צילום: יח"צ חו"ל
קבוצת "קרסו מוטורס" מציגה שירות ומכירה בערוצים הישירים.!
קבוצת "קרסו מוטורס", יבואנית רנו, ניסאן דאצ'יה ואינפינטי מציעה בימים אלה אפשרויות לשירות ומכירה חדשניים וישירים שיאפשרו ללקוחות לקבל שירות ומידע ולבצע רכישה נוחה, מהירה וידידותית מהבית.
במקום להגיע לאולמות התצוגה, הלקוחות יוכלו להכיר את רכבי הקבוצה בערוצים הישירים או באמצעות שיחה שטלפונית, או צ'ט עם יועצי מכירות.
בין ערוצי המכירה המוצעים ללקוחות: אתר "E-COMMERCE" של מותגי החברה, הזמנה באמצעות שיחת טלפון ונציג מכירות בוידאו צ'ט.
בנוסף הציעה החברה מענה שימושי של נסיעות מבחן עד בית הלקוח, אך בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות נאלצה להקפיא זאת.
יבואנית הרכב ממשיכה לקבוע סטנדרטים חדשים בתחום ונותנת מענה לצרכנים בזמן אמת.
לדברי סמנכ"לית השיווק של קבוצת קרסו מוטורס, שרית רדין: אנו נמצאים בתקופה מאתגרת בה חלק מהמודלים העסקיים שלנו צריכים לעבור שינוי והתאמה. מדהים לראות כיצד המצב הנוכחי מחייב את כולנו לבצע קפיצה דיגיטלית, גם בחיים האישיים וכמובן בחיים העסקיים. אותה טרנספורמציה דיגיטלית שכולם מדברים עליה, מדביקה פער של שנים במספר שבועות, וכך אנו מאפשרים צ'ט עם נציג מכירות, ecommerce מלווה בעזרה של נציג, וידאו צ'ט וממש בקרוב ווסטאפ".