כותרות אחרונות
Search

קבוצת "רום כנרת" השיקה את פרויקט SEA TOWER על קו הים של בת-ים

 

הזדמנות גדולה לדירת יוקרה  עם נוף לים!!!

פרויקט SEA TOWER, הממוקם במתחם פארק הים בבת-ים, כולל 2 מגדלים בני כ-20 קומות כל אחד, כשבכל מגדל כ-90 דירות עם נוף בקו ראשון לים ולובי מפואר בגודל של כ-600 מ"ר ובגובה של 9 מ"ר

העלות הכוללת של הפרויקט נאמדת בכ-200 מיליון ₪ והיקף המכירות הכולל יהיה בסך של כ-245 מיליון ₪

עד כה נמכרו כ-60% מהדירות בפרויקט SEA TOWER אשר מציע דירות במגוון גדלים: 4 חדרים (40%),

5 חדרים (50%) ופנטהאוזים (10%)

הפרויקט מציע דירות עם נוף ראשון לים במחירים אטרקטיביים, לדוגמא:

  • דירות 4 חדרים בגודל 105 מ"ר, טווח מחירים: 1.6-1.9 מיליון ₪ 

  • דירות 5 חדרים בגודל 125 מ"ר, טווח מחירים: 1.7-2.2 מיליון ₪

  • פנטהאוז בגודל 200 מ"ר החל מ-6 מיליון ₪

    Sea Tower 2

    הדמייה: הקוביה

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת רום כנרת מסר היום: "בשנים האחרונות הפכה העיר בת ים לאטרקציה נדל"נית ואלטרנטיבה מעולה עבור זוגות צעירים שמעוניינים באיכות חיים, בחינוך עם דגש על מצוינות, עם נוף פנורמי לים ופארק רחב ידיים. בת ים מאפשרת ליזמים לייצור פרויקטים יוקרתיים במחירים שפויים ובהישג יד, בניגוד לתל-אביב, אשר הפכה לבועת נדל"ן. אנו גאים להשיק את פרויקט SEA TOWER, במתחם החדש על חוף הים המרהיב והבתולי של העיר בת ים, עם פארק ירוק בן כ-200 דונם בלב השכונה, נקי מזיהום אוויר, עם מגוון רחב של דירות ברמת גימור מאוד גבוהה עם נוף קו ראשון לים ולפארק הירוק וכן עם לובי המקשר בין שני הבניינים בשטח של 600 מ"ר ותקרה בגובה של 9 מ"ר, ובמחירים אטרקטיביים לכל כיס."

קבוצת "רום כנרת" משיקה את פרויקט SEA TOWER בפארק הים, המתחם החדש על קו הים של בת-ים – הזדמנות פז לדירת יוקרה עם נוף בקו ראשון לים, בצמוד לפארק ירוק ורחב. פרויקט SEA TOWER, הממוקם בפארק הים בבת-ים, כולל 2 מגדלים בני כ- 20 קומות כל אחד, כשבכל מגדל כ-90 דירות עם נוף ראשון לים ולובי מפואר בגודל של כ-600 מ"ר בגובה של 9 מ"ר.

העלות הכוללת של הפרויקט נאמדת בכ-200 מיליון ₪ והיקף המכירות הכולל יהיה בסך של כ-245 מיליון ₪. הפרויקט מציע דירות במגוון גדלים: 4 חדרים (40%), 5 חדרים (50%) ופנטהאוזים (10%).

עד כה נמכרו כ-60% מהדירות בפרויקט SEA TOWER, אשר מציע דירות עם נוף ראשון לים במחירים אטרקטיביים, לדוגמא:

  • דירות 4 חדרים בגודל 105 מ"ר, טווח מחירים: 1.6-1.9 מיליון ₪.

  • דירות 5 חדרים בגודל 125 מ"ר, טווח מחירים: 1.7-2.2 מיליון ₪.

  • פנטהאוז בגודל 200 מ"ר, החל מ- 6 מיליון ₪.

