רנו ZOE, המכונית החשמלית המשתלמת בישראל, מושקת בקמפיין חדש הקורא לכולנו להיפרד מהדלק.
רנו ישראל, יצאה לאחרונה יחד עם משרדי הפרסום "פור" ו- "Twisted", בקמפיין רחב היקף ודו שלבי בהשקעה של כ- 1,500,000 ש"ח . הקמפיין כולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכלכלית, דיגיטל ופעילות משפיענים ברשת.
בשלב הראשון של הקמפיין פורסמו טיזרים עמומים בשלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים תחת הסיסמא: "מחירי הדלק יורדים לאפס" ומודעות בעיתונות הכלכלית הקוראות תיגר על נושא התדלוק.
בשלב השני של הקמפיין נחשף המסר במלואו בשלטי חוצות, מודעות ודיגיטל:
100% חשמלית 0% דלק RENAULT ZOE.
בנוסף, כחלק מהפעילות השיווקית של ה- ZOE, הוקם אתר ECOMMERCE, דרכו ניתן להזמין זואי חדשה, לצד מידע מפורט על הרכב החשמלי ובכלל זה סרטי וידיאו המציגים את יתרונות הרכב.
לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין:
"יצאנו בקמפיין בועט שמטרתו להציף את אחד הערכים הבולטים של הרכב החשמלי והוא החיסכון בדלק. ה-ZOE במחיר של 124,990 ש"ח, היא נושאת הדגל של המהפכה החשמלית המתרחשת בימים אלו".