כותרות אחרונות
Search

"פגסוס טיולים" – יעדים מועדפים בחודשי הקיץ על הישראלים בירושלים וצפון הארץ.

ויה דלורוזה – צילום: טל שובל

 

יעדים מועדפים בחודשי הקיץ על הישראלים בירושלים וצפון הארץ.

במהלך החודשיים האחרונים הוציאה חברת "פגסוס" כ- 40 טיולים ללמעלה מ- 600 אנשים בגילאי 50-75.

 

איתמר ניר סמנכ"ל פגסוס טיולים: "תיירות פנים כחול לבן "על המפה", היתרון היחיד לכלכלה שנולד מהקורונה. "פגסוס" תמשיך לעודד תיירות פנים כחול לבן גם לאחר פתיחת השמים".

 

גת שמנים ירושלים – צילום: טל שובל

 

חברת "פגסוס טיולים" המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, תמשיך לעודד תיירות פנים כחול לבן ולשווק טיולים מאורגנים בישראל גם לאחר פתיחת השמים.

 

במהלך החודשיים האחרונים הוציאה החברה כ- 40  טיולים בהם לקחו חלק למעלה מ- 600 מטיילים רוב המטיילים בגילאי 50 – 75 היעדים המועדפים על הישראלי הם ירושלים והצפון.

 

כחברה שפעלה שנים רבות בחו"ל והחליטה להמציא עצמה מחדש ולהתמודד עם המציאות המאתגרת, בנתה תחום חדש של טיולים מאורגנים בישראל לפני הנחיות משרד הבריאות -התו הסגול.

 

שוק עכו – צילום: טל שובל

 

החברה מציע מגוון של כ 45 מסלולי טיולים שונים, ברחבי הארץ, ליום אחד או לשלושה ימים המציגים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים מזוויות חדשות ומרתקות, טיולי מהדורה מיוחדת בליווי מומחים ועוד. כל הטיולים המוצעים לפי התו הסגול בהנחיות משרד הבריאות, שימוש במסכות במהלך הטיול, אוטובוסים שעברו חיטוי, תפוסה של 50% באוטובוס, לינה בבתי מלון עם תו סגול, מסעדות עם תו סגול והרגלי שמירה במהלך הטיול על מרחק של 2 מטר. בין הטיולים המוצעים ירושלים המוסלמית, רמת הגולן בעקבות אלי כהן, רמת הגולן עם ילדים, טיולי סבתא ונכד, טיול לעכו ועוד…

 

איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס טיולים" – צילום: מורג ביטן

 

איתמר ניר סמנכ"ל פגסוס טיולים " עם פרוץ מגיפת הקורונה לא בחרנו בהרמת ידיים, והחלטנו להשתמש במערך הטיולים שלנו לחו"ל ולהשית אותו על יעדים בישראל. הקמנו מערך טיולים בישראל כמו בחו"ל עם הדרכה, חוויות וללא דאגות המטיילים והוצאנו מאות ישראלים שגילו את ארצם מחדש. לאחר מספר חודשים ניתן להצביע על שינוי הרגלי צריכת התיירות של אזרחי ישראל, שגילו את ישראל כיעד אפשרי לטיולים לצד הטיולים בחו"ל, אנו נמשיך לעודד תיירות כחול לבן לצד הטיולים לחו"ל"

 

מערך הטיולים מזין את הכלכלה ותורם להתפתחות של עסקים נוספים מעבר לתיירות, יציאה ממשבר כלכלי מסוג זה היא רק דרך יצירת תחושת חיוביות והנעה של כספים כאשר עולם התיירות הוא אחד הכלים החשובים שהמדינה והממשלה יכולה להשתמש כדי להוביל לשינוי חיובי.   

 

ויה דלורוזה – צילום: טל שובל

 

חברת פגסוס חברה לטיולים מאורגנים, הוקמה לפני 24 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זו דרך חיים וגילוי תמידי סביבתי ואישי, ובוודאי בשביל דרך צריך ערכים גם בעולם העסקי המאתגר ותחרותי, לכן יש לעשות זאת תוך התמדה, עבודה קשה ובמקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים האופי המיוחד של החברה וההשראה שהיא מספקת בעולם התיירות ובכלל בעולם העסקי הם ייחודיים וגורמים לרבים להגשמה במובנים רבים.