כותרות אחרונות
Search

קבוצת "תיגבור" משיקה סניף סיעוד חדש בעיר בני ברק.

קבוצת תיגבור סניף בני ברק – צילום: יוחאי גלבוע

 

 

קבוצת "תיגבור" משיקה סניף סיעוד חדש בעיר בני ברק.

סניף קבוצת תיגבור עובר מרחוב ביאליק 45 רמת גן למשכנו החדש ברחוב בן גוריון 11 בני ברק, בנין "ויטה" קומה 5.

 הסניף מתפרס על שטח של כ-200 מ"ר.

 

הסניף שפתוח לרווחת תושבי רמת גן, גבעתיים, בני ברק, יעניק שירותי סיעוד, חונכות ושיקום, ליווי נכי צה"ל ושירותי 'קהילה תומכת' לקשישים ולאנשים עם מוגבלויות. מנהלת הסניף : ויקטוריה (ויקה) פולוטורצקי.

 

כרמלית רשף, סמנכ"לית שירותים לקהילה בקבוצת "תיגבור": "אנו נמשיך להעניק למאות מתושבי רמת גן, גבעתיים, בני ברק קשת שירותים מלאה, החל ממתן שירותי סיעוד, חונכות, שיקום וליווי לנכי צה"ל ועד לניהול 'קהילה תומכת' לקשישים ולאנשים עם מוגבלות. קבוצת תיגבור גדלה ומתפתחת ובהתאם גם הסניף החדש בעיר בני ברק שנמצא על גבול רמת גן. המעבר לסניף החדש מהווה צעד נוסף בתהליך צמיחתה והתרחבותה של קבוצת תיגבור למתן שירותי סיעוד איכותיים בכל רחבי הארץ".

 

קבוצת תיגבור סניף בני ברק צילום יוחאי גלבוע 2

 

קבוצת "תיגבור" חנכה לאחרונה את משכנה החדש של סניף רמת גן ברחוב בן גוריון 11 בבני ברק. הסניף החדש יחליף את סניף הסיעוד הקודם אשר היה ממוקם בביאליק 45 ברמת גן. בסניף הסיעוד החדש, אשר נבנה על שטח של כ-200 מ"ר, יוענקו שירותי סיעוד, חונכות ושיקום, ליווי לנכי צה"ל וילדיהם ושירותי 'קהילה תומכת' לאנשים עם מוגבלויות. השירות יוענק למאות קשישים ואנשים עם מוגבלות בעיר בני כל המגזרים והקהילות.

 

קבוצת תיגבור סניף בני ברק – צילום: יוחאי גלבוע

 

שעות פתיחת סניף סיעוד בני ברק קבוצת "תיגבור":  

ימים א'-ה'  08:00-16:00

 

טלפונים לקבלת שירות:

טלפון משרד : 077-2370313, 077-2370320 (נשאר כשהיה)

 

אודות חברת "תיגבור":

חברת "תיגבור", חברה ארצית לשירותי כח אדם וסיעוד, שירותי שמירה ואבטחה, הוקמה בשנת 1981 ונסחרת בבורסה בת"א משנת 2007. החברה מהוה בית של פתרונות מהמובילים והוותיקים בישראל, מומחית בפיתוח והתאמה של פתרונות במיקור חוץ המשלבים שירותים וטכנולוגיות, בתחום שירותים מנוהלים ובתחום מערך השירותים לקהילה. הקבוצה משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים ומנהלת אותם  כאינטגרטור, כגורם המרכז בכל השלבים ובכל ההיבטים. באופן זה, מייצרת תיגבור תשלובת של יכולות מתקדמות וחדשניות, המהוות פתרונות ייעודיים. תיגבור מתמחה בתחומי ליבה רבים המאפשרים זאת: גיוס עובדים ומיקור חוץ, סיעוד, ורווחה, שמירה ואבטחה, נגישות