כותרות אחרונות
Search

פעילויות ומבצעים בעיר ירושלים ביום הבחירות – 17.09

בית פלוגות הכותל צילום: משה כהן

 

ב 17.9.19 בוחרים ירושלים !

פעילויות ומבצעים לכבוד יום הבחירות ב-17.09

ב-17.09 מיליוני ישראלים יצביעו בקלפי ולאחר מכן, ינצלו את רוב הזמן החופשי לצאת, לבלות ולנצל את יום השבתון עם המשפחה או החברים במוקדי בילוי שונים ומגוונים.

לא יודעים לאן לצאת ? רוצים לגוון ?  ירושלים מציעה בילוי מהנה לכל המשפחה ולכל הגילאים. רוצים לדעת מה הכי שווה ? ריכזנו במיוחד בשבילכם מגוון המלצות ומבצעים, קבלו:

* בחירת דמות הפליימוביל האהובה בפליימוביל מסביב לעולם הגן הבוטני

* 20 אחוז הנחה במרכז מורשת בגין

* 10 אחוז הנחה להצגה "הנהג שהפך לתזמורת" בתיאטרון הקרון

* בוחרים את המנה האהובה במסעדת הבשרים המעושנת HARVEY`S' ובין המשתתפים תוגרל מנה חינם

* מלונות IBIS ירושלים במבצע מיוחד ב-16.09 ללילה בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר זווגית החל מ-599 ₪*

אפשר לנצח או להפסיד בבחירות, אבל בדרך אל הקלפי הרווחתם את יום החופש ביושר, וזה קונספט לגמרי מנצח. כל כך הרבה אפשרויות, בכל כך מעט זמן, איך אפשר להחליט? בשביל זה אנחנו פה! ירושלים היא העיר המושלמת לקפוץ לבקר וליהנות ממזג אוויר מצוין וצלול, אווירה בניחוח אירופי עם מטעמים ישראלים. העיר מציעה זמן איכות משפחתי  כפי שלא עשיתם מזמן. קבלו את ההמלצות השוות בירושלים ואל תשכחו להביא סוודר לשעות הערב.

 

בוחרים פליימוביל מסביב לעולם

 

פליימוביל מסביב לעולם במשחקיה צילום עודד אנטמן

 

מה בתוכנית: הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם מזמין אתכם לבילוי חווייתי לכל המשפחה ביום הבחירות הקרוב שיחל ב-17.9. אחרי שהצבעתם, מוזמנים להגיע עם הילדים או הנכדים וכל המשפחה לגן הבוטני המכריז על קמפיין בחירות פליימוביל מסביב לעולם עם חמישה מועמדים להובלת הפארק שינסו לזכות בקול המבקרים במהלך היום. ביציאה מהגן תוצב קלפי והילדים יצביעו לדמות האהובה עליהם ואף הקהל הרחב מוזמן ליהנות מזמן בטבע גדוש דימיון, יצירתיות וספורט אתגרי ולבחור את דמות הפליימוביל האהוב עליו להוביל את הפארק!

המועמדים הם:

רוביטרון הרובוט: הרובוט עם הלב הכי גדול שתמצאו, עוזר ותורם לכולם. מכין ארוחות בוקר, שיעורי בית ואפילו עושה מקלחת לכלב, אם תבחרו ברובוט רוביטורון מובטח לכם כי יהיה גם בשבילכם.

מוריה הגננית: הטוענת כי צמחים מגדלים אנשם ואצלה הכל פורח.

יואב הפיראט:  אצלו עושים מה שרוצים ולא שואלים אם מותר- פשוט מכייפים! 

מישל הנסיכה: רק נסיכה אמיתית תוכל לזרוח כמו חמנייה ולהאיר לכולם את הדרך להצלחה.

מרלה האבירה: רק אבירה אחת תצליח להוביל את כולם, כי מרלה האבירה היא הבחירה הנכונה לניצחון בכל.

איפה?: הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים

גילאים: 3 עד 12

כמה זה עולה?: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪, מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1  כרטיסים בהנחה בוועדים בארגונים במוסדות ובמועדוני הלקוחות השונים    

לפרטים נוספים: בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com/    

 

10 אחוז הנחה להצגה "הנהג שהפך לתזמורת" בתיאטרון הקרון.

 

תיאטרון הקרון ההצגה הנהג שהפך לתזמורת צילום דור קדמי.

 

מה בתוכנית: "הנהג שהפך לתזמורת" הינה הצגה מוסיקלית המפעילה את הילדים בשירה, תנועה, נגינה ופנטומימה מראה כי אין גבול לרצון ולדמיון. לקראת יום הבחירות ההצגה יהיה 10% הנחה לכל הבאים לתיאטרון הקרון עם צילום מהקלפי. זהו סיפור על אברהמוס הנהגוס, הוא בן אדם קצת ליצן. אברהמוס מגיע בד"כ לפני הלהקה ומסדר את כלי הנגינה על הבמה. ואז, כשההופעה מתחילה הוא מתיישב עם הקהל ומאזין למוזיקה. הוא מאוד אוהב את עבודתו. אבל היום הכלים, הקהל וגם הוא מחכים לנגנים, והתזמורת לא מגיעה!! איזה בלאגן…!!איזה לחץ!! האם יצליח אברהמוס להציל את המצב? האם הילדים יחלצו לעזרתו ויעזרו לו להפוך ל- תזמורת של איש אחד?… עיבוד, בימוי ומשחק: אבי כהן. לרגל יום הבחירות תנתן 10% הנחה למי שיראה צילום שאכן הצביע.

