כותרות אחרונות
Search

קירות ירוקים – הטרנד החדש בעיצוב חלל הבית והמשרד!

הטרנד החדש בעיצוב הבית והחוץ – קירות ירוקים!

"פיקסל גארדן" – מוצר חדש בישראל להקמת גינה ירוקה על הקיר! ליישום בבית, במשרד או על קירות חוץ. מתאים ליצירת מחיצות וחיפויים מרעננים על הקירות.

מוצר חדש בישראל להקמת גינה ירוקה על הקיר – "פיקסל גארדן". "פיקסל גארדן" היא מערכת חדשנית וייחודית המאפשרת להקים גינה אנכית על הקיר, לעיצוב חלל הבית, המשרד וקירות חיצוניים.

fixel-2

צילום: יח"צ

מערכת "פיקסל גארדן" קלה להתקנה ואינה דורשת שינויים בקירות הקיימים. המערכת כוללת מעמדים ייעודיים המכילים פתחים עגולים, מעין פיקסלים, שבהם מונחים עציצים קטנים. המערכת קלה להרכבה, והיא כוללת מערכת השקיה ייחודית ונוחה להפעלה. לאחר הרכבת המערכת על הקיר, מניחים בה את העציצים. אפשר לסדר את העציצים על הקיר לפי צבעים או כל צורה רצויה אחרת, בדומה להכנת תמונת פיקסלים. אפשר ליצור פסיפס פרחים צבעוני ומרשים על הקיר, כיתוב פרחוני, לוגו, קיר ירוק, או כל עיצוב אחר. כמו כן, אפשר להחליף את סוג הצמחייה ולגוון את עיצוב הקיר בכל זמן.

מערכת "פיקסל גארדן" מאפשרת ליצור קיר ירוק, טבעי ומרענן בחלל הבית, במשרד, או על קירות חיצוניים – במרפסת, בגינה, או על קירות החוץ של המבנה. כמו כן, הקיר הירוק יכול להתאים גם להקמת מחיצות דקורטיביות בתוך המשרד.

fixel-1

צילום: יח"צ

ל"פיקסל גארדן" יתרונות רבים: היא יוצרת חזות מרשימה, חדשנית ומקורית בעיצוב החלל; תורמת לאיכות הסביבה ומאפשרת ליצור סביבה ירוקה באזורים עירוניים צפופים, תוך חיסכון במים וללא צורך בשימוש בשטחי קרקע; היא משרה אווירה נעימה ותורמת לאנרגיות חיוביות.

אפשר לשלב את הקיר הירוק עם אלמנטים דקורטיביים נוספים, כגון – בריכות, מזרקות, תאורה מיוחדת ועוד. 

לפרטים – טל' – 03-7506666,  www.pixelgarden.co.il

סרטונים להמחשה:

https://vimeo.com/141790530

https://vimeo.com/113117944