כותרות אחרונות
Search

קסטרו מציגה לכבוד החגים קולקציית אביב 2018

CASTRO

URBAN OASIS 

קולקציית אביב- קיץ 2018

 

פנטזיה קיצית על נווה מדבר הובילה את מעצבי קסטרו העונה ליצירת קולקציה חדשה: צבעי המדבריות מתעוררים לחיים דרך דקלים, פרחים מלבלבים, וגווני פסטל בהשראת שקיעה המחברת בין ורוד-בהיר ותכלת. עולמות הספורט שמלווים את עולם האופנה מתחברים אל הקולקציה הרומנטית, ומעניקים לה טוויסט נינוח שמבשר על עונה חדשה ואופטימית

 

חלומות על דיונות מדבריות הובילו את מעצבי קסטרו, בית האופנה המוביל בישראל, אל יצירת קולקציה חדשה שכולה פנטזיה רומנטית על נווה מדבר. גוונים מונוכרומטיים כגון אבן, שמנת ולבן מתעוררים לחיים כמו במפגש עם מעין נובע: עלי הדקל, הבננה, והפרחים צומחים במלוא הדרם, והשמיים בשעת השקיעה מביאים פלטה פסטלית הנעה בעדינות בין ורדרד בהיר, סגול לילך, אל תכלת וצהוב בהיר.

צילום דודי חסון

בקולקציית הנשים עושר של תחרות קלילות, בדי ויסקוזה אווריריים, כותנות פריכות, פשתנים, סריגות קרושה, פסים, משבצות והדפסי פרחים, ואלה עוטפים את הקולקציה ומעניקים לה טון מעודן, קיצי ורך. בלייזרים וחליפות מחויטות משלימים את המראה עם מראה סמארט מתוחכם, וגזרת המעטפת הנשית והאהובה מקבלת העונה את מרכז הבמה בשמלות וטופים.

 

הפנטזיה הרומנטית מקבלת טוויסט קליל ונינוח מתוך המפגש עם השראות מעולם הספורט. אלמנטים מתוך בגדי אקטיב והשפעת מראה ה-Athleisure (המשלב בין אתלטיקה ופנאי) משתלבים בפריטים לכל אורך הקולקציה יחד עם צבעי השחור, לבן ואדום-קסטרו האהוב. פסי צד סרוגים ספורטיביים מתווספים דווקא אל מכנסיים ושורטס, שמלות, ז׳קטים, וגם אל ג׳ינס, ואל סטים תואמים ומודפסים של טופ ומכנסיים. גם הטקסטיל ספורטיבי העונה, ומביא אל הקולקציה בדי אקטיב כגון ג׳רזי בטקסטורת פִּיקֶה, צווארוני פולו, ורוכסנים ספורטיביים שמתחברים לטופים.

 

קו הג׳ינס המנצח של קסטרו מתאפיין העונה אף הוא בחיבור אל עולם הספורט, עם שילוב פסי הצד הספורטיביים במראה ארוג או סרוג בתפרי הצד של ג׳ינסים בגזרות מנצחות כגון ה-second skin, וגם במכנסי שורטס קצרים וקיציים, וחצאיות מיני במגוון שטיפות ג׳ינס. פסי הצד הספורטיביים מקבלים גם טאץ׳ מנצנץ – פסי לורקס מטאליים או מעוטרים אבני חן

צילום דודי חסון

בוהקות שעברו כביסות מאסיביות ומכוסחות יוצרים מראה וינטג׳י חדש. טכניקה נוספת ליצירת פסי הצד משלבת שטיפות ג׳ינס שמבהירות את הבד, ולאחר מכן פרימת פסי הצד שנותרים בצבעו הכחול הכהה והמקורי של הדנים.

מבחר אקססוריז, תיקים, תכשיטים, וסנדלים שטוחים בצבעוניות לבן, וגם כסף וזהב מטאלי משלימים את הקולקציה.

 

קולקציית הגברים של קסטרו עוצבה אף היא מתוך השראת נווה המדבר, עם חולצות הוואנה קיציות בגזרת ריזורט חדשה ואופנתית עם הדפסי פרחים, דקלים ועלים טרופיים, ובבדי כותנה ופשתן טבעיים ובצבעוניות של חאקי אבן ושחור.

 

השראת הספורט מקבלת גם בעולם הגברים את מרכז הבמה, ופסי הצד הספורטיביים מתחברים לעליוניות ולמכנסיים מודפסים במראה הטוטאל-לוק, לצד שימוש בבדי אקטיב טכנולוגיים כגון ג׳רסי ופִּיקֶה, כמו גם בדי לייקרה מתיחים ומחמיאים. פסי הצד מקבלים גם פרשנות גרפית העונה עם סריגת טקסטים בתוכם, ומלווים קריצות עיצוביות ללהקות הניינטיז כגון קורט קוביין ונירוונה, עם טי שירטים במראה Used מהוה ומכובס.

צילום דודי חסון

המראה המחויט מקבל העונה דגש, ומעניק מראה סמארט מעודן להתלבשות, עם קבוצת פשתן בצבעוניות רכה של לבן, אבן, אפור ונייבי. הצבע הלבן מפגין נוכחות דומיננטית העונה, במבחר טי שירטים, חולצות אריג ופולו, והצווארון הסיני הופך העונה אלמנט מרכזי המעניק מראה סמארט מתוחכם לחולצות אריג, יחד עם גימורים מעוצבים כגון גימור פספול מודגש בצבע אדום, לבן ונייבי.

 

מבחר אביזרים משלימים את קולקציית הגברים, ומאפשרים התאמה אישית מכף רגל ועד ראש. נעלי קנבס ומוקסינים מזמש מתחברים אל ההשראה הקיצית, ומעניקים טאץ׳ קליל להתלבשות.

 

קו הג׳ינס של הגברים מציע העונה מבחר פריטים, עם מגוון מכנסי ג׳ינס בכביסות ושטיפות חדשות ומגוונות. דגש מיוחד ניתן העונה לג׳ינס ה״הייפר סטרץ׳״ – בגזרת סופר סקיני במגוון שטיפות, העשוי בד דנים המשלב בתוכו אפקט מתיחה באמצעות סיב לייקרה ומאפשר נוחות ותנועה מקסימלית.

 

טווח המחירים של קסטרו

 

קולקציית הנשים:

ז'קטים 119.90-329 ₪

ג'ינסים ומכנסיים קצרים: 69.90-259 ₪

מכנסיים ואוברולים: 79.90-299 ₪

חצאיות  99.90-199 ₪

חולצות ובגדי גוף 29.90-199 ₪

חולצות אריג 79.90-199 ₪

נעליים 59.90-259 ₪

תיקים ואביזרים: 29.90-179.90 ₪

 

קולקציית הגברים:

ז'קטים   259-499 ₪

ג'ינסים 99.90-299 ₪

מכנסיים 79.90-259 ₪

חולצות טי  59.90-129.90 ש,ח

חולצות אריג 99.90-259 ₪

נעליים: 39.90-459 ₪

 

להשיג בחנויות קסטרו ובאתר לרכישה מכל מקום בעולם www.castro.com