כותרות אחרונות
Search

קונספט מעדניות המטבח הבריא של רשת מסעדות "לואיז" זוכה למיתוג מחדש והרחבת סל המוצרים…..

רשת מסעדות קפה לואיז משיקה את: "החנות של לואיז"

קונספט "החנות של לואיז" מרחיב את האג'נדה של הרשת המבוססת על מטבח בריא וחומרי גלם טריים וטבעיים ומאפשר לחובבי המטבח הבריא וללקוחות הרשת להרחיב את חוויית 'קפה לואיז' אל מחוץ לרשת עם סדרה ארוכה של מוצרי מזון וחומרי גלם ייחודיים ל'קפה לואיז'

"החנות של לואיז" תחת הקונספט החדש תהווה חלק אינטגרלי מ- 10 סניפי הרשת במתכונת של shop in shop וכן בסניפים החדשים שעתידים להיפתח בחודשים הקרובים

באירוע לאנשי תקשורת ומובילי דעה שנערך בסניף רשת מסעדות "לואיז" ברמת השרון, הציגו בעלות הרשת  את "החנות של לואיז", הקונספט החדש של מעדניית הרשת אשר עברה לאחרונה תהליך של מיתוג מחדש וכן הורחב בה סל המוצרים וחומרי הגלם לקניה במקום.

מדובר בקונספט המציג מעדניות מטבח בריא שנפתחות במתכונות של shop in shop  בכל חנויות הרשת. "החנות של לואיז" מעמיקה את חוויית 'קפה לואיז' גם מחוץ לרשת ומאפשרת לחובבי המטבח הבריא, זה המושתת על חומרי גלם טבעיים וטריים, אכילה בריאה, טעימה ומזינה גם בבית, במשרד ובכל מקום אחר.

קונספט המעדנייה זוכה בשנים האחרונות לעניין רב בקרב רשתות מזון ומסעדנים וזוהי אחת הפלטפורמות הנחשבות ביותר לקידום טרנד המטבח הבריא וההשתקפות של התחזקות טרנד זה בעולם כולו. זה המקום להציג למכירה חומרי גלם איכותיים, טריים וטבעיים וגם להעביר מידע אודות חומרי הגלם, הערכים התזונתיים והתועלות שלהם לצרכנים ובכך להעמיק את הקשר האיכותי עם הלקוחות הקיימים. בנוסף עצם העובדה שיותר ויותר אנשים בוחרים לבשל בבית ולשפר את מיומנויות הבישול שלהם מאפשרת למעדניות איכותיות מסוג "החנות של לואיז" לשמש פלטפורמת מידע ראשונה במעלה באמצעות המוצרים והשירותים השונים המוצעים בהן.

luiz 7

החנות של לואיז – קפה לואיז – צילום שרית גופן

בכל סניפי רשת מסעדות קפה לואיז מושקת "החנות של לואיז", בעיצוב ובמיתוג ייחודי המבליט את קיומה של המעדנייה. תמהיל המוצרים המוצע למכירה במעדניה הוא שילוב של חומרי גלם חדשניים המופיעים בתפריט המסעדה כמו סוגים שונים של סופרפודס (מזונות על), ממרחים, לחמים, עוגיות מסוגים שונים:טבעוניות, ללא גלוטן ואחרות, לחמים, גבינות, מבחר מוצרי זית כולם מושקים תחת המותג "הבית של לואיז" ובהלימה מושלמת למיתוג של הרשת.

ליאורה ברק, סמנכ"לית השיווק של הרשת ומבעליה: "השקת "החנות של לואיז", קונספט המעדניות של הרשת הוא מהלך טבעי שנועד לתת מענה לדרישות של הלקוחות שלנו לאורך השנים מחד גיסא וגם לאפשר לנו להעמיק את חוויית "קפה לואיז" גם אל מחוץ לרשת מאידך גיסא. המעדנייה היא חלק מה-DNA  המקורי של הרשת והיא קיימת בסניפי הרשת מאז הוקם הסניף הראשון לפני שמונה שנים. אנו מאמינים כי המיתוג המחודש והרחבת סל המוצרים ואפשרויות הרכישה שמציעה המעדניה יעניקו מענה לדרישות הלקוחות הנאמנים שלנו ויהדקו את הקשר עמם, תוך שהן מציעות חוויה קולינרית וצרכנית ברוח הזמן".

כאמור, "החנות של לואיז" מוקמת בכל אחד מעשרת הסניפים הקיימים של הרשת וגם בסניפים החדשים שיפתחו לאורך השנה הקרובה, כשהראשון מביניהם יפתח כבר בחודש ינואר הקרוב בקריית המדע ברחובות.

