כותרות אחרונות
Search

רב בריח מציגה את קולקציית סתיו-חורף 2015/16

הטרנדים המרכזיים:  

  • WINTER WHITE – דלת מדגם קלאופטרה בגוון שמביא הצהרה חורפית לכניסה לבית

  • MUSHROOM – דלת ונציה בסגנון כפרי עם הגוון הטבעי ביותר

  • BURGUNDY – דלת וונוס בגוון בורדו לוהט פופולאר

"רב בריח", המותג המוביל בתחום הדלתות המעוצבות בישראל, מציג את קולקציית סתיו/חורף של דלתות הכניסה לשנת 2015/16. הקולקציה כוללת מניפה רחבה של דגמים חדשים, בצבעים העונים לרוח הטרנדים האופנתיים העכשוויים. כל זאת, בשילוב החוזק של המותג לשמירה על נושא הביטחון והמיגון והבטחת הביטחון לכל יושבי הבית.

לקראת הסתיו והחורף, מציגה רב בריח קולקציה מגוונת של דלתות כניסה מעוצבות, בצבעים הלוהטים של העונה הקרובה:

WINTER WHITE – הצבע החורפי ביותר לעונה הזאת, שמביא את החורף לכניסה לבית. רב בריח מציגה דלת מדגם קלאופטרה מסדרת URBAN FOLK בצבע לבן חורפי, עם פסים מתכתיים להשלמת מראה חורפי ואלגנטי.

MUSHROOM– אחד הצבעים החמים של העונה הקרובה הוא גם הצבע הכי טבעי שמתקרב לצבעי האפור. רב בריח מציגה דלת מדגם ונציה מסדרת URBAN FOLK, המציעה שילוב אופטימאלי בין עיצוב מסורתי לעיצוב מודרני.

BURGUNDY – צבע הבורדו הופך לאחד מגווני האדום הפופולאריים ביותר בעונה הקרובה. רב בריח מציגה דלת מדגם ונוס מסדרת METROPOLIS MOOD, המציעה מראה מהודר וטרנדי לצד החידושים האחרונים בתחום הביטחון והנעילה.

הדלתות המעוצבות מגיעות עם מגוון האלמנטים הטכנולוגיים החדשים של רב בריח, תוך שמירה על נושא הביטחון והמיגון והצעת מוצרי הנעילה המתקדמים ביותר, בהם: צילינדר LOCXIS –  המבטיח הגנה מקסימלית בנעילה ומותאם לסגנון החיים המודרני העירוני. ומנעול לפתיחה מהירה- מנעול לפתיחה פנימית במצבי חירום. המנעול המיוחד מאפשר פתיחה ויציאה מהירה מפנים הבית גם כאשר המנעול נעול מבחוץ.

קולקציית דלתות הכניסה של "רב בריח" מוצעת במחירים של החל מ-  4,165 ₪ לדלת מעוצבת. המחיר לא כולל התקנה, הובלה וידית מעוצבת.

ravbariasc 1

ניתן להשיג את הדלתות באולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ ואצל המפיצים המורשים.

טלפון : 1800-800-100

http://www.rav-bariach.co.il

תהיו בטוחים שקנית רב בריח