כותרות אחרונות
Search

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא".

צילום: יח"צ "רמי לוי שיווק השקמה"

 

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא".

"התו מלא" כולל כל החברות בקבוצת רמי לוי: רמי לוי שיווק השקמה, רמי לוי אינטרנט, רמי לוי בשכונה, חברת התעופה ישראייר, סופר קופיקס, גוד פארם ועוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים במשק.

 שווי שוק תווי השי לקראת חג הפסח מוערך בכ-2.5 מיליארד ₪.

 

רמי לוי : "התו המלא משווק גם ככרטיס פלסטיק וגם בדיגיטל באמצעות הודעת SMS עם קוד כך שאין צורך בהורדת אפליקציה.

 

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי שכונה", "סופר קופיקס", "גוד פארם", "וחברת התעופה ישראייר".

 

שווי שוק תווי השי לקראת חג הפסח מוערך בכ-2.5 מיליארד ₪.

 

לצד חברות אלו "התו המלא" כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית, מסעדות, חופשות וטיסות, אטרקציות ועוד…

 

בין החברות בהם ניתן לממש את התו המלא הינם : רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר , הום סנטר, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו ו עוד… בנוסף התו המלא מאפשר לרכוש במגוון אתרי און ליין של מותגים נבחרים ובכך לבצע קניה מהירה ויעילה מבלי להגיע פיזית לחנות עצמה.

 

"התו המלא" כולל תווי שי בשווי של כ-100 ₪ עד ל-1500 ₪ בתו פיזי או דיגיטלי ומציג ממשק נוח וידידותי למשתמש.

 

צילום: יח"צ "רמי לוי שיווק השקמה"

 

רמי לוי: "השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות".

 

במיוחד היום, לאור יוקר המחיה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים.

 

מבדיקה שערכה קבוצת רמי לוי עולה שמספר הארגונים שבוחרים לתת לעובדיהם את התו המלא עולה משנה לשנה ובכך מגדיל רמי לוי את נתח השוק שלו בעולם התווים בדרכו להפוך לתו המוביל והמועדף על העובדים.