כותרות אחרונות
Search

קניון רמת אביב מציג תערוכת מחווה חדשה לתיאטרון "בית ליסין" המיתולוגי

בתמונה: מיצג בתערוכה הקהל מתבקש לשבת אומנים ג'רום ולילית שמבון – צילום: גלי איתן

קניון רמת אביב מציג !

"הקהל מתבקש לשבת"

תערוכת מחווה חדשה לתיאטרון "בית ליסין" המיתולוגי

 

טלי בראל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב: "אנו שמחים להציג בפני קהל לקוחותינו את תערוכת "הקהל מתבקש לשבת" המנציחה בדרך אומנותית ומעוררת השראת את התיאטרון התל אביבי "בית ליסין". קניון רמת אביב, המאגד בתוכו את מיטב מותגי האופנה, מזמין את הקהל הרחב לתערוכה הייחודית שאצרה רחלי שרפשטיין למען הנצחת תרומתו של המוסד המיתולוגי בשיתוף פרויקט ההתרמה למען עמותת "אור שלום" המסייעת לילדים ונוער בסיכון."

תערוכת מגדל בית ליסין בקניון רמת אביב צילום: יח"צ

קניון רמת אביב גאה להציג את "הקהל מתבקש לשבת", תערוכת מחווה חדשה לתיאטרון "בית ליסין", המנציחה בדרך מקורית את התרומה התרבותית של התיאטרון המיתולוגי, ברחוב ויצמן בת"א להוויה הארץ הישראלית.

 

ביוזמת יזמי מגדלי "בית ליסין", אצרה רחלי שרפשטיין, תערוכה חדשה בקניון רמת אביב, מחדש ובאופן אומנותי, את מושבי התאטרון המיתולוגיים של התיאטרון המקורי להנצחת תרומתו התרבותית. במסגרת התערוכה, יוצעו למכירה זוג מושבים מקוריים בעלות של 6,000 שקלים, כשכל ההכנסות קודש יועברו לעמותת "אור שלום", המסייעת לילדים ולנוער בסיכון.

 

רגע לפני שמתחם תיאטרון בית ליסין מפנה את מקומו לטובת מגדל מגורים הנושא את שמו, הצליחה אוצרת התערוכה לחלץ מושבים במצבם המקורי ושלחה אותם לאומנים ומעצבים בעלי שם שהתבקשו להפיח בהם חיים מחדש כל אחד על פי תפיסת עולמו האומנותית.

מיצג בתערוכה הקהל מתבקש לשבת אומן הילה עמרם – צילום: גלי איתן

בין האומנים שנרתמו למיזם ועיצבו כסא על פי הפרספקטיבה האישית שלהם: גדעון אוברזון, דורי אורין, עפרה אייל, שים אדרי, איציק מבורך, יעל מן, הילה עמרם, שלי ואילון קומבור סתת, תמר קרוון, שפרה ואברהם קורנפלד, קרן שפילשר, לילית וג'רום שמבון ו-AME72.

מיצג בתערוכה הקהל מתבקש לשבת אומן גדעון אוברזון – צילום: גלי איתן

 

התערוכה תוצג בין התאריכים 27.8-5.9

בקומת הכניסה של הקניון (בשעות פעילות הקניון)

הכניסה חופשית