כותרות אחרונות
Search

צרכנים ממליצים על…! בוסטר "GLOW" לחידוש העור ולמראה זוהר וקורן של "דוקטור" עור זכה בפרס "BRAVO – המלצת הצרכנים" לשנת 2023.

צילום: יח"צ

 

צרכנים ממליצים על…!

 בוסטר "GLOW" לחידוש העור ולמראה זוהר וקורן של "דוקטור" עור זכה בפרס "BRAVO – המלצת הצרכנים" לשנת 2023.

 

בוסטר "GLOW" מבית מותג הדרמו קוסמטיקה "דוקטור עור" זכה בפרס "BRAVO – המלצת הצרכנים" המוענק בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם והמליצו!

 

הבוסטר הוא חלק מסדרת "Booster OR" המציעה מגוון בוסטרים עוצמתיים המכילים רכיבים ממקור טבעי, ביניהם רכיבי פטנט, הנותנים מענה אפקטיבי וממוקד לסוגי עור שונים.

 

בוסטר "GLOW" המכיל 97% רכיבים ממקור טבעי, תורם לחידוש תאי העור ומעניק עור רך וקטיפתי. הבוסטר מפחית את מראה הקמטוטים והקמטים, משפר את גמישות העור, מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק לעור מראה אחיד, בריא וזוהר יותר.

 

הבוסטר מכיל תערובת של 5 תמציות מן הטבע הנקראת: ACB Fruit Mix – הוכח מחקרית כי תורמת לחידוש תאי העור ב-24%.

 

צילום: יח"צ

 

בנוסף הבוסטר מכיל חומצה גליקולית הידועה כמשפרת את מראה הקמטים ומסייעת בשיפור האלסטיות של העור, למראה פנים מוצק יותר. וגם חומצה ציטרית – המחדשת את העור וממריצה את הסרת התאים המתים בשכבות העור העליונות.

 

"BRAVO המלצת הצרכנים" מוענק בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם וממליצים עליהם. לכן "BRAVO" הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. מחקר הצרכנים נערך רק בקרב מי שהשתמשו במוצרים ובשירותים, כאשר הבחירה נעשית על פי שני פרמטרים: שביעות רצון משימוש בפועל והמלצת רכישה ושימוש.

 

במהלך חודש ינואר, מכון המחקר "קנטאר מדיה" ערך את המחקר בקרב יותר מ-3,000 צרכנים ישראלים ואיתר מתוכם צרכנים שהשתמשו במוצרים ובשירותים. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים" לשנת 2023 הוענק רק למוצרים ולשירותים שיותר מ- 75% מהמשתתפים שלו היו שבעי רצון ושהציון הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר בתחומו. "BRAVO" משקף את ההמלצות של הצרכנים הישראלים לגבי מוצרים ושירותים חדשים, שהם השתמשו בהם, אוהבים וממליצים!

 

את פעילות פרסי "BRAVO" בישראל להצטיינות בשירות וחווית לקוח מארגנת "קבוצת בראבו", המנהלת גם את פעילות מועדון "Superbrands" בישראל ב-16 השנים האחרונות.