כותרות אחרונות
Search

פסח במוזיאון הילדים הישראלי – פעילויות לכל המשפחה במהלך חול המועד פסח.

פסח במוזיאון הילדים הישראלי – צילום: באדיבות המוזיאון

 

פסח ב"מוזיאון הילדים הישראלי".

פעילויות לכל המשפחה במהלך חול המועד פסח.

 

במהלך חופשת חול המועד פסח, החל מה-28 במרץ עד ה-13 באפריל, "מוזיאון הילדים הישראלי" בחולון מציע את מגוון פעילותיו הרחב והעשיר, הכולל אטרקציות חגיגיות לילדים ולמבוגרים, מסלולים, פעילויות והרפתקאות שונות שיתקיימו בסימן החג.

 

בין הפעילויות: טיול עם ינשול, בעקבות הפרפרים, המסע לתיקון ממלכת הזמן, היער הקסום, חברים ביער, הביטלס- מסע הקסם המיסתורי, החייזרים, דיאלוג בחשכה, הזמנה לשקט, דיאלוג עם הזמן ואיפה מיש.

 

החג הקרוב, מוזיאון הילדים הישראלי מזמין את קהל המבקרים של המוזיאון לפעילות מלהיבה בעקבות האפיקומן. במסגרת הפעילות, על המבקרים לצאת למסע מאתגר ולמצוא את האפיקומנים שהחביאו הינשולים ברחבי המוזיאון, באמצעות שאלות טריוויה בנושא וברוח החג. בנוסף, תתקיים הגרלה זוכת פרסים בין העונים נכונה על השאלות השונות.

 

פסח במוזיאון הילדים הישראלי – צילום: באדיבות המוזיאון

 

פרטים נוספים על הפעילות השונות המוצעות במוזיאון בחג פסח:
פעילויות ואטרקציות לפסח במוזיאון | מוזיאון הילדים הישראלי (childrensmuseum.org.il)

כל הפעילויות במוזיאון הילדים הן בעלות מאפיינים ייחודים ולכל מסלול כוונה חינוכית שונה. המוזיאון שואף לשים דגש ולהעניק למבקרים במוזיאון חוויה  מלהיבה ומעצימה בשילוב ערכים חשובים, הנוגעים לאינטליגנציה רגשית, התמודדות עם כישורי חיים וערכים של פתיחות וכבוד לאחר ולשונה.

בכל מגוון התערוכות והפעילויות, המבקרים לוקחים חלק פעיל בתוך הסיפורים השונים: הם חווים, חשים, מתרגשים ולומדים להכיר את האני הפנימי שלהם.

 

"מוזיאון הילדים הישראלי" בחולון שואף להעניק לילדים ברחבי הארץ חוויית ביקור מרגשת, מלמדת, מחנכת ומעמיקה. המוזיאון מציע מגוון פעילויות אשר המכנה המשותף להן הוא העיסוק החוויתי בתחום האינטליגנציה הרגשית, החינוך לסובלנות וקבלת השונה והאחר. הפעילויות השונות מתאפיינות בהדרכה בקבוצות קטנות תוך מתן דגש לערך המוסף ולערכים הנלווים לפעילות. המוזיאון הוא אחד המושקעים בארץ מבחינת עיצוב ושמו יצא למרחוק גם ברחבי בעולם. בשנת 2015 היה המוזיאון מועמד ע"י ארגון מוזיאוני הילדים בעולם "HANDS ON" כמוזיאון הילדים הטוב בעולם.

יש לרכוש כרטיסים ולתאם את הביקור ב"מוזיאון הילדים הישראלי" באתר המוזיאון: https://www.childrensmuseum.org.il/