כותרות אחרונות
Search

קבוצת הנדל"ן "BROSH" ערכה טקס חגיגי ואירוע הריסה של מבנה אוסישקין 74 הוותיק ברמת השרון.

אירוע הריסה אוסישקין 74 רמת השרון קבוצת "BROSH" –  צילום: שי דהן

 

קבוצת הנדל"ן "BROSH" ערכה טקס חגיגי ואירוע הריסה  של מבנה אוסישקין 74 הוותיק ברמת השרון.

הבניין הישן שממוקם באוסישקין 74 ברמת השרון, הינו מבנה היסטורי בן 100 שנה שהפך עם הזמן לגן ילדים מיתולוגי ברמת השרון ולאחר מכן שימש למגורים. במקום הבניין הוותיק, קבוצת BROSH תבנה את "וילה אוסישקין", בניין מבודל בנוף העירוני, אשר יהווה שילוב ויזואלי מעניין של בניין יחד עם "וילה", והוא יכלול 4 קומות ו-14 יח"ד.

 

אירוע ההריסה נערך בנוכחות: אילת וניר ברוש בעלי קבוצת "BROSH", אורעד יצחקי מנכ"ל הזרוע היזמית של הקבוצה "ברוש ניר יזמות", מנהלת השיווק של הקבוצה שובל שלנגר קראוטהמר, האדריכלית אלינור טל, מנהלי החברה ועובדיה, שותפים לדרך, הרוכשים החדשים וכן הבעלים של המבנה הוותיק מנחם ובן ציון פרפלוצ'יק ומשפחתו. הריסתו של הבניין החלה בתום הטקס.

 

"וילה אוסישקין" מאופיינת באינטימיות, בשקט ובפרטיות מחד, יחד עם קהילתיות ואינטימיות, מאידך.

 

אירוע הריסה אוסישקין 74 רמת השרון קבוצת "BROSH" –  צילום: שי דהן

 

המפרט של הבניין והדירות יהיה בסטנדרט גבוה מאד, העיצוב מינימליסטי עדין ויוקרתי, והדירות גדולות ומפנקות. "וילה אוסישקין" הממוקמת באזור מבוקש ברמת השרון, נמצאת במיקום הנהנה מאיזון מושלם של מיקום מרכזי ונגיש, ומצד שני בסמיכות לריאות ירוקות של העיר ולאזורים השלווים של בירת השרון הוותיקה והאינטימית.

 

פרויקט "וילה אוסישקין" מצטרף לפרויקט נוסף אותו בונה קבוצת BROSH "ביאליק 34-38" ברמת השרון. המבנה נהרס לפני כשנתיים ובימים אלה החברה מקימה מבנה ראשון מתוך שלושה שייבנו ברחוב ובסה"כ 72 יח"ד חדשות בעיר.

 

וילה אוסישקין קבוצת BROSH הדמייה להתרשמות – קרדיט הדמייה Arceffect_2

 

ניר ברוש ואילת גונן ברוש: "אירוע הריסה הוא גם אירוע של התחלה חדשה. אנו נרגשים לצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה ברח' אוסישקין 74 ברמת השרון, במקומו ייבנה פרויקט בוטיק חדש ואיכותי בסטנדט בנייה ברמה הגבוהה ביותר. קבוצת ברוש היא חברה יזמית שעוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית, אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים של החברה הוא העובדה, שאנו מבצעים את הפרויקטים שאותם אנו יוזמים".

 

ניר ברוש ומנחם פרפלוצ'יק – צילום: שי דהן

 

אודות קבוצת BROSH:

קבוצת BROSH הינה חברת יזמות למגורים המאחדת בתוכה חברה מבצעת (ברוש ניר עבודות הנדסה ובנין בע"מ) וחברה יזמית (ברוש יזמות) עם ניסיון של שלושה עשורים. הזרוע היזמית של הקבוצה יוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר, בהם תל אביב, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא ורעננה, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של החברה האם.

 

בראש הקבוצה עומדים ניר ברוש ואילת גונן ברוש, מייסדי ובעלי החברה. בראש הזרוע היזמית עומד אורעד יצחקי, המשמש כמנכ"ל החברה הבת – ברוש ניר יזמות בע״מ.

 

הקבוצה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים לצד פעילות בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים. בשנים האחרונות ניתן למנות תחת ניהול הקבוצה כ-20 פרויקטים שונים למגורים בהיקף של מאות יחידות דיור, הנמצאים בשלבי ייזום, תכנון, שיווק ואכלוס – הן בתחום ייזום הבנייה למגורים והן בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים

 

לקבוצה מגוון פרויקטים יוקרתיים בשלבי ובתהליכי שיווק, תכנון ורישוי שונים. בין הפרויקטים בשיווק: רוממה 40 בשכונת נאות אפקה על גבול שכונת  צהלה בתל אביב, בלוך 34-36 בתל אביב, לואי מרשל 2-4 בתל אביב, ביאליק 38 רמת השרון. בין הפרויקטים בתכנון: ויצמן 33-35 בתל אביב, יהודה מכבי 30-30א' בתל אביב, פישמן מימון 16 בתל אביב, רמב"ם 3-7 בהרצליה, ביאליק 36 ברמת השרון. כל אלה יציעו לדיירים חווית מגורים מתקדמת ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן דגש על תכנון מוקפד לכל פרויקט, ותוך שילוב כוחות מנצח בין הזרוע היזמית ובין הזרוע המבצעת של הקבוצה, החל מהשלב הראשוני של התכנון ועד ליווי פעיל של מאות משפחות בדרך לביתן החדש.

 

לינק לאתר החברה: https://broshnir.co.il/