה בפיילוט עם חברת Safe Drive Systems. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, הותקנו מערכות רדאר RD140 למניעת תאונות דרכים, ברכבי לקוחות נבחרים של החברה במטרה לבחון את השפעתן בצמצום אחוז וחומרת תאונות הדרכים של מבוטחיה. מערכות הרדאר של SDS מופצות ומשווקות על ידי חברת AWACS הישראלית.

 

במסגרת הפיילוט, מערכות הרדאר המתקדמות RD140 מבית SDS, הותקנו ברכביהם של מבוטחי חברת הביטוח המובילה ויאפשרו לזהות האם חלו צמצום והקטנת התדירות בתביעותיהם של לקוחות החברה ברמה השוטפת. הרכבים צוידו במערכת המשלבת באופן בלעדי בין טכנולוגיית רדאר ומצלמה המהווה את חוד החנית הטכנולוגית. בנוסף, הותקנה מערכת לניהול ציי רכב- Fleet management systems- FMS המקנה יכולות מעקב ואיתור בזמן אמת, יכולת הפקת דו"חות וניקוד לדירוג התנהגותו של הנהג וכן, חיבור למערכת ניהול ציי הרכב באמצעות אפליקציה לשימוש נוח מהנייד.

 

צילום: נורית שנקר

 

טובי כהן, נשיא ומנכ"ל SDS, מסר " אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies ומצפים להצלחתו. אנו סבורים כי כניסתו של מהלך משמעותי זה, יעודד יותר חברות וארגונים לחבק את הטכנולוגיה שלנו כאמצעי להפחתת אחוז תאונות הדרכים בעולם, במיוחד בהתחשב בכך שכ- 90% מתאונות הרכב נגרמות כתוצאה של טעות אנוש".

 

עוד הוסיף כהן "מה שמייחד ומבדל את SDS מבין המערכות השונות הקיימות בשוק, הוא שהיא היחידה המציעה טכנולוגיה למניעת תאונות דרכים המשלבת בין הרדאר למצלמה, שילוב המבטיח למשתמשים את רמת הבטיחות והדיוק הגבוהה ביותר גם בשעות הלילה בחשכה מוחלטת, או בתנאי ראות מוגבלת עקב מזג אויר סוער. מערכת RD-140 ניתנת להתקנה בכל רכב אשר יוצר החל משנת 2006 ומגיע עם אחריות ל- 24 חודשים".

 

סיי פוגל(Sy Foguel), נשיא ומנכ"ל Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies, ציין: "ההחלטה שלנו לקחת חלק בפרויקט ניסיוני זה נובעת מתוך המחויבות שלנו לבטיחותם של הנהגים אותם אנו מבטחים. כחלק ממהלך מוגבר של החברה התחלנו לבחון מספר דרכים שבהן הטכנולוגיה יכולה להועיל ולהטיב עם לקוחותינו".

 

צילום: נורית שנקר

 

אורלי יוסף, מנכ"לית AWACS, מסרה "אנו גאים בהבשלתו של שיתוף פעולה זה של SDS עם גוף בינלאומי כה חזק ומוביל, אשר יהווה את יריית הפתיחה לייזום מהלכים עתידיים דומים במטרה להגביר את המודעות ולאפשר לחברות השונות המנהלות ציי רכב לקחת חלק פעיל וממשי במאבק המשותף לצמצום תאונות הדרכים. אנו תקווה כי מהלך זה יקדם מהלכים דומים בקרב חברות הביטוח בישראל".

 

אודות  Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies

החברה הוקמה בשנת 1983 לראשונה כקבוצת הביטוח GUARD שהפכה לחלק מ- Berkshire Hathaway Inc. בשנת2012 . באמצעות חברת AMGUARD, EastGUARD, NorGUARD ו- WestGUARD  חברות לביטוח בפריסה נרחבת, קבוצת GUARD הנפיקה למעלה מ 250,000 פוליסות לעסקים ברחבי ארצות הברית בשנת 2017.

 

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בווילקס-באר פסילבניה, והיא מחזיקה 8 משרדים שונים ברחבי ארה"ב.

 

http://www.guard.com/

צילום: נורית שנקר

 

אודות SDS

Safe Drive Systems הוקמה בשנת 2008 עם משימה ברורה- למנוע תאונות דרכים קטלניות ולהציל חיים. החברה מפתחת מובילה ומפיצה של מערכות התראה המונעות התנגשות ותאונות דרכים המשווקות ליבואנים ולבעלי רכבים קיימים- after market. הטכנולוגיה אותה מציעהSDS  תוכננה במיוחד כדי למנוע, או להפחית באופן משמעותי את חומרת ההתנגשויות החזיתיות. החברה, שבסיסה ממוקם בניו יורק, יחד עם חברת הבת הישראלית ,AWACS פרסה למעלה מ- 100,000 מערכות ברחבי העולם.

www.safedrivesystems.com