כותרות אחרונות
Search

קניון עזריאלי מודיעין מתברך בסניף קונספט של רשת בתי הקפה "ביגה"

 

 

קניון עזריאלי מודיעין מתברך בסניף קונספט של רשת בתי הקפה "ביגה"

יאיר מלכה וארנון תורן משיקים: סניף  קונספט של קפה BIGA בקניון עזריאלי מודיעין !

יאיר מלכה בהצהרה מפתיעה: "בעוד 3 חודשים ביגה פותחת  מפעלים לייצור  פסטות, רטבים ותיבול"

ההשקעה במהלך כ- 2.5 מיליון ₪.

 

בכירי רשת קפה בתי הקפה "ביגה" בראשם  יאיר מלכה, גלעד אלמוג ניר אדרי  ורן בן דוד, ארחו באירוע חגיגי את בכירי קבוצת קניוני עזריאלי, בהם:  ארנון תורן – מנכ"ל קניוני עזריאלי,  לרגל  פתיחת סניף דגל של "ביגה" בקניון עזריאלי מודיעין, 

 

האירוע נערך בניחוח אירופאי שכלל חוויה קולינרית במסגרתו השף הראשי של הרשת איתי שפיגל הגיש את המנות מהתפריט החדש שיושק רק בסוף חודש פברואר ברחבי הארץ. שכלל גם הסבר  וטעימות.

 

כמו כן האירוע כלל  מינגלינג והסבר של שף הרשת על התפריט וההשראה למנות החדשות. יאיר מלכה שפתח את האירוע אמר: "מאחל בהצלחה  לזכייני הסניף החדש  יוסי ,נאור ואדיר לוי, שיציעו חוויה אירופאית בלב מודיעין. השקענו רבות בנראות הסניף  ובימים אלו אנו מחפשים מיקומים אסטרטגים נוספים לפתיחת סניפי ביגה נוספים, הצפויים להיפתח במהלך שנת 2020."

 

עוד עדכן מלכה את האורחים שבעוד כ – 3 חודשים המותג "ביגה" פותח מפעלים לייצור פסטות, רטבים ותיבול. המפעלים ייצרו מוצרים לרשת ולקהל הרחב.

 

צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, חתם את האירוע ואמר: "מדובר באחד מבתי הקפה היפים בישראל, הוא  מעוצב כבולנז'רי – פטיסרי נוסח פריזאי – שיק. "כניסתה של רשת "BIGA" לתמהיל החנויות מחזק את מעמדו של הקניון המציע גיוון בתחום הקולינריה".

 

הגיעו לחגוג ולטעום: עמיעד טאוב – משנה לראש עיריית מודיעין, צביקה רוזנטל – מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין,   סם ניזרי- מנכ"ל אלדו, רינה טל – מנכ"לית קניון איילון, יורם פיק – מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים, עדי קרום – מנכ"לית עזריאלי ראשונים, יגאל אורן – מנכ"ל עזריאלי רמלה, נועם מלניק – מנכל עזריאלי הוד השרון ועוד…

 

מימין יאיר מלכה רן בן דוד ניר אדרי נאור לוי אדיר לוי ויאיר מלכה צלם אסף

מימין ניר אדרי גלעד אלמוג איתי שפיגל ויאיר מלכה צלם אסף לב

מימין ניר אדרי אדיר לוי גלעד אלמוג נאור לוי וגלעד לאמוג צלם אסף לב

מימין רינה טל יורם פיק יאיר מלכה וצביקה רוזנטל צלם אסף לב

מימין רינה טל ארנון תורן יורם פיק צביקה רוזנטל יאיר מלכה גלעד אלמוג וניר אדרי – צילום: אסף לב