כותרות אחרונות
Search

ראש עיריית נצרת עלית יחד עם אנשי עסקים, זמרים ושחקני כדור רגל מהמגזר היהודי והערבי חוגגים את פתיחה חגיגית של קפה "ביגה"

מעורב נצרתי !

  ראש העיר, אנשי עסקים, זמרים  ושחקני כדור רגל מהמגזר היהודי והערבי  חוגגים  בנצרת עלית !

פתיחת סניף דגל בצפון של רשת קפה BIGA בעופר סנטר נצרת עלית.

יאיר מלכה: "השקענו 2.5 מיליון ₪ בפתיחת סניף דגל בצפון הארץ שישרת את המגזר היהודי והערבי"

 

צילום: אסף לוי

 

רונן פלוט, ראש העיר נצרת עלית, רוחה אבקסיס – מנכ"ל קניון עופר נצרת עלית, יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי – בעלי רשת ביגה, יחד עם אנשי עסקים וכוכבי כדור רגל מקומיים מהמגזר היהודי והערבי, חגגו את פתיחת סניף הדגל בצפון הארץ, של  רשת בתי הקפה BIGA (ביגה), שנפתח בהשקעה של 2.5 מיליון ₪,   במתחם הקניות  עופר סנטר נצרת עלית.

 

צילום: אסף לוי

 

האירוע כלל טקס חגיגי של  גזירת סרט וברכות  ע"י ראש העיר של נצרת עלית, והזכיין המקומי  מאמון סארה, וכן הופעה של זמר מקומי ששר לאורחים בשפה העברית והערבית,  כמו כן הוגשה ארוחת ערב על טהרת הבריאות.

 

צילום: אסף לוי

 

רוחה אבקסיס, מנכ"לית עופר סנטר נצרת עלית,  פתחה את האירוע ואמרה: "מדובר באחד מבתי הקפה היפים בישראל, הוא  מעוצב כבולנז'רי- פטיסרי נוסח פריזאי-שיק, ומציע  מטבח עשיר, איכותי ובריא,  השם דגש על טריות, זמינות, ומנות נדיבות במיוחד. לדבריה: "כניסתה של רשת BIGA לתמהיל החנויות של המתחם מחזק את מעמדו של עופר  נצרת עילית ומקדם את גיוון החנויות בתחום הקולינריה".

 

צילום: אסף לוי

 

 

יאיר מלכה מבעלי ביגה חתם את האירוע ואמר: "השקענו 2.5 מיליון ₪ בפתיחת סניף דגל ביגה בצפון הארץ, שישרת את נצרת והסביבה עם זכיין שעובד אתנו מספר שנים ומחזיק 2 סניפים של  גרג המהווים את הסניפים המובילים ברשת".  לדבריו: אנו נפעיל את הסניף  7 ימים בשבוע לטובת המבלים באזור ".

 

 

הגיעו לטעום: שחקן הכדורגל  מהארן ראדי מבני סכנין, אחמד עבאד מהפועל ת"א, מונס דאבור מנבחר ישראל, הזמר איאד טנוס ועוד…