כותרות אחרונות
Search

פורסמו תוצאות הבחירות בארגון מדריכי חו"ל: זוהר אשכר נבחר כיו"ר הוועד המנהל, אלי שנהב ימשיך כיו"ר ועדת הביקורת

פורסמו תוצאות הבחירות שנערכו בארגון מדריכי טיולים לחו"ל: זוהר אשכר נבחר כיו"ר הוועד המנהל, אלי שנהב ימשיך כיו"ר ועדת הביקורת

 זוהר אשכר נבחר אתמול כיו"ר הוועד המנהל של ארגון מדריכי טיולים לחו"ל. אשכר, ממייסדי הארגון ומי שמילא את התפקיד גם בארבעת החודשים האחרונים, זכה למספר הקולות הגבוה ביותר בבחירות הכלליות של הארגון. על פי תקנון הארגון, הדבר מקנה לו את כהונת יו"ר הוועד המנהל לשנתיים הקרובות. יחד עמו נבחרו 6 חברי וועד מנהל נוספים: טל נאשי (שתשמש כסגן וממלאת מקום היו"ר), אורי קציר, דני בר, דוד קוטק, חמי הרועה וכרמי ינקוביץ.

יו"ר ועדת הבחירות של הארגון, נורית אשכנזי, הודיעה על התוצאות במהלך האסיפה הכללית השנתית של הארגון שהתקיים בגני התערוכה ת"א, כחלק מתערוכת התיירות IMTM.

במקביל, הודיעה אשכנזי גם על תוצאות הבחירות לוועדת הביקורת של הארגון. יו"ר הוועדה היוצא, אלי שנהב, נבחר שוב לתפקידו. חברי הוועדה האחרים שנבחרו הם אורלי גילת ויוסי (ג'ו) בן כנען.

הליך הבחירות התקיים באמצעות מערכת הצבעה אינטרנטית, שהקלה מאוד על מדריכים הפזורים ברחבי הארץ והעולם. מאות מדריכים מימשו את זכותם להצביע. שיעור ההצבעה עמד על 77%, כמעט כפליים מהשיעור שנרשם בבחירות הקודמות שקיים הארגון לפני שנתיים.

זוהר אשכר, שלא נכח בכנס עצמו, בירך על התוצאות בשיחת וידיאו ממקום שהותו באוסטרליה. כמו כן, דיווח כי ארגון מדריכי טיולים בחו"ל התקבל לאחרונה כחבר בהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

הנבחרים !!! צילום: אורית גרמנוב