כותרות אחרונות
Search

"פרטנר TV" ו"אמזון פריים וידאו" משתפות פעולה ועולות בקמפיין משותף ראשון !

 

 

"פרטנר TV" ו"אמזון פריים וידאו" עולות בקמפיין משותף ראשון !

הקמפיין בא בהמשך לכך שענקית הסטרימינג הבינלאומית נמצאת בעיצומה של הרחבה משמעותית של תרגום ודיבוב תכניה לעברית. 

 

השותפות בין "פרטנר TV" ו"אמזון פריים וידאו" עולה שלב ומושק קמפיין משותף ראשון כשבמוקד הסדרות הפופולריות ביותר של ענקית הסטרימינג.

 

את הקמפיין של "פרטנר TV" שיעלה השבוע יוביל הסלוגן 'הדבר הגדול הבא בטלוויזיה הפתוחה של "פרטנר"- אמזון פריים וידאו".

 

"אמזון פריים וידאו" חתומה על סדרות פופולריות עטורות פרסים ובהן 'גברת מייזל המופלאה' זוכת פרסי אמי וגלובוס הזהב שעלתה בתחילת החודש עם עונה חדשה, 'פליבאג' זוכת פרסי אמי ומועמדת לגלובוס הזהב, ג׳ק ראיין המבוסס על ספריו של טום קלנסי, הסדרה The Boys שבין כוכביה גם השחקן הישראלי תומר קאפון ועוד… 

 

"פרטנר TV" הודיעה על שותפות עם "אמזון פריים וידאו" בישראל באפריל 2018, ועד היום היא שירות הטלוויזיה היחיד בישראל ש"אמזון פריים וידאו" זמין ב-100% מהממירים שלו.

 

צילום: יח"צ

 

"פרטנר TV" זכתה בתחילת החודש בתואר 'אפליקציית הטלוויזיה של השנה' בתחרות פרסי ה-"VideoTech Innovation" שהתקיימה בלונדון, שנחשבת ל'אוסקר' של עולמות הסטרימינג והווידאו.

 

זאת, בין השאר, כחלק מכך "פרטנר TV" הוא שירות הטלוויזיה היחיד בישראל שמנגיש לכל לקוחותיו גם את "נטפליקס", כמו גם את "אמזון פריים וידאו" ואת יוטיוב – שלושת שירותי הטלוויזיה עם שיעור החדירה הגבוה ביותר בארה״ב. 

 

ממחקר שנערך לקראת עליית הקמפיין המשותף עם "אמזון פריים וידאו" עלה שסדרות המקור של "אמזון פריים וידאו" שאהובות ביותר על הישראלים, הן: גברת מייזל המופלאה' שהעונה השלישית שלה עלתה בשבוע שעבר, 'ג'ק ראיין', 'האיש במצודה הרמה' (The Man in the High Castle), 'פליבאג', The Boys, ו-The Grand Tour.