Sea Tower 4

הדמייה: הקוביה

פרויקט SEA TOWER ממוקם בתוך המתחם החדש פארק הים שיכלול כ- 10,000 יח"ד, 2 מיליון מ"ר משרדים ומסחר, מבני ציבור ותרבות וכ-200 דונם של ריאה ירוקה – פארק ירוק רחב ידיים שחלקו שמורת טבע, עם בריכת מים גדולה וטבעית, בלב מרכז אורבאני. הפארק יכלול שבילי אופניים, מסלולי ריצה, מתקני כושר ומתקני בילוי לילדים. לא תותר כניסת מכוניות לשכונה ובכך תהפוך השכונה לבטוחה לתנועת ילדי השכונה.

המתחם ממוקם במרחק הליכה קצר מכל הנקודות המרכזיות בעיר ודיירי השכונה ייהנו מקרבה מרבית לאתרי הבילוי התרבות והפנאי שהעיר מציעה וגישה ישירה לחוף ים רחב ובתולי ולטיילת מרהיבה שעתידה להיבנות בסמוך. בצידה של הטיילת נבנים כיום 3 בתי מלון עם כ-1,300 חדרי מלון.

Sea Tower 3

הדמייה: הקוביה

למתחם פארק הים נגישות קלה ומהירה לצירי תנועה ראשיים כגון מחלף קוממיות בנתיבי איילון, תחנת הרכבת הקלה העתידה להיות מוקמת בצידה המזרחי של השכונה ברחוב מנחם בגין, בקצה המזרחי של השכונה ובסמוך לאצטדיון הכדורגל של העיר.

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת רום כנרת : "בשנים האחרונות הפכה העיר בת ים לאטרקציה נדל"נית ואלטרנטיבה מעולה עבור זוגות צעירים שמעוניינים באיכות חיים עם נוף פנורמי לים ופרויקטים יוקרתיים במחירים שפויים ובהישג יד בניגוד לבועת הנדל"ן שהתפתחה בעיר תל-אביב. אנו גאים להשיק את פרויקט SEA TOWER, בשכונת פארק הים, שכונת היוקרה החדשה על חוף הים המדהים של בת ים עם מגוון רחב של דירות ברמת גימור מאוד גבוהה עם נוף קו ראשון לים במחירים אטרקטיביים לכל כיס ועם פארק ירוק ורחב בן כ 200 דונם בלב ליבה של השכונה, אשר יאפשר לרוכשי הדירות בפרויקטSea Tower  את כל חמשת החושים של החוויה האורבנית המושלמת. לובי מקשר בן שני הבניינים אשר ייתן תחושת עוצמה בשטח של 600 מ"ר ובגובה של 9 מ"ר. בכל דירה ביחידת המגורים ובסלון, תהיה מהרצפה ועד לתקרה זכוכית אשר תאפשר לבעלי הדירה ליהנות מנוף מרהיב שישקיף לים ושקיעת השמש בים בכל לילה."

Sea Tower 1

הדמייה: הקוביה

מר יוסי בכר, ראש עיריית בת-ים: "בזמן שבאזור המרכז היצע הקרקעות הולך ומצטמצם אנו גאים במתחם פארק הים בבת ים שהוא למעשה המתחם הגדול ביותר שיבנה בגוש דן בשנים הקרובות. המתחם נבנה במיקום נדיר שמשלב חוף ים , ריאות ירוקות , נגישות תחבורתית גבוהה לכל אזור המרכז ולאזור תעסוקה סמוך. כראש עיר שמתי בראש מעייני את החובה להעניק לילדי העיר את הכלים לפרוץ לעשור הבא למתג את העיר בת ים כעיר מובילה בארץ בתחום החינוך והתרבות. כמו כן אני פועל לייצור סביב העיר בת ים מרכזים אורבניים אשר יהפכו את העיר למרכז הליבה החדש של גוש דן. לשם כך אנו פועלים ליצירת מרכזי תעסוקה מתקדמים התואמים את הצרכים של חברות ההיי-טק בעידן שנות האלפיים, בניית מתחמי תיירות חדשים, מודרניים ויוקרתיים אשר יהוו תחרות למרכזי התיירות הישראליים הוותיקים. כחלק בלתי ניפרד מתוכנית האב של העיר בת ים לשנת 2020 אנו פועלים להקים גם את מתחם פארק הים. שכונה ירוקה תרתי משמע, לא רק פארק בן 200 דונם בליבה של השכונה אלא גם דגשים על שילוב של מגדלי המגורים עם הטבע, מיחזור של מי גשמים, מחזור אשפה ושימוש בחומרי בניה ייחודיים וכו'. בנוסף אנו פועלים לקידום יוזמה להקמת מוסד אקדמי יוקרתי בשכונת פארק הים, אשר יהווה אבן דרך נוספת להצבת העיר בקדמת הבמה בתחום החינוך והתרבות בארץ. כמו כן, האזור יציע מגוון אפשרויות תעסוקה רבות שיהיו במרחק הליכה מהמתחם. פרויקט פארק הים ובתוכו הפרויקט המקסים SEA TOWER עתידים להיות ספינת הדגל של בת ים המתחדשת."

