כותרות אחרונות
Search

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים על השקעות בנדל"ן ב2024 בארץ והשלכות המלחמה

חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה – הדמיות: יח"צ

 

קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים על השקעות בנדל"ן ב2024 בארץ והשלכות המלחמה

 מומחי קבוצת LDB להשקעות נדל"ן מעריכים כי שוק זה צפוי להמשיך להיות חם גם ב-2024, עם עליות מחירים מתונות והמשך הביקוש הגבוה.

 

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מחירי הדירות בישראל עלו ב-10.2% ב-2023, המהווה את העלייה הגבוהה ביותר מאז 1975. מומחים מעריכים כי עליות המחירים צפויות להימשך גם ב-2024, אך בקצב מתון יותר.

 

העליות במחירי הדירות בישראל נובעות ממספר גורמים, ביניהם:

  • הצמיחה הכלכלית של לפני המלחמה: לפני המלחמה ישראל היתה בתקופה של צמיחה כלכלית גבוהה, מה שהגביר את היכולת של אנשים לרכוש דירות.
  • עלייה בשכר הממוצע: העלייה בשכר הממוצע מאפשרת לאנשים יותר יכולת לרכוש דירה.
  • הגידול באוכלוסייה:  האוכלוסייה בישראל צומחת בקצב מהיר, מה שמגדיל את הביקוש לדירות.
  • הביקוש הגבוה מצד משקיעים זרים:  משקיעים זרים רבים רואים בישראל הזדמנות להשקעה בנכסים, מה שמגביר את הביקוש לדירות בפרט עכשיו, כשמשקיעים יהודים משקיעים כאן, חלקם גם חוזרים בהגירה חיובית לישראל, זאת בעקבות המלחמה.

 

חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה – הדמיות: יח"צ

 

השלכות המלחמה על שוק הנדל"ן בישראל – המלחמה עם חמאס בעזה וחיזבאללה ובצפון, השפיעה ותשפיע גם על שוק הנדל"ן בישראל:

  • עלייה במחירי חומרי הגלם: המלחמה מזמנת הגבלות של חברות שילוח, אם זה מכיוון החות'ים, או חברות אחרות אנטי ישראליות, או כאלה שמתקשות לשנע סחורות בעקבות המלחמה. הדבר צפוי להוביל לעלייה במחירי חומרי הגלם, מה שעלול להוביל לעלייה במחירי הבנייה.
  • מחסור חמור בעובדים בתחום – עם תחילת המלחמה, 90 אלף פועלים עזתיים שהיו מועסקים בישראל בענפים השונים, ביניהם בנייה, לא הורשו להיכנס לישראל. הדבר, כמו כן הלחימה עצמה, הביאו להקפאת פרויקטים רבים בבנייה. הדבר יוכל לייקר עלויות בצורה ניכרת בטווח הרחוק, שכן הענף יצטרך למצוא פתרונות ואם יהיה מדובר בעובדים אחרים, ייתכן שעלויות ההעסקה יהיו גבוהות יותר וכמו כן יהיה קשר מאוד לגשר ולכסות על הפער שנוצר בשלושת החודשים של הקיפאון, כתוצאה מהמלחמה.
  • בטווח המיידי ראינו ירידות מחירים בנדל"ן, אם ברכישת דירות ובשכירויות במקומות מסוימים. מאידך, במקומות אליהם התפנו כל אותם מאות אלפי מפונים, היו מי שניצלו את המצב והביקוש והעלו מחירים. העלייה הזאת זמנית.
  • ירידה בביקוש לדירות באזורי הדרום, השפלה והצפון: המלחמה צפויה להוביל לירידה בביקוש לדירות באזורי העימות, הדרום, השפלה והצפון, כתוצאה מהחשש מפני עימותים נוספים. עם זאת, הירידה בביקוש צפויה להיות מתונה, שכן האזורים הללו עדיין נחשבים ליעד אטרקטיבי להשקעה.
  • עלייה בביקוש לדירות באזורים המרכזיים: המלחמה צפויה להוביל לעלייה בביקוש לדירות באזורים המרכזיים, כתוצאה מהרצון של אנשים להתגורר באזורים בטוחים יותר. עם זאת, עלייה זו צפויה להיות מוגבלת, שכן מחירי הדירות באזורים המרכזיים כבר גבוהים מאוד.

 

הצעות להקלת המחסור בדירות – על מנת להקל על המחסור בדירות בישראל, מומלץ לנקוט במספר צעדים, כגון:

  • הגדלת היצע הדירות: הממשלה יכולה לעודד את הבנייה של דירות חדשות, באמצעות הקלות רגולטוריות והקצאת קרקעות לבנייה.
  • הגדלת ההיצע של דירות להשכרה: הממשלה יכולה לעודד את הבנייה של דירות להשכרה ארוכת טווח, באמצעות מתן הטבות למשקיעים.
  • הגדלת הנגישות לדירות: הממשלה יכולה לסייע לצעירים ולמשפחות לילדים לרכוש דירה, באמצעות מתן הלוואות וסיוע ממשלתי אחר.

