כותרות אחרונות
Search

קפטן "קמבוצ'ה", המשקה עם הפטרייה, תוסס אורגני וטעים, עכשיו גם בישראל !

חדש בישראל – קפטן קמבוצ'ה – Capitan Kombucha

משקה אורגני על בסיס קמבוצ'ה ותה ירוק ללא גלוטן ● ללא חומרי שימור ● 100% טבעי

קפטן קמבוצ'ה, המשקה עם הפטרייה, תוסס אורגני וטעים, עכשיו בישראל !

 

צילום: יח"צ

 

את "הקמבוצ'ה" נוהגים לסווג כפטרייה, אך היא בעצם סביבת מחיה של 32 זני מיקרואורגניזמים שרובם הם שמרים החיים יחד, ניזונים אחד מהשני ובסופו של דבר יוצרים את משקה הפלא בעל שלל היתרונות. את פטריית הקמבוצ'ה מגדלים בתה ירוק או שחור כאשר היא מוסיפה לו טעם חמצמץ וטעים ואפילו אחוז אלכוהול קטן בגלל התסיסה.

 

משקה "הקמבוצ'ה" נהנה מפריחה בשנים האחרונות והפך לפופולארי, אבל בעצם הוא היה בסביבה במשך אלפי שנים. מקורו בסין במאה השלישית לפני הספירה. משם עשה את דרכו לרוסיה, הודו, ויפן והיום הוא מככב כאלטרנטיבה טרנדית ובריאה למשקאות מוגזים ומיצים עתירי סוכר בעולם המערבי.

 

צילום: יח"צ

 

משקאות "הקמבוצ'ה" הפכו לטרנד עולמי עם עליה דרסטית במכירות. זוהי קטגוריית המשקאות שגדלה הכי מהר בשנים האחרונות והפכה ללהיט בסופרים ובחנויות בארה"ב, אוסטרליה ובאירופה שם תמצאו אותם במגוון טעמים במקררי ענק על גבי קירות שלמים והם נחשבים לתחליף המושלם למשקאות התוססים הרגילים ועתירי הסוכר והקלוריות.

 

שוק "הקמבוצ'ה" צפוי לצמוח פי 2.5 עד שנת 2022 ל 2.457 מיליארד דולר כאשר 51% מהאוכלוסיה הבוגרת בארה"ב שותים משקאות קמבוצ'ה, וישנה עליה של 700% ו500%  בצריכת המשקה באוסטרליה ואירופה, לא מפתיע שכל העולם מדבר על קמבוצ'ה.

 

צילום: יח"צ

 

משקה "הקמבוצ'ה" עתיר בחומרים אנטי-דלקתיים, אנזימים, חומצות אמינו, פוליפנולים ובנוסף מכיל רמות גבוהות של ויטמין C, B ונוגדי חמצון. כוח נוגד החמצון זה עשוי להגן מפני נזק לתאים, מחלות דלקתיות, דיכוי חסינות, וגידולים.

 

"קמבוצ'ה" עשוי לסייע למערכת חיסוניות ומערכת העיכול גם בגלל היותו תה פרוביוטי המכיל בקטריות חיוניות הזמינות מאוד לגוף. החיידקים הפרוביוטים בשילוב חומצת מאליק וחומצת חלב הנמצאים בקמבוצ'ה ידועים כמסייעים לשיפור העיכול והרגשת שובע (שולחות מסר למוח שאכלת מספיק) ובכך עלולות לתרום לשמירה על המשקל.

 

צילום: יח"צ

 

משקה "הקמבוצ'ה" מכיל כמויות אדירות של חומצה גלוקורונית, הידועה כמנקה רעלים מהגוף באמצעות היקשרות לרעלים ופנויים מהגוף. החומצות האורגניות בשילוב הכמות הגדולה של של ויטמין C במשקה הקמבוצ'ה עשויות לשפר את ספיגת הברזל ממקורות צמחיים לגוף. דבר זה יכול להועיל במיוחד לטבעונים ואנשים עם נטיה לספיגת ברזל נמוכה.

 

צילום: יח"צ

 

קפטן קמבוצ'ה הוא משקה אורגני, נא, טבעוני ולא מפוסטר  המיוצר במומחיות בעיר הפסטורלית קרסקאיס שבפורטוגל. קפטן "קמבוצ'ה"  אינו מכיל גלוטן, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים, והוא ללא חומרי שימור !

 

צילום: יח"צ

 

קפטן "קמבוצ'ה" הוא משקה מוגז מזין ומרענן לשמירה על הבריאות תוך כדי הנאה מטעם נהדר, משקה קייצי המספק אלטרנטיבה בריאה למשקאות קלים וכתוספת נהדרת לארוחה טובה ! בשנים האחרונות משקאות קמבוצ'ה החלו להימכר בחנויות בריאות, סופרים,ומוגשים גם בברים ומסעדות כחלופה בריאה ומרעננת לבירה או משקאות מוגזים עתירי סוכר.

 

קפטן "קמבוצ'ה" משווק בישראל בארבע טעמים: תה ירוק, פטל, ג'ינג'ר לימון ואננס אפרסק. המשקאות מגיעים בבקבוקי פלסטיק כהים (400 מ"ל) השומרים על הערכים הפרוביוטים של המשקה.

 

צילום: יח"צ

 

קפטן "קמבוצ'ה"  זכה במקום ראשון באירופה כמוצר החדש, הטבעי והאורגני.

 

את משקאות הקמבוצ'ה של "קפטן קמבוצ'ה" ניתן להשיג ברשתות טיב טעם, ניצת הדובדבן, עדן טבע, סטופמרקט, רשת אניס, במעדניות, חנויות מזון מתמחות ובבתי טבע ברחבי הארץ. משווק בבלעדיות ע"י חברת אימפורט פור יו – 09-9580522.

צילום: יח"צ

כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל