כותרות אחרונות
Search

פסטיבל היין הבינלאומי מגיע בפעם השנייה לתל אביב – רחבת רוטשילד 1 תל אביב בתאריכים 13-14 ליוני

Vinum TLV by American express

פסטיבל היין הבינלאומי מגיע בפעם השנייה לתל אביב ומתרחב לחגיגת טעמים איטלקית

 רחבת רוטשילד 1 תל אביב בתאריכים 13-14 ליוני

הכניסה חינם לקהל הרחב !

 

אחרי שזכה להצלחה מסחררת בשנתו הראשונה, פסטיבל היין האורבני בחסות אמריקן אקספרס חוזר לרוטשילד 1 עם הופעות מוזיקה חיה, פסטות משובחות ברטבי כמהין ועגבניות וניחוח של פסטיבל איטלקי.

 

 כמו בבירות העולם עכשיו גם בתל אביב: פסטיבל יין אורבני שיתקיים בלב המטרופולין התל אביבי. אירוע חווייתי יחיד מסוגו ומשלב מסורת של פסטיבלים נחשבים באיטליה מארח חוויה של יינות, טעמים, והופעות חיות כחוויה אורבנית מושלמת.

 

לצלילי מוזיקה חיה ובין גבינות איכול, לחמים, פסטות מבית Rummo בלב ליבה של תל אביב, יתקיים ביוני הקרוב פסטיבל היין האורבני Vinum TLV. בפסטיבל יציגו מבחר יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק מובחרים ומסקרנים, בניהם: טפרברג, אורטל, 1848, איש הפסיפלורה, רמת הגולן, כהנוב, סגל, ברקן ועוד.

יקב כהנוב – צילום: יקב כהנוב

להעצמת טעמי היין ישולבו מגוון גבינות, פסטה משובחת של רומו שתוגש במגוון רטבים משולבי כמהין, מאפים ולחמי גורמה ועוד מגוון הפתעות קולינריות ותרבותיות.

 

הפסטיבל יאפשר לקהל הרחב ליהנות ממגוון טעימות גורמה במחיר נוח, להינות ממזג אוויר נעים של תחילת הקיץ ולחוות חוויה תל אביבית מושלמת עם הופעות חיות של להקות אוברטון ודה ז'ה וו על הבמה.

 

הכניסה לפסטיבל חופשית. מכירת כרטיסי טעימות במקום בלבד.

 

כרטיסיות לטעימות :

5 טעימות יין – 59 ₪

4 טעימות יין וטעימת גבינות 69 ₪

3 טעימות יין + 2 טעימות פסטה – 79 ₪

 

לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מהטבה בלעדית – כרטיסיית טעימות מהמגוון המוצע תמורת 100 נקודותMembership Rewards  וללא עלות נוספת (מותנה בהורדת קוד קופון מאתר ההטבות של אמריקן אקספרס).

 

 רביעי,13/6 18:00-23:00

חמישי, 14/6 18:00-23:00

פסטיבל  Vinum tlv by American express במתחם רוטשילד 1