כותרות אחרונות
Search

"פאלאס להבים" פרויקט הדיור המוגן נחשף במלוא הדרו !

"פאלאס להבים" פרויקט הדיור המוגן נחשף במלוא הדרו !

עיצוב מדברי המשלב אבן ועץ מבפנים ומבחוץ שהופכים את הבית לחם, מזמין ויוקרתי   

אחרי שהידיעה על תחילת שיווק יחידות הדיור ב"פאלאס להבים" פרשה לה כנפיים והפכה לשיחת היום באזור הדרום, נחשפות כעת התמונות הראשונות מפרויקט הדיור המוגן הראשון שיוקם ביישוב בהשקעה מוערכת של כ- 250 מיליון שקל.

בעיצוב הפרויקט נעשתה חשיבה רבה והתקבלה החלטה לשלב את הטבע המדברי הפראי שמקיף את להבים במבנה עצמו. הבית החדש עוצב ככפר נופש פסטורלי המאופיין בצבעים בהירים תוך שימוש רב באבן ובעץ המשתלבים בנוף המדברי והוא משתרע על פני 28 דונם. כך, כבר בלובי המרכזי ניתן לראות קירות מחופי אבנים בסגנון מדברי. אלמנטים חוצצים עשויי עץ המשתרגים יחד מחלקים את הלובי לנוחות המבקרים בו. מנורות התקרה נראות כגלים ומשקפות בכך את רוחות המדבר. הכיסאות והספות הן בצבע תכלת עדין, המשתלבים במראה העיצובי הרך של המקום.    

leavim 2

"פאלאס להבים" כולל כ- 360 יחידות דיור בשטח כולל של כ- 45,000 מ"ר ומציע תמהיל דירות מגוון לרבות דירות 2-3 חדרים + מרפסת, דירות גן ודירות פנטהאוז. דיירי הפרויקט ייהנו ממגוון שירותים בסטנדרטים גבוהים לרבות ספא, בריכת שחייה חצי אולימפית, מרכז ספורט, מסעדה, אולם אירועים, בית כנסת, ספרייה, חדרי קלפים, מרפאה ועוד.

בנוסף, יכלול הפרויקט פארק ירוק ושטחי מסחר בהיקף של כ-1500 מ"ר, בהם חנויות, מסעדות ובתי קפה , חניון תת קרקעי ואגף סיעודי מורחב ובו כ- 72 מיטות סיעודיות.

יורם בן פורת, מנהל תחום הדיור המוגן בקבוצת עזריאלי אומר כי "אני שמח לחשוף טפח קטן לפרוייקט להבים. השקענו חשיבה רבה בעיצוב המקום כי רצינו שישתלב היטב בנוף המדברי המיוחד של המקום ועדיין יעניק לדייריו תחושה חמה של בית. לשמחתי, מתכנני הבית הצליחו לעמוד באתגר שהצבנו בפניהם ואני מאמין שכל מי שיראה את התמונות, יסכים איתי על כך".