המעדנייה מציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות איכותיים וטעימים:

  • לחמי שאור – לחמי תמרים או אגוזים משיפון וקמח מלא, כוסמין חמוציות, בריאות דגנים, שיפון דלעת ועגבניות וטימין.

  • ממרחים המכילים שמן זית וחומרים טבעיים בלבד – ממרחי שום, ארטישוק צלפים, זיתים רוזמרין, שום קארי ועוד.

  • ממרחים מתוקים וטחינה – קונפיטורות פירות לבחירה, ביניהם: אגס, מנגו, תאנים, שזיפים ועוד. ממרח חלווה שקדים או אגוזים, ממרחים ללא סוכר, טחינה אתיופית אורגנית ודבש.

  • עוגיות מקמח מלא, קמח כוסמין, ומלוחים – עוגיות חלווה, טחינה, גרנולה ועוד ועוגיות מלוחות בינהם: כעכי פרמז'ן, שומשום קצח, קרקרים מלוחים ועוד.

  • מבחר מוצרים ללא גלוטן – עוגיות אלפחורס טחינה סילאן או ריבת חלב ללא גלוטן, בראוניז טבעוני, שטרודל טבעוני, כוסמין שוקולד צ'יפס טבעוני ועוד.

  • עוגות הכוסמין וקמח מלא של קפה לואיז – שמרים חלווה, כוסמין בננה, עוגה בחושה פיסטוק שוקולד ועוד.

  • מבחר חליטות וסוגי קפה – קפה אורגני, חליטות לואיזה, מרווה, פירות ותה ירוק.

  • גרנולות מתוקות ומלוחות – גרנולת חמוציות, קשיו, גוג'יברי, קצח, פשתן ועוד.

  • גבינות צאן ועיזים – גבינות עיזים מתובלות, כדורי לאבנה, גבינות כחולות משובחות ועוד.

  • סופרפודס (מזונות על) – מחלקה שלמה ובה מגוון סוגי סופרפודס ובהם: זרעי צ'יה, קייל, פטריות מאי-טקאי, קינואה, גוג'י-ברי, ספירולינה, מורינגה ועוד.

במחלקה זו תוצע ללקוחות "מנת הסופרפוד היומית שלי", פרי פיתוחו של שף הרשת אוהד קורי ובהמשך לתחקיר מעמיק שערך על תחום הסופרפודס ועל חשיבות שילוב מזונות-על בתפריט היומי שלנו. "מנת הסופרפודס היומית שלי" היא למעשה מארז של פרץ חיות וחיוניות המומלצת לתחילת היום ואשר מכילה את כמות הויטמינים, המינרלים ונוגדי החמצון שאדם צריך ליום. במארז זה גרגירי גוג'י ברי, אגוזי ברזיל,  פולי קקאו, ספירולינה יבשה מהוואי ותמר מג'הול.

על קפה לואיז

רשת מסעדות 'קפה לואיז' נפתחה לפני כ- 8 שנים ובמשך תקופה ארוכה פעלה עם 3 סניפים בלבד. בשנתיים האחרונות חל תהליך התפתחות מואץ של סניפי זכיינים במקומות שונים בארץ. החדשים בחבורה הם סניף קריית מוצקין, המשמש כסניף הכשר של הרשת וסניף מודיעין. בנוסף קיים תהליך של משא ומתן לפתיחת סניפים נוספים תוך שמירה על אלמנט הבוטיקיות והייחודיות של הרשת.

ברשת 10 סניפים הפזורים מהצפון ועד המרכז-שפלה  ובהם: חיפה, טבעון, קריית ביאליק, בנימינה, מושב בני דרור, רמת-השרון, בתל אביב: ברמת החייל ברמת אביב, במודיעין ובקריית מוצקין סניף כשר. במהלך חודש ינואר יפתח סניף חדש בקריית המדע ברחובות ובימים אלו נמצאת הרשת במשא ומתן לקראת פתיחת סניפים נוספים.

ייחודה של הרשת בכך שהיא משלבת בתוכה קונספט של בית קפה, מסעדה ומעדנייה המורכבים מאיכותם של חומרי הגלם ועד חווית הקנייה והשימוש. הרשת מספקת חוויה קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. כחלק מעידודה של הרשת לשגרת חיים בריאה הקמת המעדנייה מאפשרת לאכול בריא וטעים במהלך היום.