כותרות אחרונות
Search

צוות מקצועי של חברת "LAWYERS" בשיתוף חברי הוועדה האקדמית המייעצת, בדקו תוצאות של 1,400 סטודנטים למשפטים שניגשו השבוע לבחינה הסמכה ללשכת עורכי הדין.

 בתמונה מימן לשמאל: עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון עם צוות הבדיקה של חב'  "LAWYERS" –

צילום: מורג ביטן 

 

צוות מקצועי של חברת  "LAWYERS" בשיתוף חברי הוועדה האקדמית המייעצת עורכי דין בכירים ואנשי אקדמיה בדקו את תוצאות של 1,400 סטודנטים למשפטים שנגשו השבוע לבחינה הסמכה ללשכת עורכי הדין (מתוך 2,000 נבחנים).

אריקה סולמון וסר ורועי ביטון מנהלי חב' "LAWYERS" : הסטודנטים למשפטים שעברו הדרכה לבחינה בחברת "LAWYERS" הציגו תוצאות חיוביות בפער של 23% מכלל הנבחנים.

חב' "LAWYERS" הינה בית תוכן והדרכה משפטית בתחום הכנה לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. החברה פיתחה שיטת לימוד חדשנית וייחודית תוך ניתוח הצרכים האקדמיים והפרקטיים של הנבחנים ומלווה ע"י וועדה האקדמית המייעצת ברשותה של פרופ' גבריאלה שלב.

 

צוות מקצועי של חברת  "LAWYERS" בשיתוף חברי הוועדה האקדמית המייעצת עורכי דין בכירים ואנשי אקדמיה בדקו את תוצאות של 1,400 סטודנטים למשפטים שנגשו השבוע לבחינה הסמכה ללשכת עורכי הדין (מתוך 2,000 נבחנים).

 

אריקה סולמון וסר ורועי ביטון מנהלי חב' "LAWYERS" : הסטודנטים למשפטים שעברו הדרכה לבחינה בחברת "LAWYERS" הציגו תוצאות חיוביות בפער של 23% מכלל הנבחנים.

 

עפ"י ניסיון העבר במבחני לשכת עורכי הדין להסמכה של הסטודנטים למשפטים חב' "LAWYERS" מעריכה כי 6 שאלות במבחן עשוית להיות פסילה.

 

חברת"Lawyers"  היו בית תוכן והדרכה משפטית, המוביל מהפכה בתחום ההכנה לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. בעקבות השינוי במתכונת הבחינה בשנים האחרונות והירידה באחוז בשיעור העוברים, פיתחה החברה שיטת לימוד חדשנית וייחודית ומסלולי הכשרה מקיפים ומגוונים, שנועדו להעניק לכל נבחן את הכלים המתאימים והחדשניים ביותר לצלוח את הבחינה.

 

לאור הדברים הללו, חברת "Lawyers" השקיעה משאבים רבים בפיצוח ה-DNA של שאלות הבחינה והידע המשפטי הנדרש מהנבחנים. בהתאם לכך, בהתאם לממצאים נכתבה סדרה מהפכנית של ספרי לימוד בליווי בכירי המשפטנים בישראל ומיטב המומחים בתחום ההכנה לבחינות הלשכה. שיטת הלימוד מותאמת למתכונת הבחינה החדשה ולצורכי הנבחנים, אשר נלמדו בקפידה באמצעות קבוצות מיקוד מכל הסקטורים המגזרים. מדובר במנגנון ההכנה היסודי, המקצועי והמתקדם בישראל, המפתח להצלחה בבחינות הלשכה.

 

עו"ד אריקה סלומון וסר ועו"ד רועי ביטון מנהלי חברת "Lawyers" מציינים : שבפיתוח שיטת הלימוד מסלולי הלימוד והספרים של חב' "Lawyers" השקיעו כ- 3 מיליון ₪ .

 

בקורס הראשון של חב' "Lawyers" סטודנטים למשפטים השתתפו מעל 300 נבחנים שנגשו לבחינה השבוע.

 

צוות התוכן של חב' Lawyers כתבו וערכו 27 ספרי לימוד המענקים למתמחים את כל הכלים להיות עו"ד יותר טובים ולא רק כלי לעבור את מבחני הסמכה בלשכת עו"ד.

 

בתמונה מימן לשמאל: עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון עם צוות הבדיקה של חב'  "LAWYERS" – צילום: מורג ביטן 

 

חברי הוועדה האקדמית המייעצת של חב' Lawyers הינם:

יו"ר הוועדה: פרופ' גבריאלה שלו, לשעבר שגרירת ישראל באו״ם, חברת סגל בכירה בקריה האקדמית אונו

כבוד נשיא בית הדין הארצי לעבודה (בדימ'), השופט יגאל פליטמן

כבוד סגן נשיא בית המשפט המחוזי תל-אביב יפו (בדימ'), פרופ׳ עודד מודריק

עו״ד אביה אלף, לשעבר מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה

פרופ׳ חמי בן נון, חוקר רב-תחומי במשפט הישראלי

עו״ד ציון אמיר, עורך דין פלילי בכיר

עו״ד בעז בן צור, משרד עורכי הדין בן צור ושות'

עו"ד ראובן בכר, שותף בכיר במשרד עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עו״ד מאיר מזרחי, משרד עורכי הדין מאיר מזרחי ושות'

עו״ד אמיר עמר, מייסד וראש משרד עורכי הדין AYR

עו״ד פנחס רובין, ראש משרד עורכי הדין גורניצקי.