כותרות אחרונות
Search

קליניק משיקה אתר קניות אונליין בעברית

את במרחק של "קליק" אחד מחוויית היופי המקוונת המותאמת לך אישית!

קליניק משיקה אתר קניות אונליין בעברית

www.clinique.co.il: חכם. פשוט. עבורך!

מאז הוקמה בשנת 1968, סייעה קליניק לנשים בכל העולם להשיג את העור הנפלא ביותר שלהן באמצעות השקת סדרות מוצרי טיפוח ואיפור איכותיים המותאמים אישית. כחלק מהמורשת הדרמטולוגית של המותג, כל מוצרי המותג נבחנו לאלרגיה, הם נטולי בושם ופונים לנשים צעירות ומבוגרות כאחד. כל מוצר של קליניק פותח בכדי להעלות חיוך על פניה של אישה ולנסוך בה בטחון.

היום, קליניק צועדת צעד נוסף קדימה ומביאה חוויה זו אליך הביתה, עם השקת אתר הקניות המקוון של החברה בישראל  www.clinique.co.il – המציע קישור נוח לטיפוח ואיפור עור הפנים – הממוקד בך.

האתר אינו מחליף את המפגש עם יועצת היופי בנקודות המכירה והוא מציע חווית שירות חדשה. הוא הוקם בתהליך פיתוח מורכב ובהשקעה של 1.5מיליון ₪ על מנת ליצור חווית משתמש נוחה וקלה ולאפשר רכישת מוצרים בכל זמן נתון, מכל מקום ובשעות לא שגרתיות, ללא תלות בשעות פתיחה של סניפים.

שירות הלקוחות יהיה בעברית באמצעות המייל או הטלפון

באתר יופיע מידע כתוב וכן תמונות של כל מוצרי המותג, כולל מוצרי איפור, טיפוח ובישום ופירוט מלא על כל אחד כולל שם המוצר, משקל/גודל, שם הגוון, תועלות, מחיר ואופן השימוש.

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את המותגים אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, מאק, סמאשבוקס ועוד: "האתר החדש מצטרף לאתר המקוון של מאק, שהושק לפני כשנה והיה פורץ דרך בתחומו. כעת, כשברשותנו 2 אתרי קניות לשני מותגים מובילים, אנו מעניקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר שניתן ואין לי ספק שנוכל באמצעות האתרים הללו להמשיך ולשרת את לקוחותינו הנאמנים ובמקביל להגיע ללקוחות חדשים. אנחנו שמחים להמשיך ולהוביל את ענף הקוסמטיקה ובקרוב נשיק חנויות מקוונות למותגים נוספים."

clinic 2

מגוון המוצרים:

באתר ניתן יהיה לרכוש את כל מגוון מוצרי קליניק שנמכרים בחנויות. בנוסף, ימכרו בו מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה למצוא בחנויות.

באופן קבוע, כל המוצרים החדשים למותג יהנו מהשקה ראשונית באתר, לפני שניתן יהיה להשיגם בנקודות המכירה.

כמו כן, ייהנו הלקוחות מהטבות בלעדיות לאתר דוגמת מוצרים בגודל מיוחד או קיטים להתנסות בקנייה מעל סכום מסויים.

כלים מיוחדים באתר www.clinique.co.il:

  • אבחון עור – באמצעות סדרה של שאלות, עליהן עונה הלקוחה, ביניהן מהן דאגות העור הספציפיות שלה (לדוגמה: קמטים, אדמומית, מיצוק והרמה וכו') וכן שאלות על רמת השינה וסטרס והרגלי אורח חיים, תוכל הלקוחה לקבל אבחון סוג עור המותאם לה באופן אישי.

  • מאתר מייק-אפ – מסייע ללקוחה בבחירת הגוון, בבחירת הכיסוי ובבחירת המייק-אפ המושלם עבורה בעל התועלות המתאימות לה באופן אישי כמו תיקון גוון עור, טיפול בקמטים או וויסות שומניות בעור.

  • מאתר מסקרה – מסייע לבחור מסקרה שתהפוך את הריסים למושלמים. קיים פירוט של כל המסקרות של קליניק ולמה הן מיועדות  (מאריכה, מעבה, מפרידה). בעזרת מאתר המסקרה תוכל הלקוחה לבחור את אפקט הריסים המושלם עבורה, לבדוק כיצד פועלת כל נוסחה ומהן מגוון המראות שניתן להשיג באמצעות כל מסקרה.

  • המלצות על מוצרים נוספים המותאמים ללקוחה, ע"פ המוצרים שהיא רוכשת וע"פ פרמטרים שפותחו ע"י צוות הפיתוח של קליניק

בכל רכישה, מזהה המערכת פריטים נוספים שיתאימו ללקוחה וישפרו את החוויה. כך שאם את רוכשת גוון אהוב של שפתון, תקבלי המלצה לצללית או ליפגלוס מחמיאים, שישלימו את המראה. אם תרכשי מוצרים של שגרת טיפוח, תקבלי הצעות להעצמת התיקון – היכן שאת זקוקה לכך ביותר.

 clinic 1

משלוח:

בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר, המשלוח יהיה בחינם.

בתום 3 החודשים להשקה, יוצע ללקוחה משלוח חינם בכל קנייה מעל 200 ₪. בהזמנה מתחת ל- 200 ₪, עלות דמי המשלוח תהיה בסך של 15 ₪. העלות נמוכה ומסובסדת ע"י המותג.

אספקת המוצרים תתבצע באמצעות שליח עד הבית או למקום העבודה, תוך שלושה ימים מיום הטיפול בהזמנה.

באזורים מרוחקים כמו רמת הגולן, ישובי הערבה וישובי ים המלח ואילת, ההתחייבות לאספקה היא בתוך 5 ימים מיום הטיפול בהזמנה.

אמצעי תשלום:

באתר ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי וכן באמצעות PayPal.

מדיניות החזרות והחלפות:

ניתן להחליף או להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא תוך 14 יום מקבלת המוצר, באמצעות משלוח הפריטים בדואר בחזרה לקליניק, ללא כל עלות וללא המתנה בסניף הדואר. כנגד ההחזרה ניתן יהיה לקבל החזר כספי או מוצר חלופי.

שירות לקוחות 1-800-551133

שירות הלקוחות בעברית ופעיל בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה טלפונית, לעזרה והתאמה של מוצרים ולבעיות טכניות שונות.

מבצע השקה:

במהלך תקופת ההשקה יימכר בלעדית באתר סט טיפוח לעיניים, במחיר מיוחד של 129 ₪.

הסט כולל:

  • קרם עיניים ALL ABOUT EYES

  • מסקרה HIGH IMPACT  בגוון שחור ובגודל מיוחד

  • מסיר איפור TAKE THE DAY OFF  בגודל מיוחד