עוד הוסיף ראש העיר: "מתחם פארק הים בבת-ים יבנה על עורקי התחבורה הראשיים, לכל תושבי העיר, מחלף הקוממיות המחבר את השכונה עם עורקי התחבורה הארציים הראשיים (נתיבי איילון וכביש 443), הרכבת הקלה שתבנה בצידה הדרומי של השכונה, וכן תחבורה ציבורית אשר מקיפה את השכונה. בניית שכונת פארק הים מתחילה לקרום עור וגידים עם תחילת הבניה של פרויקט Sea Tower המהווה סנונית ראשונה מתוך רשימה של כ-50 פרויקטים שאמורים להתחיל להבנות בשכונה זו בעת הקרובה. עדות להצלחתה של העיר בבניית שכונת יוקרה הינה בהצטרפות של חברות הנדל"ן הגדולות במשק, כמו חברת נווה, קרן פייר ועוד. חברת רום כנרת היתה מהראשונות ל לזהות את הפוטנציאל הענק בהשקעה בעיר בת ים, עיר עם רצועת חוף ים גדולה, והיא מצליחה לקצור את פירות עמלה בפרויקטים איכותיים בעיר שלנו…………אני מנהל בעירי דלת פתוחה לכל יזם אשר מעוניין להקים בעיר בת ים מיזם שיש בו כדי להפרות לגבש את המדיניות שלנו בעיר בת ים כעיר חינוך ותרבות ועיר של קהילה חזקה."

על רום כנרת

חברת "רום כינרת" הינה חברה יזמית, עתירת ניסיון בתחום הבנייה והנדל"ן בישראל, מנוהלת ע"י מטה מצומצם, תוך שמירה על יושרה מקצועית, שקיפות  מלאה, חדשנות, פורצת שווקים חדשים בתחום הנדל"ן, והשגת תשואה מקסימלית לקונים. המטה הניהולי הדינמי פועל בגמישות ומהירות תוך קבלת החלטות יעילות בהתאם לתנאים בשטח. בנוסף מעסיקה החברה את מיטב המומחים, היועצים, והקבלנים על מנת להשיג יוקרה ואיכות ללקוחותיה, תוך שמירה על הפונקציונאליות והכל בזכות הניסיון הנצבר והידע רב השנים.

 חברת רום כנרת יוזמת ומקדמת בימים אלה שלושה מיזמי נדל"ן בעיר בת-ים  SEA TOWER אשר מושק היום, SEA HOTEL מלון יוקרה, בן כ 435 חדרים, על חוף הים של העיר בת ים והמצוי כיום בתהליכי בניה מתקדמים, ופרויקט B TOWERS פרויקט, בשטח של כ 120 אלף מ"ר, המשלב מגורים, מסחר, מרפאות ותעסוקה הכל תחת קורת גג אחת בסגנון all you can Be. פרויקט אשר יאפשר לדייריו ליהנות מכל עולמות החוויה האורבנית העירונית בטווח של נגיעת יד.