כותרות אחרונות
Search

קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א חתמה של הסכם שיתוף פעולה עם "ניופאן" יבואנית מוצרי חשמל מובילה בישראל.

צילום: עוגן עמוס

 

חשמל בהיכל…

קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א חתמה של הסכם שיתוף פעולה עם "ניופאן" יבואנית מוצרי חשמל מובילה בישראל.

 

"ניופאן", יבואנית מוצרי חשמל מובילה בישראל וקבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, חתמו על הסכם שיתוף פעולה שנתי בהיקף של כמיליון שקלים.

 

במסגרת ההסכם תקבל "ניופאן" חשיפה תקשורתית ופרסום בכל פלטפורמות הפרסום  של הקבוצה הקיימות על המגרש ובמדיות השונות. זאת בנוסף לקיום אירועים חברתיים משותפים בהם ישתתפו שחקני הקבוצה.

 

שיתוף הפעולה יכלול גם חסות של "ניופאן" על בחירת השחקן המצטיין במשחקי היורוליג וכן על בחירת השחקן המצטיין העונתי. ההצבעה על בחירת השחקן המצטיין נעשית על- ידי הצופים שבוחרים את השחקן שלדעתם ראוי להיבחר לתואר המכובד.

 

שמעון מזרחי יחד עם מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של "ניופאן"צילום: עוגן עמוס 

 

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של "ניופאן" מציינת, אנו רואים בחיבור בין "ניופאן", כבית של מותגים בינלאומיים מובילים , לקבוצת הכדור-סל מכבי ת"א חיבור נכון וטבעי. עוד מציינת דאי, כי שיתוף הפעולה המחודש עם מכבי תל אביב, מהווה הזדמנות לשלב ערכים של ספורט מצוינות, מובילות והישגיות וכאלה שלא מתפשרים על איכות בלב הקונצנזוס הישראלי.

 

קבוצת "ניופאן" הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, , JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, , Canon, , VAX, Krups, Rowenta ועוד…