כותרות אחרונות
Search

פסטיבל אנימיקס 2024 בסינמטק תל אביב: אנימציה, קומיקס, קריקטורות ומקרני "Epson"

אנימיקס אפסון1

 

פסטיבל אנימיקס2024: אנימציה, קומיקס, קריקטורות ומקרני "Epson"

מסלולי הדו-קרב בין זוגות קומיקסאים ידועים, שנערכו השנה תוך שימוש בטכנולוגיית ההקרנה מקרוב של Epson, שאפשרה למתחרים להתפרע על מסך ענק – ונטול נייר תוך שימוש בעפרונות דיגיטליים.

 

הפסטיבל הבין-לאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה, אנימיקס 2024, הסתיים בסוף השבוע, לאחר שאלפי מבקרים וצופים ביקרו בעשרות אירועי הלוויין שהתרחשו בסינמטק תל אביב.

 

בין האטרקציות השנה בלטו תחרות האנימציה הבין-לאומית, בה התחרו מעל 300 סרטים מ-20 מדינות בעולם, השקת ספר אנתולוגיה בהשתתפות 12 אמני קומיקס שאיירו 12 סיפורי גבורה בעקבות ה- 7 באוקטובר, סדנאות ״חתוליות״ של המאיירת אילנה זפרן, שעבודותיה הוצגו בתערוכה ומסלולי הדו-קרב בין זוגות קומיקסאים ידועים, שנערכו השנה תוך שימוש בטכנולוגיית ההקרנה מקרוב של Epson, כזו שאפשרה למתחרים להתפרע על מסך ענק – ונטול נייר תוך שימוש בעפרונות דיגיטליים להנאת הקהל.

 

דוקרב – אנימיקס אפסון – אחרי – צילום: "אפסון"

 

אומרת אליש פוקס, מנהלת השיווק ב-Epson  ישראל: "תמיכה באמנות ואמנים הייתה מאז ומתמיד חלק מהותי מהפעילות היום יומית של "Epson". הזיקה לאמנות, בין אם מדובר באיור, קוניקס, צילום, או באנימציה, כמו גם הדפסות איכות מקצועיות של יצירות אמנות, היא רבת שנים והדוקה ביותר. משתמשי הקצה שלנו בתחומי האמנות לסוגיה מלווים אותנו לאורך שנים והפידבק הקבוע שלהם מאפשר לנו להעלות את הרף עוד ועוד"…

 

דוקרב – אנימיקס אפסון – אחרי – צילום: "אפסון"

 

לדברי קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-"Epson"  ישראל: "בין המקרנים שכיכבו ב׳שטח׳ ניתן היה למצוא את ה-  EB-PU2220U ואת ה-EB-770FI, שמספק תצוגת לייזר אינטראקטיבית ממרחק קצר במיוחד. המקרנים שלנו משתתפים כיום באופן פעיל באינספור כנסים, אירועי חוצות ומופעי ענק ברחבי העולם ומצד שני ניתן למצוא אותם במוזיאונים ועד כיתות לימוד״, אומר כהן. ״הם קלים ביותר בשימוש, מפגינים מקור אור עוצמתי במיוחד ועמידים ביותר לכל פגעי הסביבה. מקרני הלייזר שלנו מסמנים כיום קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת הביצועים ומחזקים את מיצובה של החברה כמספר 1 בשוק ההקרנה העולמי".