כותרות אחרונות
Search

פרטנר מדווחת על רווח נקי של 10 מיליון ש"ח ועל גידול של עשרות אחוזים במנויי הטלוויזיה ובפריסת הסיבים האופטיים.

 

 

פרטנר מדווחת על רווח נקי של 10 מיליון ש"ח ועל גידול של עשרות אחוזים במנויי הטלוויזיה ובפריסת הסיבים האופטיים.

 

  • הרווח הנקי גדל ל-10 מיליון ₪, בהשוואה ל-2 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • לפרטנרTV  יש נכון להיום 210 אלף מנויים; תוספת של עוד 58 אלף מנויים בתוך שנה.
  • תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר מגיעה כבר ליותר מ-625 אלף משקי בית, עלייה של 56% בתוך שנה.
  • לפרטנר 2.68 מיליון מנויי סלולר, תוספת של 56 אלף מנויים בתוך שנה.

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2020 בגידול במצבת הלקוחות במגזר הסלולר ובמנועי הצמיחה של פרטנר עם גידול במצבת מנויי הטלוויזיה ובפריסת תשתית הסיבים האופטיים, וזאת על אף השפעות הקורונה.

 

מנכ"ל "פרטנר" איציק  בנבנישתי – צילום: יח"צ "פרטנר"

 

תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר, שכבר מגיעה ליותר מ- 625 אלפי משקי בית בישראל, מהווה יתרון ממשי משמעותי עבור לקוחותינו. פרטנר TV ממשיכה לצמוח יותר מכל שירותי הטלוויזיה בישראל ונכון להיום לפרטנר 210 אלף מנויי טלוויזיה, כאשר בשנה האחרונה צירפנו 58 אלף מנויים חדשים. בנוסף, החודש הכרזנו על הרחבת השותפות האסטרטגית של פרטנר TV ונטפליקס בהשקת חבילות טלוויזיה משותפות, במודל הקיים רק לשותפות בודדות של נטפליקס בעולם."

 

עיקרי התוצאות הכספיות:

  • רווח נקי: 10 מיליון ₪, גידול של 400% בהשוואה ל-2 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • סך הכנסות: 807 מיליון ₪, גידול של 2% בהשוואה ל-794 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • הכנסות משירותים: 629 מיליון ₪, גידול של 1% בהשוואה ל-624 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • הכנסות מציוד: 178 מיליון ₪, גידול של 5% בהשוואה ל-170 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • סך הכנסות המגזר הקווי: 277 מיליון ₪, גידול של 10% בהשוואה ל-252 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • סך הכנסות משירותים במגזר הקווי: 245 מיליון ₪, גידול של 9% בהשוואה ל-224 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • Adjusted EBITDA: 215 מיליון ₪, גידול של 9% בהשוואה ל-197 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • חוב נטו: 673 מיליון ₪, ירידה של 304 מיליון ₪ מרבעון ראשון 2019, וירידה של 284 מיליון ₪ ברבעון.
  • תזרים מזומנים חופשי מתואם (לפני ריבית): 10 מיליון ₪, עלייה של 21 מיליון ₪ בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
  • סך ההכנסות במגזר הסלולר: 569 מיליון ₪, קיטון של 2% בהשוואה ל-583 מיליון ₪, בהשפעת משבר הקורונה וירידה בשירותי נדידה.
  • הכנסה חודשית ממוצעת למנוי סלולר (ARPU): 53 ₪, בהשוואה ל-56 ₪ ברבעון המקביל אשתקד.
  • בסיס מנויי סלולר: כ- 2.68 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון, גידול של 56 אלף מנויים מרבעון ראשון 2019, ועלייה של 19 אלף מנויים ברבעון.
  • פריסת סיבים אופטיים: תשתית 'פרטנר פייבר' מגיעה כבר ליותר מ-625 אלף משקי בית בעשרות ערים, גידול של 56% בפריסה למשקי בית בתוך שנה.
  • בסיס מנויי טלוויזיה: 210 אלף מנויים נכון להיום, עלייה של 58 אלף מנויים ב-12 חודשים. 200 אלף מנויים נכון לסוף הרבעון, עלייה של 59 אלף מנויים מסוף הרבעון המקביל אשתקד.

