כותרות אחרונות
Search

קולקציית הנעלים של "CROCS&MORE" לקיץ 2016

קולקציית הנעלים של "CROCS&MORE" לקיץ 2016 מתאפיינת השנה, כמו בשנים עברו בחדשנות, נוחות גמישות וצבעוניות. נעלי crocs שכבר מזמן קנו להם מקום של כבוד בארון הנעלים של נשים, גברים, בני נוער וילדים רבים בישראל, ממשיכים להפתיע וכמו בכל שנה יוצא המותג בדגמים חדשים ויחודיים.

השנה  מפתיעה אותנו "CROCS&MORE" פעמיים, גם עם נעלים איכותיות של המותג crocs וגם מותגים אחרים שהחברה מייבאת. אבל גם ובעיקר, השנה נפתח לראשונה אולם התצוגה החדש של מותג הנעלים "CROCS&MORE" ברחוב ביאליק 12 בתל אביב, ואם עד היום ערכה החברה את תצוגות הנעלים בעונות השנה השונות, באולמות תצוגה לפרקי זמן קצובים וקצרים, הרי שמעתה ל "CROCS&MORE" יש בית חם, יפה, מרשים ואפקטיבי.

באולם התצוגה החדש יכול כל אחד למצוא את מבוקשו בנוחות מרבית. הקולקציות המתחלפות לפי עונות השנה מסודרות בסדר מופתי ברחבי אולם התצוגה והמקום משרה רוגע המאפשר לעשות את הבחירות הנכונות.

crocs 8

הקולקציה של קרוקס לקיץ 2016 כוללת לצד נעלי מותג CROCS מגוון רחב של נעלי מותגים מובילים מהעולם: ROCK SPRING, דזיגואל (בבלעדיות), Ballina ,Moses  ועוד..

חברת קולנוע חדש בע"מ מייבאת לישראל את נעלי קרוקס וגם את המותגים: בלנסטון ,כובעי ברמה, נעלי Paez Ocean Minded GLAGLA EMU BooRoo PAEZ BallinaHokaBedroom AthleticsSchollBlowfishNativeCobian, Tsukihoshi, Beira Rio

crocs 5

כדי להעביר את הבשורה על השקת אולם התצוגה החדש והקולקציה החדשה של "CROCS&MORE" לקיץ 2016, כינסה הנהלת החברה עיתונאים, בלוגרים ומובילי דעה באולם התצוגה החדש שזכו לקבל מפיה של לימור אלפסי מנהלת השיווק של "CROCS&MORE" סקירה מקיפה על המותג crocs ועל יתר המותגים שהחברה מייבאת.

crocs 1

לימור אלפסי, מנהלת שיווק של הרשת

crocs 7

לימור אלפסי, מנהלת שיווק של הרשת במהלך פרזנטציה לאנשי תקשורת לרגל השקת הקולקציה החדשה של קרוקס אנד מור לקיץ 2016: "רשת חנויות קרוקס, הינו מותג מוביל בישראל ,המציע לקהל לקוחותיו מגוון רחב של נעלי נוחות. כדי לצעוד עם הזמן ולהרחיב את מגוון המותגים שלנו, המשכנו לחפש מותגים ודגמי הנעלה שיכולים להתאים לקהל לקוחותינו על פי קריטריונים של איכות, נוחות, טרנד,אופנה שימושיות וצבעונייות. איתרנו חברות רבות המייצרות נעליים העונות לקרטריונים הללו, חלקן היו תחת מותגים מובילים וחלקן של חברות שזיהינו אותן  כפורצות דרך בתחומן  וכבעלות פוטנציאל רב היכולות להעשיר את מגוון המותגים שלנו. כיום בנוסף לקרוקס אנחנו מייבאים כ-15 מותגי הנעלה נוספים, הנמכרים בחנויות שלנו לצד קרוקס. אנחנו מגלים מצד הלקוחות שביעות רצון רבה מהמוצרים החדשים וחשבנו שנכון יהיה הדבר לתת להם במה מרכזית ברשת החנויות שלנו. כמו החלטנו לשנות את השם CROCS המזוהה ביותר בתחום הנעליים בישראל ל- CROCS&MORE, כדי שיכיל גם את יתר המותגים שאנחנו מייבאים ולהגדיל את טווח הגילאים של הצרכן הפוטנציאלי שלנו ולתת לו מענה הולם בתחום נעלי האופנה והנוחות בקרב נשים, גברים, בני נוער וילדים".

crosc 2

crocs 6

Natural world  מותג ספרדי שנוצר על מנת לתת לנשים וגברים את היכולת להתלבש בסטייל מבלי להתפשר על נוחות.Natural world מביאים רוח צעירה ורעננה לעולם הנעליים, אך גם ניסיון רב בתעשייה

crocs 12

הקולקציה החדשה של המותג yosi samara

crocs 17

crocs 10

מותג האופנה    Desigual ידוע בסגנון הקז'ואל שלו מגיע מברצלונה, ספרד.
המותג החל את פעילותו בשנת 1984 וכיום ניתן למצוא חנויות שלו בכל העולם.

Desigual ידועים בשפה העיצובית הנועזת שלהם עם שימוש בחומרים לא בהכרח בדרך המקובלת שלהם ולכן מאופיינים בשילובי טלאים, הדפסים עזים, גרפיטי ואמנות חדשנית, כתמי צבע ראוותניים, וכמובן עיצובים א-סימטריים שמהם נולד גם שם המותג עצמו שפרושו- לא שוויוני/לא סימטרי

crocs 11

crocs 15

הקולקציה החדשה של MOSES – המותג  מביא לראשונה את השילוב המוחץ בין cool לבין נוחות. הסנדלים מיוצרים בטכנולוגיית היי-טק חדישה ועשויים מפלסטיק pcu חומר פלסטי איכותי שמוזרק אליו אויר פנימה, הסנדלים הם באיכות גבוהה, עמידים לאורך שנים, ניתנים לשטיפה, מריחים נהדר ולא משאירים ריח של זעה.

crocs 14

חברת Blundstone (בלנסטון/בלנדסטון) ידועה כיצרנית המגפיים האוסטרלית אשר מייצרת מגפיים עוד משנת 1870! (כנראה שהם יודעים מה הם עושים). החברה מייצרת מגוון דגמי מגפיים, החל מדגמים להליכה יום יומית ועד לדגמי עבודה קשוחים במיוחד (אתם מכירים עוד נעליים שאפשר ללכת איתם על מסמרים?!). השם "בלנסטון" ידוע ברחבי העולם בעיקר בזכות הסדרות המיוחדות של מגפי עור אשר שילבו גיזרה נוחה, סוליות נוחות במיוחד ומערכת ה- SPS

CROCS 1

רוקספרינג לקרוקס אנד מור צלם שי יחזקאל

CROCS 2

רוקספרינג לקרוקס אנד מור צלם שי יחזקאל

CROCS 3

דיזיגואל לקרוקס אנד מור צילום שי יחזקאל

CROCS 4

beira rio אביב קיץ 2016 160שח צילום שי יחזקאל להשיג ברשת קרוקס אנד מור