כותרות אחרונות
Search

רוצים להתחפש לחייל צה"ל? – במבצע מיוחד שמציעה חברת "קליק טוי" תשלמו רק 29.90 ₪.

תחפושת חייל קומנדו חילוץ יבשתי – צילום: באדיבות "קליק טוי" 

 

רוצים להתחפש לחייל צה"ל?

במבצע מיוחד שמציעה חברת "קליק טוי" תשלמו רק 29.90 ₪.

 

לא ספיידרמן וגם לא בטמן – בפורים הקרוב יציפו את רחובות ערי ישראל המוני ילדים מחופשים לחיילי צה"ל ושוטרים * לא מפתיע, לאור המלחמה, כי אלו התחפושת הפופולרית ביותר.  במבצע מיוחד של רשת המשחקים "קליק טוי" – תוכלו לרכוש אותה במחיר שווה לכל נפש. מבין התחפושות לילדות מובילה גם השנה אלזה נסיכת הקרח.

 

חברת המשחקים והצעצועים "קליק טוי" המחזיקה ברשת "בוטיק הצעצועים" מדווחת, כי התחפושת הפופולרית לשנת 2024 היא תחפושת של חייל צה" ל 53%  מהתחפושות הנמכרות ברשת לקראת פורים הן תחפושות של חיילי צה"ל – בפער משמעותי  מהתחפושות שבמקום השני   נסיכת הקרח  ובמקום השלישי שוטר.

 

סיפר מנכ"ל החברה, כפיר גבאי: ב"קליק טוי" הייתה הבנה שזאת הולכת להיות המגמה, נערכנו מראש ורכשנו כמות גדולה של תחפושות חיילים כדי שנוכל לעמוד בביקוש העצום. נוסף על כך, בגלל הכמות הגדולה שרכשנו, הצלחנו להוריד את המחיר לצרכן ובמבצע מיוחד אנחנו מציעים תחפושות של חיילים מכל החילות במחיר 29.90 ₪ בלבד."

 

בהתחשב בעובדה שברשתות מוצעות תחפושות מסוג זה במחירים שמגיעים ל-100 ואפילו ל-200 ₪, מדובר הנחה משמעותית ביותר, שהופכת את התחפושת המבוקשת לנגישה לכולם.

 

תחפושת חייל קומנדו חילוץ יבשתי – צילום: באדיבות "קליק טוי" 

 

המנכ"ל כפיר מוסיף, ש"אחת הסיבות שפתחנו במבצע היא, שגם אני וגם הסמנכ"ל  שעובד איתי חיילים קרביים יוצאי גבעתי, והיה חשוב לנו, שכל מי שרוצה להתחפש לחייל – יוכל לעשות זאת."

 

בין התחפושות האחרות שמציעה הרשת: שוטר – 19.90 ₪ ,חייל 29.90 ₪ כיפה אדומה – 39.90 ₪ ,כלה – 29.90 ₪ ,כבאי – 39.90 ₪, נסיכה 49.90 ₪,  מג"ב 39.90 שח  ועד אביזרים  מיוחדים כמו מסכות חגיגיות, פאות צבעוניות, שרביטים גלימות  כדי להעצים את הרוח החגיגית של החג.

 

את התחפושות אפשר לרכוש ברשת חנויות "בוטיק הצעצועים" בחנויות נבחרות בפריסה ארצית .

******
קבוצת "קליק טוי"- Clicktoy  החברה מפתחת ומשווקת מגוון גדול של צעצועים וברשותה מעל 40,000 פריטים הכוללים משחקי קופסה, מותגים, צעצועים ומוצרי תינוקות. פיתוח המשחקים וייצורם מבוצעים בישראל, לצד יבוא הצעצועים ממדינות שונות, כגון סין, גרמניה, ספרד, צ'כיה ומלטה.