 

צילום: יח"צ "פרטנר"

 

בהתייחסו לתוצאות הרבעון הראשון 2020, ציין איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2020 בגידול במצבת הלקוחות במגזר הסלולר ובמנועי הצמיחה של פרטנר עם גידול במצבת מנויי הטלוויזיה ובפריסת תשתית הסיבים האופטיים, וזאת על אף השפעות הקורונה"……………………….."בזכות האיתנות הפיננסית, ויחד עם ניהול אחראי של ההוצאות, המשך צמצום החוב נטו עם גיוס הון מוצלח בתחילת הרבעון והגמישות הארגונית שאפשרה מעבר מהיר לעבודה מהבית, הגענו ערוכים היטב למשבר שפוקד את המשק"……………………………………."ברבעון הראשון המשכנו במגמת צמיחה במגזר הסלולר עם תוספת של 19 אלף מנויים, ולמרות הירידה בהכנסות משירותי נדידה, שמרנו ברבעון זה על יציבות יחסית בהכנסות שירותי סלולר עם ירידה של 3% בלבד מהרבעון הקודם".

 

לדבריו: במגזר הקווי, ההכנסות משירותים קוויים המשיכו לעלות. תשתית סיבים אופטיים הוכחה כתשתית חיונית ברמה הלאומית, כפי שבא לידי ביטוי באופן משמעותי בימי הגבלות התנועה בשל הקורונה בעיקר בחודשים מרץ ואפריל. בתקופה זו, צריכת האינטרנט זינקה בעשרות אחוזים, דבר הממחיש בצורה הברורה ביותר עד כמה תשתיות תקשורת מהירות הן חיוניות למשק ולצרכן הפרטי והעסקי. אשר על כן, תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר, שכבר מגיעה ליותר מ- 625 אלפי משקי בית בישראל, מהווה יתרון ממשי משמעותי עבור לקוחותיהם.

 

מוסיף מנכ"ל קבוצת "פרטנר": "פרטנר TV" ממשיכה לצמוח יותר מכל שירותי הטלוויזיה בישראל ונכון להיום לפרטנר 210 אלף מנויי טלוויזיה, כאשר בשנה האחרונה צירפנו 58 אלף מנויים חדשים. בנוסף, החודש הכרזנו על הרחבת השותפות האסטרטגית של פרטנר TV ונטפליקס בהשקת חבילות טלוויזיה משותפות, במודל הקיים רק לשותפות בודדות של נטפליקס בעולם".

 

פעילות "פרטנר" בשוק העסקי ברבעון הראשון התמקדה בהבטחת המשכיות עסקית ללקוחותינו, ארגונים ורשויות, עסקים גדולים, בינוניים, קטנים וזעירים, אשר האיצו את המעבר למערכות מתקדמות לעבודה מהבית והגדילו את ההטמעה של מערכות אבטחת מידע ושירותי ענן שפרטנר מספקת ללקוחותיה. השינויים בהרגלי העבודה העסקיים במשק והצורך בתשתיות תקשורת ושירותים מתקדמים, תומכים בהמשך הגידול בפעילות השוק העסקי של "פרטנר".

 

כחלק מניהול המשבר הנוכחי, פרטנר נקטה בשורת צעדים שמטרתם להתמודד עם השפעות הקורונה, והיא ערוכה ליום שאחרי, תוך התאמת החברה למציאות החדשה.

 

החודש דורגה פרטנר במדד "CofaceBDI" כמקום העבודה שהכי טוב לעבוד בו בשוק התקשורת בישראל. השילוב בין עובדים שטוב להם במקום העבודה, אסטרטגיה ברורה של חברה וניהול פיננסי אחראי, מוכיחים עצמם בביצועים ובהישגים של "פרטנר".