כותרות אחרונות
Search

קניון עזריאלי תל אביב משיק מתחם מסעדות אקספרס תחת השם Food zone

 

Food zone

קניון עזריאלי תל אביב משיק מתחם מסעדות אקספרס

מתחמי המזון משנים את פניהם, כחלק ובהמשך  לשינוי הקונספט בקניוני עזריאלי בראשונים וירושלים, משיק כעת קניון עזריאלי תל אביב  מתחם חוויתי של מסעדות אקספרס, בעיצובו של המעצב הידוע ירון טל !

 

מתחם האוכל בקניון עזריאלי תל אביב משנה את פניו והופך למתחם עכשווי שמציע הרבה יותר מאוכל מהיר. ה- food zone מתפרש על פני 1,500 מ"ר ב שתי קומות, ומעניק חוויית אוכל שקטה עם אקוסטיקה רגועה ומערכת סאונד איכותית. מתחם האוכל בקניון אשר הוקם בשנת 1999 – עם פתיחת הקניון, זכה להצלחה רבה בתחום וכיום עודכן ושודרג בהשקעה של 16 מיליון שקלים. המתחם כיום מציע תמהיל חדש ומגוון של מסעדות עם חוויה בקונספט ייחודי שעוצב על ידי המעצב הידוע, ירון טל.

 

האווירה במתחם היא של מסעדה אחת גדולה עם מגוון אפשרויות ישיבה: גבוהות, נמוכות ובודדות בתוך תאי ישיבה או סביב שולחנות, המאפשרים לכל סועד למצוא את המיקום והפוזיציה הנוחים והמתאימים לו ביותר. כמו כן, ברחבי המתחם מפוזרים שקעי חשמל ו-USB  לטעינת מכשירים ניידים. החוויה במתחם לא מסתכמת רק ברכישת המנה אלא גם באוכל איכותי.

צילום: יח"צ

בנוסף מעניק קניון עזריאלי תל אביב שירות ייחודי באמצעות הזמנת אוכל דרך אפליקציית עזריאלי בה ניתן להזמין ולשלם. דרך אפליקציית עזריאלי יוכלו עובדי מגדלי עזריאלי ועזריאלי ומגדל שרונה ליהנות משירות חדשני של משלוחים אשר יגיעו עד אליהם למשרד או אפשרות לאיסוף לקחת ו/או לאכילה במקום ולחסוך את זמן ההמתנה ממגוון מסעדות המתחם. השירות בהמשך גם יושק בכלל מבקרי הקניון ואף לתושבי ת"א רבתי.

 

ירון טל, מעצב פנים: "האווירה בחלל השתנתה, הצלחנו ליצור שינוי במתחם ולהנעים את השהות בו וזאת באמצעים של טיפל בתאורה חמה וממוקדת, מערכת סאונד מתקדמת והשקטת האזור בטיפול אקוסטי מקיף, מערכת שילוט בסטנדרט אחיד לכל הדוכנים. מטרת העל בשדרוג הייתה ליצר חלל מזמין ושקט ונעים לשהות. עיצבנו מערכות ישיבה ייחודיות למקום –ספסלים וספות- פחי אשפה. החומרים במקום שימוש בעץ חמים אריחי בבטון תל ממדי וטראצו אפור ואחיד – צבעוניות שקטה ורגועה כך שהשארנו למסעדות את הפוקוס."

 

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א: "מתחם המסעדות מביא איתו משב רוח חדשני ונבנה כחלק משדרוג חווית הלקוח עבור באי הקניון וכחלק משינוי מערכתי שבו מתחמי האוכל הקיימים משתנים למסעדות איכותיות יותר. מבקרי המתחם יוכלו ליהנות מאוכל איכותי, עדכני וחוויתי בסטנדרט המוכר של קבוצת עזריאלי. אני גאה להזמין את כלל לקוחות הקניון ועובדי המגדלים לחוות את המתחם המחודש ולהתנסות בתמהיל המסעדות שמציע המתחם ומשירות ההזמנות החדשני דרך אפליקציית עזריאלי."

צילום: יח"צ

מתחם ה- food zone יציע דוכני אוכל:

  • "גו נודלס" – אוכל אסייתי המבוסס על אטריות וכן מנות נוספות כמו מרקים בשילוב אטריות המהווים מנה שלמה, מאכלי אורז עם תוספות, סושי למגוון סוגיו וקינוחים. הרשת מציעה אוכל טרי ואיכותי שנעשה בעבודת יד.

 

  • "מיתוס" – מסעדה המתמחה בבשרים משובחים ומציעה מגוון מנות ראשונות, החל מחצילים בטחינה, טורטיות וסביצ'ה. כמו כן במנות העיקריות ניתן למצוא עוף, בקר, דגים ופסטות, פסטות ומנות אחרונות. בנוסף ישנן מגוון מנות צמחוניות לבחירה.

 

  • "בר דגים" – המסעדה מביאה איתה בשורה מרעננת אשר מציעה לצד מנת הפיש&צ'יפס הקלאסית, מנות כמו שניצל והמבורגר מהים, שווארמת ים ועוד. על המאכלים המשובחים אחראים השפים ינאי ארז וניר כרמלי וכל זה במחירים משתלמים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים.

 

  • "ארקפה" – הרשת מונה למעלה מ-40 סניפים, הסניף בקניון ממוקם בקומה השלישית ושם ניתן למצוא ארוחות קלות, מאפים מתוקים, מלוחים ושלל מאפים.

 

  • "ביירן" – מסעדת מזון בווארי שבה ניתן למצוא שניצל גדול, תפוח אדמה קריספי ובירה צוננת תוצרת גרמניה. כמו כן המסעדה מציעה מנות כמו: נקניקיית שווייצרוורסט העשויה מעגל שוויצרי וממולא בגבינה, ביירן בורגר העשוי מבקר, חזה אווז ושבבי בצל ועוד.

 

  • "פסטה בסטה" – מסעדה המתמחה באוכל איטלקי ומציעה מגוון סוגי פסטות כמו פטוצ'יני, פוזילי, בלרינה ורודה, ניוקי ועוד ברטבים שונים לצד מנת ירקות או דגים ועוד…