כותרות אחרונות
Search

פרס החדשנות 2018 הוענק לאוטובוס MAN Lion's City המונע בגז !

פרס חדשנות: פרס החדשנות 2018 הוענק לאוטובוס MAN Lion's City על ידי תעשיית הגז הגרמנית.

תעשיית הגז הגרמנית העניקה לאוטובוס העירוני החדש של  MAN בעל  מנוע הגז E18 את פרס החדשנות  לשנת 2018 בקטגוריית ניידות ותחבורה בטקס שנערך בברלין, גרמניה. חבר המושבעים ציין בנימוקיו את היותו מצד אחד כלכלי ומצד שני ידידותי לסביבה.

 

תעשיית הגז הגרמנית ציינה לשבח את השימוש בגז טבעי כמקור אנרגיה לרכבים. שר החינוך והמחקר הפדרלי  הגרמני אנג'ה קרליקז , העניק לאוטובוס ההיברידי  MAN Lion's City את המקום השני בקטגוריה ניידות ותחבורה. השר ציין שכשמדובר בתחום הרכבים המסחריים והציבוריים, חברת MAN   מספקת את הקונספט הטוב ביותר.

 

גרסת הגז של הדור החדש האוטובוסים העירוניים, אשר הוצגה השנה בתערוכת הרכב היוקרתית IAA בהאנובר, מייצגת יכולות חדשות לסדרת מנועי E18 . לעומת קודמו, מנוע הגז מציע מומנט גבוה יותר, מה שהופך אותו לחזק יותר.

 

רודי קוצ'טה, מנהל מוצר ומכירות אוטובוסים בMAN ציין בדבריו ש: "  חברת MAN הינה מובילה בטכנולוגית הגז הטבעי באירופה לאורך תקופה ארוכה. כדי להצליח לייצר מנוע איכותי ומתקדם זה, עמדו לזכותנו 75 שנות ניסיון בתחום מנועי הגז. לכן אני שמח במיוחד שהצלחנו לשכנע את חבר המושבעים ושנבחרנו להיות  הזוכים בפרס החדשנות של תעשיית הגז הגרמנית, עם יעילות כלכלית יוצאת דופן ופליטות נמוכות ביותר ".

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

המיוחד באוטובוס Lion's City G  הינו השילוב של המנוע ההיברידי מה שהופך את האוטובוס מצד אחד לחסכוני ביותר ומצד שני ידידותי לסביבה ובכך מהווה פתרון אידאלי  לתחבורה הציבורית העירונית.

 

זהו ללא ספק צעד חשוב עבור חב' MAN   ועבור חברות הובלה אחרות בכל הקשור לזיהום אויר.

 

בישראל, מיוצגת   MAN  ע"י חברת מכשירי תנועה ומשאיות.