 

אז איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בישראל ב-2024?

 

כפיר למבז

 

כפיר למבז בעלי קבוצת LDB נדל"ן ממליץ להשקיע בנכסים באזורים המרכזיים של ישראל, כגון הרצליה, תל אביב, ירושלים וחיפה. "אזור המרכז, תמיד היה ותמיד יהיה האזור המבוקש ביותר בישראל, והוא צפוי להמשיך להיות כזה גם ב-2024 עם רמות מחיר גבוהות משאר המדינה", אומר למבז. "בנוסף, אנו רואים ביקוש גובר גם לאזורים אחרים, כגון הרצליה והדרום".

 

עוד הוא ממליץ להשקיע בנכסים שונים בחו"ל: "בארה"ב יש הזדמנויות מעולות להשקעה. החברה שלנו רוכשת נדל"ן בארה"ב. פרויקט הדגל ממוקם בניו ג'רזי  במרכז העיר בפריים לוקיישן, 5 דקות מהדאון טאון, שם ייבנה נכס מסוג MULTYFAMILY. המשמעות היא שכל הבניין נמצא תחת בעלות אחת. המטרה היא לא למכור דירות, אלא להשכיר את הדירות, ובסופו של דבר למכור את כל הבניין ברווח כיחידה אחת למשקיע הבא. מתחמי MULTYFAMILY הם סוג ההשקעה הנפוץ ביותר בארה"ב, הבטוח ביותר בגלל היציבות של שוק השכירות במיוחד בשנים האחרונות והעמידות שלו בכל תקופה על פני 30 השנים האחרונות, והרווחי ביותר. מדובר בעסקאות גדולות שמשקיעים פרטיים מתקשים מאוד לבצע לבד. אבל תחת המסגרת של השקעה קבוצתית – גם משקיעים עם הון עצמי יחסית נמוך, יכולים לקבל כרטיס כניסה לעסקאות גדולות עם רווחים גדולים ושם שווה לשים את הכסף שלכם".

 

LDB GLOBAL מוקד טלפוני: 1-700-077-705

אתר: LDB Invest 

פייסבוק: LDB השקעות נדל"ן 

פייסבוק: LDB  ייעוץ פיננסי

 

 

פרויקט ניו ג'רזי של קבוצת LDB – צילום:  יח"צ

 

LDB השקעות נדל"ן ופיננסים

קבוצת חברות שנותנת מענה כולל בנדלן פיננסים ביטוח היא בבעלות כפיר למבז. הקבוצה מורכבת משלוש חברות בעלות ניסיון רב באיתור השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, בנייה והתחדשות עירונית, וייעוץ למשכנתא ומימון עסקי ללקוחות הקבוצה וללקוחות פרטיים ועסקיים.

 

ייחודה של הקבוצה הוא במתן מעטפת שלמה וליווי צמוד למשקיע, בכל התחומים המקיפים את השקעת הנדל"ן בה בחר, החל מאיתור ההשקעות הטובות והמניבות ביותר ועד התאמת אפשרויות המימון המשתלמות והרלוונטיות ביותר למשקיע ולהשקעה בה בחר.

כפיר למבז בעל ותק של 15  שנה בתחום השקעות הנדל"ן בארץ ובחו"ל. ניסיונו רב השנים בתחום, בשילוב עם כשרונו הטבעי לאיתור השקעות נבונות ובעלות פוטנציאל רווחים גבוה, מאפשרים למשקיעים שלו ליהנות מרווחים נאים תוך זמן קצר.

 

ליטל למבז בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ויוצאת בנק מזרחי טפחות, בו עבדה כיועצת משכנתאות מעל ל 8 שנים.הניסיון העשיר של השניים מוביל את המשקיעים לעתיד בטוח וטוב יותר.

 

פעילות קבוצת LDB נחלקת לשלושה תחומים:

SKY נדל"ן LDB במסגרת כך פועלת החברה בתחומים הבאים: תמ"א 38; פינוי בינוי; ניהול בניה וייעוץ משפטי.

גלובל השקעות בע"מ LDB השקעות נדל"ן בישראל ובעולם; קבוצות רכישה; מגרשים בתוך תכניות; דירות להשקעה.

פיננסים משכנתאות; איחוד אשראי לכל מטרה; מימון לעסקים וחברות; קרנות מדינה.

ביטוח  קופת גמל יעוץ פנסיונים והשקעות שוק ההון.