כותרות אחרונות
Search

פסטיבל "סוכה למחשבה" חוזר בפעם ה-4 לשדרות, עם מגוון אטרקציות בחינם לכל המשפחה – חול המועד סוכות 12-13.10.

צילום: סיגל הראל

 

אטרקציה חינמית בסוכות!

פסטיבל "סוכה למחשבה" חוזר בפעם ה-4 לשדרות, עם מגוון אטרקציות בחינם לכל המשפחה.

 

פסטיבל "סוכה למחשבה" ה-4 ייערך בחול המועד סוכות בפארק עזריאלי בשדרות ויכלול מגוון פעילויות בהן סוכות עם תוכן בנושאים שונים, מופעי תיאטרון וקרקס, דוכני אוכל ויריד 'עוטף בכייף' למכירת מוצרים של עסקים מעוטף עזה.

 

פסטיבל "סוכה למחשבה" ה-4, שכבר הפך למסורת, יתקיים השנה בתאריכים 12-13.10, חול המועד סוכות בפארק עזריאלי שדרות. הפסטיבל, שהכניסה אליו חופשית, יכלול מתחם של "סוכות למחשבה" – סוכות תוכן מעוצבות, מיוחדות ועשירות בתכנים הקשורים לחג הסוכות.

 

פסטיבל "סוכה למחשבה" – צילום: סיגל הראל

 

הסוכות מכילות חוויות שונות, דוגמת סוכה העוסקת בסיפורי תנ"ך ומורשת, סוכה הבנויה מאבני לגו- בה יוצבו עמדות פעילות והרכבה בלגו, סוכת צה"ל – היוצרת חיבור ישיר בין הקהילה והצבא באמצעות מפגש עם חיילים וכלים משוריינים, סוכת השוויון של "בשביל הנגישות" עם פעילויות ותוכן בנושאים כמו שוויון, כבוד, נוחות ועצמאות וסוכת תיירות עם סיורים מרתקים וטעימים בעיר שדרות. בנוסף, ייהנו ההורים והילדים גם מסוכת פעילות ויצירה, סוכה המכילה משחקי חשיבה וסוכות העוסקות בתכנות ובהטסת רחפנים, וכן סוכה גדולה וכשרה שניתן לאכול בה.

 

פסטיבל "סוכה למחשבה" – צילום: סיגל הראל

 

מעבר לסוכות המחשבה, יהיו בפסטיבל גם פעילות של מרכז התנועה "שדרות אדמה", סדנאות ומופעי קרקס, תיאטרון רחוב, אמנים ומיצגים. השנה חוזר גם יריד העסקים 'עוטף בכייף' בסיוע הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת היריד, בעלי עסקים משדרות ועוטף עזה יחכו לכם עם מגוון רחב של דוכנים מתוצרת העוטף- דוכני מזון, תוצרת חקלאית טרייה, מתנות ומוצרים.

 

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "אנחנו שמחים להמשיך את מסורת הפסטיבל שלנו שבכל חג סוכות מביא אליו עשרות אלפי הורים וילדים מכל רחבי הארץ שנהנים מחגיגה של תרבות, אמנות וסוכות קצת אחרות שמעוררות את המחשבה ומשאירות חוויות בלתי נשכחות אצל המבקרים. הפסטיבל הזה מוכיח ששדרות היא עיר מושכת תיירות בזכות הצבעים הרבים והמגוונים שיש בה".

 

פסטיבל "סוכה למחשבה" – צילום: סיגל הראל

 

פסטיבל 'סוכה למחשבה' בהפקת עיריית שדרות, מתנ"ס שדרות והקרן לפיתוח שדרות, ייערך בפארק עזריאלי שדרות, 12-13.10 חוה"מ סוכות, בין השעות 11:00-17:00, הכניסה חופשית לכל המשפחה.