כותרות אחרונות
Search

"צ'ונגו" – השקת חדשנות שהופכת קטגוריה קפואה ללוהטת!

צילום: סטודיו עוף טוב

 

השקת חדשנות שהופכת קטגוריה קפואה ללוהטת!

"עוף טוב" זכתה בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי.

הפרס לרבעון שני 2020 הוענק על המהלך החדשני בהששל "טבע עוף" קת "צ'ונגו" – רצועות שניצל.

בהענקת הפרס, הגדירו חברי ועדת החדשנות של האיגוד את מהלך ההשקה של "צ'ונגו" כמהלך השקה פורץ דרך וחדשני.

 

קבוצת עוף טוב, אשר השיקה לפני מספר חודשים סגמנט חדש בקטגוריית השניצלים המוכנים לאכילה – סגמנט צ'ונגו,  ממשיכה להתבסס כשחקנית משמעותית ומובילה בתחום מוצרי העוף הטריים, הקפואים והמוכנים לאכילה. בד בבד, היא זוכה להערכה רבה מצד איגוד השיווק הישראלי שבחר להעניק לה את "פרס ההשקה המנצחת" על מהלך השקת והחדרת סדרת צ'ונגו לשוק.

 

הפרס, לרבעון השני 2020 ניתן ל"עוף טוב" על מהלך ההשקה של "צ'ונגו" אשר הוגדר על ידי חברי ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי כמהלך השקה פורץ דרך וחדשני.

 

צ'ונגו – מילה חדשה בשפה העברית.

השקת סגמנט צ'ונגו הנה החדשנות המהותית הראשונה בעולם השניצל, אחרי שנים של קיפאון בקטגוריה, ההשקה  הראשונה של עוף טוב, תחת האסטרטגיה והסלוגן החדשים – "ביס מהמשק", מספרת את סיפור האיכות הייחודי של עוף טוב במסגרתו כל תהליך הגידול והייצור מתבצע במשק של עוף טוב.

 

צילום סטודיו עוף טוב

 

ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק ב"עוף טוב": קבוצת עוף טוב תמשיך להוביל את התחום, להציג חדשנות מוצרית ולהביא לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים ביותר – מהמשק לצלחת. מהלכי ההשקה הם חלק בלתי נפרד מבניית מותג איכותי וגם אותם נמשיך לבצע באופן חדשני ופורץ דרך".

 

בהודעה על הזכייה בפרס ציינו חבר הועדה כי: "אנו יודעים שהמהלך הוא פרי מחשבה והשקעה של רבים ומבקשים להעביר את הערכתנו והוקרתנו אל כל הרבים והטובים העושים במלאכה גם בחברתכם וגם במשרד הפרסום ראובני פרידן ובמשרד יחסי הציבור unik".

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את המוצרים האיכותיים ואת הטעמים המצוינים, ישירות מהמשק לצלחת עם מגוון רחב של מוצרים מזינים. היתרון הגלום בהיותה של החברה אחראית על משקי הלולים מתבטא באיכות המוצרים וכך גם טעמי המשק מורגשים בכל ביס. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים האהובים המאפשרת לכל אחד ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.  

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' – מוצרי דג מוכנים לאכילה. באתר החברה: https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.