כותרות אחרונות
Search

קבוצת "מלם תים" ממשיכה במסורת וגם השנה דואגת לילדי העובדים בחופש הגדול.

"מלם תים" – פעילויות לילדים בחופש הגדול – צילום: יח"צ

 

 

"מלם תים" דואגת לילדי העובדים בחופש הגדול.

קבוצת "מלם תים" ממשיכה במסורת וגם השנה מספקת לילדי העובדים, הגדולים והקטנים, שלל פעילויות מהנות ומושקעות במהלך החופש הגדול, אשר מסתיים בימים אלה ומן הצד השני – גם ההורים זכו לטיפים למכביר באשר להתנהלות שלהם מול הילדים בתקופה מאתגרת זו.

 

אם כבר כיף – אז מקצועי!

גולת הכותרת היתה קייטנת הקיץ שכללה ימי כיף מרוכזים ומלאים לילדים בגילאי 5-12, אשר תוכננו ואורגנו על ידי חברת הפקה מקצועית, עם מפעיל שלא השאיר לילדים רגע דל. בין הפעילויות: לייזר טאג, הפנינג משחקי שולחן, סדנאות לגו ויצירה, פעילויות ספורט וריקוד, מופעי קסמים, הופעות, סרטים, ארוחות בוקר וצוהריים והרבה חוויות.

 

בנוסף, העובדים וילדיהם נהנו מערב מפנק מהסרטים, חגיגית סרטים בסינמה סיטי גלילות וירושלים , שכללה גם עמדות איפור, בלונים, פיצות ומתוקים להנאת הילדים והמבוגרים וגם ההורים לא מקופחים

 

במקביל לפעילויות הילדים, ההורים נהנו מהרצאות 'מעברים' מעניינות וחשובות עם שלל טיפים ועצות של מכון אדלר – על המעבר של הילדים הקטנים לכיתה א' ומנגד, המעבר של הילדים הגדולים מאזרחות לשירות צבאי. אפרת לקט דיברה איתם על הסודות להצלחה עם ילדים בחופש הגדול: התנהלות נכונה עם אתגר המסכים ואיך ללמד את הילדים להתנהל נכון עם הכסף.

 

"מלם תים" – פעילויות לילדים בחופש הגדול – צילום: יח"צ

 

ואם זה לא מספיק – כל חטיבה או מחלקה בבניין, קיבלה ערכות יצירה, אשר העסיקו את ילדי העובדים שהגיעו עם הוריהם לעבודה, לשביעות רצון כולם.

 

ובנוסף לכל אלה – קיבלו העובדים הצעות והטבות לשלל אטרקציות מסובסדות עבור בילוי משותף עם הילדים והטבות לרכישת ציוד לבית ספר.

 

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב "מלם תים": "בשנה כל כך מאתגרת וקשה כמו זו שחווינו מאז ה- 7.10, שבמהלכה עובדות ועובדים רבים שירתו במילואים וילדיהם חוו פרידות ארוכות מהם או רבים שבני זוגם שירתו במילואים, אנו מודים על האפשרות לספק אתנחתא מהנה עם שלל פעילויות מפנקות ומושקעות לילדים ובכך לאפשר להורים לעבוד יום עבודה ללא הפרעה. אנחנו מתכוננים ומצפים לתחילת השנה החדשה ומאחלים לכולנו חזרה בטוחה לשגרה והסתגלות טובה במסגרות השונות. מי יתן ושנת הלימודים שבפתח תביא לשינוי כללי לטובה".