כותרות אחרונות
Search

"פעמית סטור" משיקה לכבוד החג מגוון קולקציות של כלים חד פעמיים המבטיחים שולחן חג במראה גלאם יוקרתי ובנוסף קולקציית שולחן חג מתכלה.

 

 

אירוח נכון ומכובד לכבוד ראש השנה !

שנה חדשה ומעוצבת בעיצוב שולחן לראש השנה  תשתמשו בסימני החג, כגון: תפוחי קישוט קטנים  ליד או על הצלחת, דבשיות אישיות ומעוצבות  או  קישוטי דגים התלויים מהתקרה.

"פעמית סטור" משיקה לכבוד החג מגוון קולקציות של כלים חד פעמיים המבטיחים שולחן חג במראה גלאם  יוקרתי ובנוסף קולקציית שולחן חג מתכלה.

 

צילום: יח"צ

 

סידור וקישוט השולחן: ראש השנה מסמל התחלות חדשות, טוהר וזכות, לכן כדאי לבחור מפה לבנה וחגיגית. כדי ליצור שולחן אלגנטי ואחיד, בחרו אלמנט אחד שיחזור על עצמו במרחב האירוח של כל סועד – תפוח קטן, רימון או דבשייה. בשולחן חגיגי שכזה נגיעות של צבע המתרחשות בעזרת הנחת תפוחים אדומים או ירוקים קטנטנים, מקפיצות את המראה ובולטות על רקע המפה הלבנה. גם תפוח ורימון אמתיים שאותם ניתן לנצל לסידור הישיבה סביב השולחן (על ידי הוספת פתקים עם שמות האורחים) יכולים לעשות את העבודה. על מנת להעניק לשולחן מראה חגיגי ומיוחד תוכלו להשתמש בחבקי מפיות בצורת רימון או תפוח.

 

צילום: יח"צ

 

תפוחים ירוקים ורימון אדום יוצרים הרמוניה יוצאת דופן על שולחן החג. במקום סידור פרחים קלאסי ניתן לשלב בשולחן החג עציץ ובתוכו זר תפוחים על שיפודי עץ. קישוט נוסף לשולחן החג הוא שימוש בתפוחים בתור פמוטים לנרות. בעיצוב אישי לכל אורח תוכלו ליצור את התחושה שהוא יחיד ומיוחד, למשל: דבשייה אישית , ברכת שנה טובה אישית, חבק למפית ממותג, הגשה אישית ולא מכלים מרכזיים או כל סימן אחר שמוזכר בסדר ראש השנה ומוגש בצורה אישית. זכרו כי שימוש בכלים חד פעמיים המגיעים במגוון צבעים וסגנונות הם פתרון מושלם למארחים כמויות של אנשים, במיוחד בחג שבו שפע של מטעמים, מנות וסימנים שמצריכים כלי הגשה הולמים.

 

צילום: יח"צ

 

חבילת כוסות 20 יחידות החל מ-  קריסטל מרובע ב 10 שקל

חבילת צלחות 10 יחידות החל מ-  8.8 שקל

חבילת גביעים 12 יחידות החל מ- 8.9 שקל

חבילת מזלגות החל מ- 4.4 שקל

חבילת כפיות החל מ-  4.4 שקל

חבילת סכינים החל מ- 4.4 שקל

חבילת כפות החל מ-4.4 שקל

ראנרים החל מ- 13.9 שקל

מפות החל מ- 4.5 שקל

 

http://www.peamit.co.il/