כותרות אחרונות
Search

קורין גדעון מצטלמת לקמפיין החדש של מותג עדשות המגע "אלקון" בשמלת כלה !

קורין גדעון מצטלמת לקמפיין החדש של מותג עדשות המגע "אלקון" בשמלת כלה!

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין של מותג עדשות המגע "אלקון", המשווק בישראל על-ידי "קבוצת לפידות", עם הפרזנטורית זו השנה השלישית'  הטלאנטית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון, מנחת התכנית "אנשים", "בייק אוף" "דייט ראשון" שלאחרונה אף התבשר לנו כי תנחה את הגרסה של "קשת" לתכנית "האח הגדול" של המתחרה לצדו של ארז טל, שבין לבין ההכנות האינטנסיביות לחתונה הקרבה ובאה בחודש אוקטובר,  הספיקה לקפוץ לסטודיו עידו לביא בתל אביב ולהצטלם לראשונה בחייה בשמלת כלה!

 

הרעיון של צילום קורין גדעון בשמלת כלה לקידום מותג העדשות "אלקון" נועד להדגיש את הנוחות של העדשות לעומת פריטי הלבוש בחתונה שאינם נוחים בד"כ- השמלה, נעלי העקב והשיער וכן להמשיך את הקו אותו בחר המותג להוביל- עידוד אנשים להתנסות בעדשות מגע וכל זאת תחת המסר:

יום צילום עם קורין גדעון למותג עדשות המגע אלקון. צילום-אלירן אביטל

 

יש דברים שמתחייבים אליהם לכל החיים, ויש דברים שלא צריך להתחייב אליהם… מרכיבים עדשות מגע ? בואו להתנסות בעדשות המגע ALCON.

 

החיבור של גדעון למותג "אלקון" החל לפני כ- 3 שנים, כאשר נבחרה להוביל את המותג בשל העובדה שהיא מרכיבה עדשות מגע ומחוברת אליו באופן טבעי. 

 

למקרה שתהיתם- רק היום התבשרנו כי על עיצוב אחת  משמלות הכלה של קורין גדעון ביום חתונתה יהא אחראי מעצב האופנה הישראלי המוביל, המלביש את מיטב הכוכבות בארץ ובעולם אלון ליבנה.

 

על השמלה השנייה תהיה אחראית מעצבת חרדית בשם ברוריה שעם השמלות בעיצובה בחרה קורין להצטלם במהלך יום הצילום.