איפה?: גן פעמון הדרור ירושלים  ת.ד. 8289 9108201

גילאים: 3+

לפרטים נוספים:  *3569 ובאתר

 

20 אחוז הנחה במרכז מורשת בגין.

 

מוזיאון בגין צילום משה כהן

 

מה בתכנית? אל מול חומות העיר העתיקה, על כתף הינום, שוכן מוזיאון המנציח לדורות את מורשתו של מנחם בגין. המבקר יחווה במוזיאון סיור המשתף ומשלב אותו בתחנות השונות לאורך קורות חייו של בגין; מילד ונער בפולין עד כהונו כראש הממשלה השישי של מדינת ישראל. הסיור במוזיאון הינו חוויה אורקולית ייחודית המשלבת את חושי הראייה והשמיעה. באמצעות שילוב זה ודרך סיפור פרקי חייו של בגין, נוצר מפגש היסטורי ומרתק עם הרגעים הדרמטיים והמרגשים של מדינת ישראל. יחד עם, אירועים מכוננים שעיצבו וממשיכים לעצב את דמותה של המדינה.
אורך הסיור כ- 75 דקות. (זמן המתנה בין שני סיורים חצי שעה) למוזיאון תרגום סימולטני לשפות אנגלית, צרפתית, רוסית, ספרדית וערבית. הביקור במוזיאון בסיורים מודרכים בתאום מראש בלבד. לרגל יום הבחירות תנתן 20% הנחה למי שיוכיח כי היה בקלפי.

איפה? מרכז מורשת בגין – רח' ש.א.נכון 6 ירושלים (בין גן הפעמון לסינמטק)

גילאים: כל המשפחה

למידע נוסף ולהזמנות: 025652011, 025652018, או באתר www.begincenter.org.il

 

בחירה מעוררת תיאבון: אוכלים ומצביעים על המנה האהובה ב- HARVEY'S ומגרילים ארוחה חינם.

 

צלעות טלה HARVEY'S צילום Andrew Malakhovsky

 

כולם יודעים כי ההחלטה החשובה באמת היא איפה אוכלים אחרי הקלפי? לכבוד יום הבחירות HARVEY'S מעשנת הבשר היחידה באזור ירושלים, מזמינה אתכם לבחור ולהצביע – מהי המנה הטעימה בתפריט בין המשתתפים תוגרל מנה חינם!

גם מסעדת  HARVEY'S, מעשנת העץ היחידה באזור ירושלים שהפכה לשם דבר, מתקשה להחליט מהי המנה הטובה ביותר בתפריט. כדי ליישר את המחלוקת החליטה המסעדה להזמין את המבקרים ביום הבחירות לקבוע אחת ולתמיד מהי המנה האהובה, הטעימה והמנצחת מבחינתם, ואולי לזכות גם במתנה-  מבין המצביעים יזכה אחד במנה מעוררת תיאבון לבחירתו חינם. המסעדה, שנפתחה לפני כשנה מציעה מגוון מנות פתיחה מיוחדות. החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: סלמון עץ ארז לצד פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית, מבחר סנדויצ'ים עם בשרים שונים, שורט ריבס, ספר ריבס כבש, שאטו בריאן, מדליוני פילה בקר, אנטריקוט ועוד.

שף הרווי סנדלר: "כולם שואלים אותי מהי המנה המועדפת עלי? ואני תמיד אומר: הלקוחות הם אלה שמחליטים כי אני אוהב את כל המנות. אחרי שנה פעילות ולקראת יום הבחירות החלטנו שצריך לסדר את העניין אחת ולתמיד. החלטנו על אווירת בחירות וקלפי אצלנו במסעדה לבחירת המנה המנצחת".

כשר למהדרין.

איפה? בן שטח 7, ירושלים

מתי? יום א'-ה' 12:00-23:00 יום שבת: מצאת השבת – 23:00

למידע נוסף והזמנות: 02-6246444

 

נמצאים כבר בירושלים? למה שלא תשנו לילה!

ישראל בוחרת מלונות   :IBIS ליהנות מחופשה אורבנית במחיר מוזל

 

חדר ibis Jerusalem City Center צילום יעל הרמן

 

מלונות IBIS מרשת אקור (Accor) הבינלאומית מזמינה את הציבור לעלות לירושלים ב- 16.09 וליהנות מחופשה קצרה במזג אויר נהדר ובמחיר משתלם ואטרקטיבי במיוחד: החל מ- 599 ₪ לזוג לחדר רגיל כולל ארוחת בוקר זוגית, ישראלית, עשירה ומפנקת. חברי מועדון club Accor  le יוכלו להתארח במלון ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של רשת Accor. מלונות  ibis (ibis RED Jerusalem City Center, ibis Styles) ירושלים ממוקמים בלב ליבה של מרכז העיר ירושלים. כך, אורחי המלון נהנים ממיקום פשוט מושלם; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים. 

 

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מדי יום בין השעות   18:30-19:30 happy hour עם קוקטיילים והרבה אווירה טובה. מלונות  ibisירושלים, מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד…

 

מלון ibis RED Jerusalem City Center (כתובת: יצחק אלישר 4) משתייך לקטגוריית העולמית של המותג, ועל כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.

 

מלון ibis Styles(כתובת: בן יהודה 4), הינו המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות אקור (Accor) בירושלים. המלון במעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. המלון שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. בקומה ה–8 של המלון יוכלו האורחים ליהנות ממסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום ארוחת בוקר לאורחי המלון.

לפרטים נוספים: www.ibisjerusalemhotels.com